8 نکته برای نوشتن محتوا مفید به گفته کارشناسان در سال 2023

53
0
نوشتن محتوا مفید

بازار دیجیتال بی ثبات و دائما در حال تغییر است. همه در حال رقابت برای کلمات کلیدی محبوب هستند و میخواهند بهترین نوشتن محتوا مفید را تولید کنند. در این بین هوش مصنوعی نیز در حال تغییر روند تولید محتوا است. این موضوع می تواند برای تولید کنندگان محتوا کمی نگران کننده باشد، به خصوص اگر در نوشتن محتوا تازه کار هستید. بنابراین چگونه می توانید در سال 2023 محتوای موثرتری بنویسید؟

جولیا مک کوی، معاون بازاریابی محتوا به افراد تازه کار توصیه میکند که فرصت ها را درک کنند. صنعت بازاریابی محتوا از زمانی که من شروع به کار کردم میلیاردها دلار افزایش یافته است. این به من امید و هیجان بیشتری می داد که کاری که انجام دادم برای ساختن درآمد، در واقع یک میراث بزرگ بود.

نکات مهم در مورد نوشتن محتوا مفید

1. بر روی مخاطب خود تمرکز کنید

جیمی پرس، متخصص بازاریابی دیجیتال در Eurisko

بهترین نکته ای که می توانم به یک کپی رایتر بگویم این است که اول به مخاطب فکر کند. این توصیه مستقیماً از برایان کلارک، بنیانگذار کپی بلاگر است.

گاهی اوقات هنگامی که در حال طوفان فکری برای یک محتوا هستیم، مستقیماً سراغ ابزارهای کلمات کلیدی می رویم. با این حال اگر ندانیم برای چه کسی می نویسیم، نوشته ما برای هیچ مخاطبی جذاب نیست. ارتباط با مخاطبان هدف و شناسایی نقاط درد آنها (مشکلات خاصی که مخاطب ما نیاز به حل آنها دارد) اولین قدم است.

Carlijn Postma، استراتژیست برند، سخنران، و نویسنده Binge Marketing

اول: درباره تولید محتوا مطالعه کنید.

اولین دیتابیس آموزشی سرویس استریم شماست. بهترین نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا، سازندگان فیلم و سریال هستند. آنها می دانند چگونه با خلق یک داستان جذاب، مخاطب را جذب و حفظ کنند.

دو: تفاوت بین گروه هدف و مخاطب را بدانید.

در بازاریابی محتوا هدف شما برقراری ارتباط از طریق متن، ویدئو یا صدا است. بنابراین شما به خوانندگان، بینندگان و شنوندگان نیاز دارید. این یک مخاطب است. تفاوت زیادی بین گروه هدف و مخاطب وجود دارد.

یک گروه هدف توسط شما به عنوان فرستنده محتوا مشخص می شود (خواه این گروه هدف آن را دوست داشته باشد یا نه). یک مخاطب خودش تصمیم می گیرد که آیا می خواهد مخاطب شما باشد یا خیر. من ترجیح می دهم مخاطب را درگیر کنم. تمرکز بر روی مخاطب شما را نویسنده بهتری می کند.

نوشتن محتوا مفید
نوشتن محتوا مفید

سه: همیشه محتوا را به صورت سریالی ایجاد کنید.

حال اگر هدف شما جذب و حفظ مخاطب وفادار است، باید شروع به تولید محتوا به صورت سریالی کنید. تنها با یک قسمت یا یک قطعه محتوا نمی‌توانید مخاطب ایجاد کنید. اگر در حال ساختن یک سریال هستید، در هر قسمت خلاصه قسمت قبل را داشته باشید.

از خود بپرسید: مخاطبان من برای فهمیدن این قسمت باید قسمت های قبلی را حتما خوانده باشند؟ این به مخاطب شما سیگنال می دهد که قسمت های دیگر را نیز ببیند.

لیندا پوپال، بنیانگذار ارتباطات استراتژیک، LLC

روی مخاطبان خود و نیازها و علایق آنها تمرکز کنید. این تنها چیزی است که واقعاً مهم است. اگر برای مخاطبان خود بنویسید و برای پاسخگویی به سوالاتی که ممکن است داشته باشند کار کنید، به طور خودکار محتوای سئو پسند ایجاد خواهید کرد، زیرا هدف سئو همین است.

من همیشه به عقب برمی گردم و کلمات کلیدی را که مشتریان درخواست کرده اند، به سازی می کنم. اغلب آنها از قبل وجود دارند و ممکن است فقط نیاز به اصلاح یا اضافه شدن داشته باشند.

2. کیفیت نوشتار را حفظ کنید

Steph Andrusjak ، مشاور سئو

همیشه در نوشتن کاربر را در نظر بگیرید، حتی هنگام بهینه سازی برای موتورهای جستجو. می‌توانید با استفاده از ابزارهای کلیدواژه، مانند KeywordTool.io یا AlsoAsked، یک مقاله را بهینه سازی کنید تا بفهمید که افراد چه کلماتی را جستجو می‌کنند تا به شما در نوشتن مقاله کمک کنند. اما اجازه ندهید که تلاش برای بهینه‌سازی کیفیت نوشتار شما را کاهش دهد. اگر محتوایی را برای فروش محصولی می نویسید، از فرمول های کپی رایتینگ برای ایجاد عبارات قانع کننده استفاده کنید.

اگر مقاله‌ می‌نویسید، به گونه‌ای بنویسید که کاربر بتواند موضوع را تا حد امکان به طور کامل توضیح دهد. بیشتر از همه برای مخاطبان خود بنویسید. اگر کاربران نهایی شما نوجوان هستند، به سبکی بنویسید که برای آنها جذاب باشد. اما از کیفیت متن خود کم نکنید. اگر کاربران اصلی صاحبان کسب و کارها هستند، لحن حرفه ای تر و رسمی تر را انتخاب کنید.

اطمینان از اینکه محتوای شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است، لزوماً به این معنا نیست که باید هزاران کلمه بنویسید. نکته کلیدی این است که در محتوا بتوانید منظور خود را واضح و جامع توضیح دهید. در نتیجه یک محتوای کوتاه ولی جامع میتواند به اندازه یک متن طولانی موثر باشد.

3. محتوای خود را با هدف جستجو تولید کنید

Rudy Mawer مدیرعامل Mawer Capital

هنگامی که تازه کار خود را در زمینه سئو نویسی شروع می کنید، فراموش نکنید که هم برای گوگل و هم برای افرادی که از آن استفاده می کنند می نویسید. برای به حداکثر رساندن نرخ مشاهده و بازدید این دو مخاطب به یک اندازه مهم هستند.

محتوای با کیفیت ضروری است و گوگل این را می داند و محتوای شما را از طریق پلتفرم خود به جهان عرضه می کند. هر چه گوگل محتوای بهتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد برای جستجو از گوگل استفاده کنند. درک کلمات کلیدی و استفاده درست از آن ها ضروری است. نوشته شما باید برای خواننده جذاب، آموزنده و مرتبط باشد.

آدام بری، مشاور سئو در Adam Berry SEO

من قطعاً از خود سابقم می خواهم که برای انسان ها بنویسد نه روبات ها! آموخته ام که وقت گذاشتن برای ساختن جملات معنی دار که برای خوانندگان جالب و جذاب باشد، مهم است. این به معنای نوشتن با جزئیات و حقایق بیشتر برای هدف مورد نظر است.

به عنوان مثال به جای بیان یک واقعیت یا نظر ساده سعی کنید در مورد چرایی درستی آن یا احساس دیگران درباره آن توضیح دهید تا خوانندگان را به خود جلب کنید. با این روش متوجه شدم که خوانندگان به احتمال زیاد با محتوای من ارتباط برقرار می‌کنند.

Joe Karasin مدیر ارشد مالی در CircleIt و رئیس بازاریابی رشد در DigitalWill.com

یک: اجازه ندهید تمرکز بر محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی کیفیت محتوای شما را کم کند.

محتوای هوش مصنوعی ممکن است امتیاز فنی را به دست آورد و سریعتر تولید شود، اما ایجاد محتوای قانع کننده هنوز یک تلاش انسانی است. هدف جستجوی اکثر کاربران محتوای مورد علاقه شان است، چیزی که در حال حاضر هوش مصنوعی نشان نداده است که می تواند انجام دهد.

دو: تعادل مهم است.

ممکن است بتوانید یک داستان زیبا با محتوای خود بسازید، اما اگر با در نظر گرفتن سئو نوشته نشده باشد، رتبه بندی نخواهد شد. با این حال اگر مجموعه ای از محتوای سئو پسند بنویسید که خسته کننده است، هیچ کس تمایلی به خواندن آن نخواهد داشت و باز هم رتبه بندی نمی شود. بنابراین همیشه بین این دو تعادل برقرار کنید.

سه: در مورد آنچه مردم می خواهند بخوانند بنویسید.

اگر برای یک شرکت محتوا می نویسید، باید به محصولات و خدمات شرکت توجه کنید. با قرار دادن مشتری یا خواننده در بخش مرکزی محتوا دیگران را وادار می‌کنید که آن را بخوانند و با «قهرمان» داستانتان همذات پنداری کنند.

به عنوان مثال اگر یک فناوری جدید ایجاد کرده اید، فقط یک پست در مورد ویژگی ها ننویسید. در مورد کاربران صحبت کنید و اینکه چگونه ویژگی هایی که می خواهید در مورد آنها بنویسید زندگی آنها را بهبود می بخشد.

Sherry Bonelli مالک شرکت بازاریابی دیجیتال Early Bird

اگر به تازگی تولید محتوا را شروع کرده اید، ابتدا توصیه می کنم Ann Handley را دنبال کنید و یک نسخه از کتاب Everybody Writes او را تهیه کنید.

Ann Handley یک نویسنده شگفت‌انگیز است که نکاتی را در زمینه نوشتن به شما می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای نوشتن پست‌های وبلاگ، محتوای وب‌سایت، خبرنامه‌های ایمیل، پست‌های شبکه ها اجتماعی، آگهی‌ها یا هر چیز دیگری استفاده کنید. بعلاوه او حس شوخ طبعی خوبی دارد و سرگرم میشوید!

من زمانی که حرفه نویسندگی خود را شروع کردم، بسیار خوش شانس بودم که پایه و اساس سئوی محکمی داشتم.

اما من بیش از حد روی کلمات کلیدی تمرکز کردم، در حالی که باید زمان بیشتری را صرف نوشتن درباره موضوعاتی می‌کردم که مردم جستجو می‌کردند. به عنوان یک نویسنده در مورد موضوعاتی که مردم جستجو می‌کنند، محتوا ایجاد کنید و سپس درباره سؤالاتی که مردم درباره آن موضوع می‌پرسند، تحقیقات گسترده‌تری درباره کلمات کلیدی انجام دهید. مطمئن شوید که در محتوای خود به این سؤالات پاسخ کامل داده اید. این راهی است که خوانندگان شما و گوگل را خوشحال می کند!

4. استفاده از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی را در نظر بگیرید، اما از آنها عاقلانه استفاده کنید

Julia McCoy معاون بازاریابی محتوا

ما در دوره ای کاملاً جدید زندگی می کنیم و در مقایسه با دورانی که من در آن نویسندگی را شروع کردم متفاوت است. ابزارهای هوش مصنوعی مانند OpenAI برای نوشتن و ایجاد محتوا ساخته شده‌اند و در کل تولید محتوا را تغییر داده اند.

GPT یک مدل زبان پیچیده است و به یک مدل شبکه عصبی با یادگیری عمیق اشاره دارد که داده های موجود از اینترنت را می‌گیرد و برای تولید حجم زیادی از متن، آموزش داده می شود. GPT-3 نسل سوم این فناوری است.

گفتنی است اگر به دنبال شغل نویسندگی هستید، فکر نکنید که نیازی به انسان نیست. نیاز زیادی به مهارت های نوشتاری شما وجود دارد. فقط نسبت به زمانی که من شروع کردم – زمانی که صرفاً مبتنی بر انسان بود – متفاوت تر شده است.

یاد بگیرید که چگونه از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی استفاده کنید. یاد بگیرید که چگونه ویرایش کنید، برش دهید و محتوایی را که هوش مصنوعی تولید می کند بهتر کنید. استراتژی های مختلف را یاد بگیرید این مهارت‌ها شما را در جایی بالاتر از هوش مصنوعی قرار میدهد.

Cai Ellis، مدیر SEO در ToolTester

اکنون زمان آن نیست که به طور کامل به سراغ ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی برویم. اگرچه گوگل اعلام نکرده است که محتوای هوش مصنوعی بد است، اما می‌دانیم که محتوایی را ترجیح می‌دهد که توسط مردم برای مردم نوشته شده باشد.

با این اوصاف یادگیری نحوه بهینه‌سازی محتوای هوش مصنوعی ضرری ندارد. میتوانید برای شروع از ChatGPT استفاده کنید. به غیر از این درس شماره یک برای هر نویسنده جدیدی این است که خود را بیش از حد تحت فشار قرار ندهد.

یادگیری نحوه تولید محتوایی ای که جذاب و درگیر کننده باشد و مخاطب را متقاعد کند زمان می برد. بنابراین خود را تحت فشار قرار ندهید و تا زمانی که به صورت حرفه ای وارد این حوزه نشده اید تولید محتوا را به عنوان یک کار جانبی در نظر بگیرید.

Shubham Bajaj، بنیانگذار و متخصص SEO در Netsurge Technologies

با ظهور ابزارهای مختلف هوش مصنوعی و ChatGPT برای نویسندگان محتوا که تازه شروع به کار کرده اند مهم است که بتوانند به گونه ای بنویسند که نوشته آن ها از نوشته های ماشینی متمایز باشد. افزودن شخصیت خود به نوشته هایتان و گفتن داستان های جذابی که می تواند خواننده را درگیر نگه دارد، جنبه های مهمی هستند. همچنین تولید محتوا سئو شده از طریق NLP یا پردازش زبان طبیعی بسیار مهم است.

5. نوشتن را به طور منظم تمرین کنید

Jason Hennessey بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Hennessey Digital

به طور منظم مطالعه داشته باشید تا مهارت های نوشتاری خود را توسعه دهید و سبک ها و روش های مختلف نوشتن را درک کنید. هر روز بنویسید، حتی اگر فقط چند دقیقه باشد، تا نظم و انضباط نوشتاری خود را بهبود بخشید و نویسندگی را تمرین کنید. در نهایت در مورد نوشته خود از دیگران نظر بخواهید و پذیرای انتقاد سازنده باشید.

Alex Valencia رئیس شرکت We Do Web Content

اگر به گذشته برمیگشتم قواعد دستور زبان و سبک را بیشتر رعایت میکردم. برای سبک هیچ چیز بهتر از خواندن آثار نویسندگان مورد علاقه خود نیست. آنها موقعیت های روزمره را چگونه توصیف می کنند؟ چگونه جملات را می سازند؟ داستان سرایی آن ها چگونه مخاطب را درگیر نگه میدارد؟

Sam Hollingsworth مدیر سئو در Moving Traffic Media

بیشتر بنویسید و کمتر بترسید. مانند خیلی چیزهای دیگر هر چه بیشتر آن را انجام دهیم (و مطالعه کنیم) در نوشتن بهتر می شویم. این به ما امکان می دهد چیزهای جدید یاد بگیریم، روش های جدید را آزمایش کنیم و مهارت های خود را در همه چیز از خلاقیت گرفته تا دقت و حتی سرعت و کارایی گسترش دهیم.

Dvir Ben-Aroya یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Spike

کسانی که تازه نویسندگی را شروع کرده اند، مطالعه گسترده می تواند در ایجاد یک سبک نوشتاری قوی کمک کند. با خواندن نویسندگان و ژانرهای مختلف می توانید با تکنیک ها و سبک های مختلف نوشتن آشنا شوید و برای نوشتن ایده بگیرید. تمرین منظم نیز مهم است، زیرا به شما امکان می دهد مهارت های خود را بهبود بخشید و در حرفه خود مهارت بیشتری پیدا کنید.

شبکه‌سازی با سایر نویسندگان نیز می‌تواند مفید باشد، زیرا به شما کمک کند در حوزه کاری خود بیشتر آشنا شوید، همکاران دیگر را پیدا کنید و از فرصت‌های جدید مطلع شوید. همچنین مهم است که پذیرای انتقاد سازنده باشید زیرا به بهبود سبک نوشتاری شما کمک می کند.

Rudy Mawer مدیرعامل Mawer Capital

اگر می‌توانستم به ابتدای کار نویسندگی‌ام برگردم، به خودم می‌گفتم که باید زمان بیشتری را صرف خواندن و تمرین روش های مختلف نویسندگی کنم. حتی اگر فقط در یک سبک مینویسید، تمرین سبک‌ها و قالب‌های مختلف نوشتن سبک اصلی شما را تقویت می‌کند. استفاده از دیگر ابزارهای نویسندگی نیز میتواند به شما کمک کند.

در شیوه نویسندگی B2B نوشتن خلاقانه هر چند وقت یکبار میتواند مفید باشد. با انجام این کار دیدگاه های بیشتری به دست می آورید و محتوای جذاب و پویاتری خواهید داشت.

6. ریتم و سبک خود را پیدا کنید

Alex Valencia رئیس شرکت We Do Web Content

در نویسندگی بسیار مهم است که سبکی که با آن راحتید و به آن علاقه مند هستید را پیدا کنید. موضوعاتی که پوشش می دهید باید شما را هیجان زده کند. وقتی به موضوع نوشته خود علاقه دارید انرژی شما بیشتر میشود و اعتماد به نفس خواهید داشت.

Jason Hennessey بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Hennessey Digital

روی توسعه سبک منحصر به فرد خود تمرکز کنید. نوشتن یک تلاش شخصی و ذهنی است و مهم است که راه خود را برای بیان خود و داستان‌سرایی پیدا کنید. این کار شما را متمایز می‌کند و باعث می‌شود که با مخاطب همخوانی بیشتری داشته باشد.

Sam Hollingsworth مدیر سئو در Moving Traffic Media

هرگز فراموش نکنید که نوشتن یکی از اساسی ترین راه های ارتباط انسان هاست. البته مانند هر چیزی دیگری نمونه های خوب و بد آن نیز وجود دارد. به دستور العمل ها توجه کنید. اما خلاقیت را فراموش نکنید.

نوشتن مانند یک موسیقی باید ریتم داشته باشد، علاوه بر این باید شامل بی نظمی و بداهه نیز باشد تا جذاب شود و در این حال مفهوم را به مخاطب برساند.

7. غلبه بر موانع و سندروم ایمپاستر را یاد بگیرید

کیتی فرانک، کپی رایتر بازاریابی Page One Power

سندرم ایمپوستر واقعی است. به نوشته خود اطمینان داشته باشید! نمونه هایی از کارهای عالی را بخوانید، سپس روی آن تمرکز کنید.

موارد زیر را انجام دهید:

  • روی صفحه ویرایش کنید.
  • آن را چاپ و ویرایش کنید.
  • از دیدگاهی دیگر به آن نگاه کنید.

به مردم اجازه ندهید که شما را تحت فشار قرار دهند. من زمان زیادی را در شغلی گذراندم که به من گفته شد به اندازه کافی خوب نیستم و این باعث شد اعتمادم به نوشتن را از دست بدهم. در عوض مکانی را پیدا کنید که در آن مربیان به شما کمک کنند تا رشد کنید و مهارت‌های خود را توسعه دهید، نه اینکه اعتماد به نفس شما را بگیرند.

Dvir Ben-Aroya یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Spike

اگر می‌توانستم به ابتدای کار نویسندگی‌ام برگردم، به خودم توصیه می‌کردم که پشتکار بیشتری داشته باشم. نویسندگی یک حرفه چالش برانگیز و رقابتی است و برای موفقیت باید زمان و تلاش زیادی را صرف کرد. مهم این است که به راحتی تسلیم نشوید و به اهداف خود ادامه دهید، حتی زمانی که با شکست مواجه می شوید.

8. شبکه و پورتفولیوی خود را رشد دهید

Monika Nozinic کپی رایتر در Async

توصیه من به کسانی که به تازگی کار نویسندگی را شروع کرده اند این است که :

تا جایی که می توانید بخوانید و مطالعه کنید. به کارهای کپی رایترهای معروف نگاه کنید و ببینید چه چیزی می توانید از آنها بیاموزید.

هر روز بنویسید تا مهارت های خود را توسعه دهید و یک روال نوشتن بسازید. هر چه بیشتر بنویسید، بهتر یاد میگیرید.

بازخورد دریافت کنید. کار خود را به دیگران نشان دهید و نظرات افراد را پذیرا باشید.

سئو را یاد بگیرید. درک سئو به شما کمک می کند که در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد.

با سایر نویسندگان و متخصصان صنعت ارتباط برقرار کنید.

مخاطب خود را بشناسید. درک کنید که برای چه کسانی می نویسید و به چه چیزی نیاز دارند.

سازگار باشد. کپی رایتینگ دائماً در حال تکامل است، بنابراین برای یادگیری چیزهای جدید و سازگاری با روندهای جدید آماده باشید.

تمرین شما را کامل می کند. به تمرین و آزمایش ادامه دهید تا زمانی که صدا و سبک خود را پیدا کنید.

درباره صنعتی که برای آن می نویسید یاد بگیرید. به این ترتیب می توانید زبان آنها را بفهمید و با نقاط درد آن ها آشنا شوید.

علاقه مند باشید. کپی رایتینگ یک زمینه خلاقانه است، بنابراین همیشه اشتیاق و انگیزه کار کردن داشته باشید.

توصیه ای که اکنون در آغاز کارم به خودم می کنم این است که با دیگر کپی رایترها و تولیدکنندگان محتوا ارتباط برقرار کنم. از آنها بخواهید که برای یک یا دو هفته مربی شما باشند. همچنین به خودم می‌گویم پشتکار داشته باشم، زیرا طرد شدن و انتقاد بخشی عادی از فرآیند نوشتن است.

آدام بری مشاور سئو

برای ساختن پورتفولیو خود وقت بگذارید. در اسرع وقت شروع به جمع آوری نمونه کار کنید. نمونه کار هنگام درخواست شغل بسیار مهم و ضروری است. مطمئن شوید نمونه کارها به بهترین نحو شیوه نوشتن شما را به نمایش می گذارند.

ابزارهای مورد علاقه کارشناسان برای نوشتن و بهینه سازی محتوا

Grammarly و Hemmingway

برترین ابزار نوشتن الکس والنسیا Grammarly است. او می گوید که “هر حرفه ای باید از آن استفاده کند.

والنسیا می گوید :” این ابزار به من چیزهای زیادی در مورد سبک نوشتاری و چگونگی بهبود آن آموخت. برای تحقیق کلمات کلیدی من از Semrush استفاده می کنم”.

Shubham Bajaj گرامرلی و همینگوی را برای جلوگیری از اشتباهات گرامری و اطمینان از اینکه محتوای شما به درستی نوشته شده است، پیشنهاد می کند. به خصوص اگر در شروع کار بودجه کمی دارید.

Bajaj توصیه می‌کند اگر بودجه بیشتری دارید، ابزارهای پیشرفته‌ای مانند ProWritingAid را در نظر بگیرید.

SEO Surfer

Sherry Bonelli می‌گوید تعداد زیادی ابزار سئو وجود دارد که دارای ابزارهای محتوایی داخلی هستند. برخی از آنها قطعا بهتر از سایرین هستند. یکی از ابزارهای مورد علاقه من برای بهینه سازی محتوا Surfer SEO است. شری بونلی می گوید. Surfer SEO کلمه کلیدی را که می‌خواهید محتوای خود را برای آن بهینه کنید، انتخاب می‌کند و محتوای شما را با صفحات وب برتر تجزیه و تحلیل می‌کند. همچنین کلماتی را که بیش از حد استفاده کرده اید را نشان میدهد.

نوشتن محتوا مفید
نوشتن محتوا مفید

Surfer SEO واقعا می تواند بهینه سازی نوشتار شما را به سطح بالاتری برساند. من به شدت توصیه می کنم از آن استفاده کنید.

Rudy Mawer توصیه می کند از استفاده از ابزارها نترسید. شما برای موتور جستجو و مخاطب مینویسید. اینترنت منابع و ابزارهای زیادی برای کمک به آسان‌تر کردن کارها دارد.

Mawer استفاده از Surfer SEO را نیز دوست دارد. این ابزار پیشنهادات کلمه کلیدی NLP و تجزیه و تحلیل رقبا را به شما ارائه می‌دهد.

Yoast SEO

ابزارهای مورد علاقه Dvir Ben-Aroya برای نوشتن و بهینه سازی محتوا عبارتند از Grammarly، Hemingway، Yoast SEO و Google Analytics. است. گرامرلی و همینگوی ابزارهایی برای نوشتن هستند که می توانند به شما در بهبود گرامر، سبک و خوانایی متن کمک کنند.

Yoast SEO افزونه ای است که می تواند به شما در بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو کمک کند و Google Analytics ابزاری است که به شما امکان می دهد عملکرد محتوای خود را از جمله بازدید از صفحه، نرخ پرش و نرخ تبدیل ردیابی کنید.

Ben-Aroya توضیح می‌دهد که این ابزارها برای مؤثرتر کردن و جذاب‌تر کردن محتوای شما برای مخاطبان هدف بسیار مفید هستند.

Content At Scale

Julia McCoy با استفاده از Content at Scale یک ابزار هوش مصنوعی تحقیق و بهینه‌سازی SEO را تا هفت ساعت در هر نوشته صرفه‌جویی می‌کند.

McCoy می گوید در دوره‌ای هستیم که هوش مصنوعی میتواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها شود. او همچنین KWFinder را برای تحقیقات آسان کلمات کلیدی دوست دارد و از داشتن ChatGPT برای نوشتن ایمیل، ایده های موضوعی و فهرست ها لذت می برد.

Otter.ai

Linda Pophal مصاحبه های زیادی با افراد و منابع مختلفی انجام می دهد و Otter.ai به او در انجام این کار کمک می کند. Pophal می‌گوید Otter.ai برای ضبط و رونویسی خودکار این مصاحبه‌ها عالی است و می‌توانم بدون نگرانی درباره از دست دادن چیزی بر صحبت ها تمرکز کنم.

او می گوید من همچنین از Grammarly، Hemingway App و AP Styleguide و ChatGPT استفاده کرد ام، نه برای نوشتن محتوایم، بلکه برای کمک به طرح‌ریزی و شروع اولیه در شکل‌دهی ایده‌ها.

Reddit

Answerthepublic و Reddit برای گرفتن ایده محتوا عالی هستند. الیس توصیه می کند اگر در حال نوشتن در مورد یک موضوع خاص هستید، Subreddit بهترین راه برای پیدا کردن ایده های جدید است.

Joe Karasin همچنین از Reddit و Quora برای تحقیق در مورد موضوع استفاده می کند. زیرا با آن میتوانید ببینید مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند. احتمالاً سؤالاتی برای مخاطبان شما وجود دارد که شما حتی به آنها فکر نکرده اید. Karasin توصیه می کند در مورد آن موضوعات بنویسید و موفقیت را تجربه خواهید کرد.

Google Search And Suite

Jamie Press برای نوشتن و همکاری با همکاران و مشتریان یک Google Doc ساده را انتخاب می کند. کیتی فرانک از گوگل برای تحقیق و بهینه سازی استفاده می کند. او معتقد است که SERP ها (صفحات نتایج موتورهای جستجو) تمام آنچه را که باید بدانید را به شما می گوید.

Sam Hollingsworth نیز دیدگاه مشابهی دارد.

او می گوید : مانند بسیاری از روزنامه‌نگاران قدیمی من خیلی به ابزارها برای بهینه‌سازی محتوا یا حتی ایده‌هایی برای نوشتن اعتماد نمی‌کنم، اما داشتن آن‌ها در صورت نیاز خوب است. ما می‌توانیم از منابع رایگانی مانند Google Keyword Planner و همچنین جستجوی سنتی Google اطلاعات زیادی کسب کنیم. برای کمک به بهینه‌سازی محتوا MarketMuse و Frase نیز ابزارهای خوبی هستند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس