بی صدا کردن تماس های واتساپ

71
0
بی صدا کردن تماس های واتساپ

در بتای جدید واتس‌اپ اندروید قابلیتی دیده شده است که اجازه می‌دهد تماس از شماره‌های ناشناس را به حالت بی‌صدا درآورید. البته با انجام این کار همچنان می‌توانید این تماس‌ها را در فهرست تماس‌ها و نوتیفیکیشن سنتر ببینید. در این پست به بی صدا کردن تماس های واتساپ می پردازیم.

بی صدا کردن تماس های واتساپ

همان‌طور که در اسکرین‌شات زیر می‌بینید، گزینه‌ای به بخش تنظیمات واتس‌اپ اضافه شده است که با فعال‌کردن آن می‌توانید تماس‌های ناشناس را بی‌صدا کنید. تماس‌های اسپم نه‌تنها باعث پرت‌شدن حواس شما می‌شوند، بلکه می‌توانند با هدف کلاهبرداری انجام بگیرند.

بی صدا کردن تماس های واتساپ
بی صدا کردن تماس های واتساپ

ویژگی جدید واتس‌اپ هنوز مراحل توسعه را می‌گذراند

قابلیت بی‌صداکردن تماس‌های اسپم هنوز در دست توسعه قرار دارد و احتمالاً در به‌روزرسانی بعدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بااین‌وجود، مشخص نیست که چه زمانی می‌توانیم نسخه نهایی این ویژگی را روی انتشارهای پایدار این پیام‌رسان ببینیم.

از زمانی که قابلیت Community برای واتس‌اپ معرفی شده است، بسیاری از سازندگان این گروه‌ها با مشکل تماس‌های اسپم روبه‌رو بوده‌اند. ولی قابلیت جدید پیام‌رسان واتس‌اپ این مشکل را برطرف می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا از شر تماس‌های ناشناس خلاص شوید.

تماس‌های اسپم مدت‌هاست که یکی از مشکلات واتس‌اپ به‌حساب می‌آید و این شرکت به روش‌های مختلف به‌دنبال مقابله با آن‌هاست. برای مثال، پیش‌تر قابلیتی در اختیار کاربران قرار داشت که می‌توانستند شماره کسانی را که تماس اسپم می‌گیرند به این شرکت گزارش کنند تا با آن‌ها برخورد شود.

حالا این ویژگی سعی دارد به شیوه‌ای متفاوت این مشکل را حل کند و حداقل آسایشی نسبی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. واتس‌اپ از زمان افزایش محبوبیت تلگرام سخت در تلاش است تا با ارائه قابلیت‌های جدید، همچنان جذابیت خود را در نگاه کاربرانش حفظ کند و سهم بازار خود را از دست ندهد.

wabetainfo

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس