تاریخ عرضه بازی Tekken 8

126
0
تاریخ عرضه بازی Tekken 8

بندای نامکو (Bandai Namco) اواخر شهریور ماه در رویداد State of Play به طور رسمی بازی Tekken 8 را معرفی کرد و اگرچه تریلر رونمایی آن ظاهر امیدوارکننده‌ای از عنوان مبارزه‌ای موردانتظار ارائه کرد (با تصاویری که ظاهراً درون بازی به صورت Real-Time اجرا می‌شد)، هنوز چیز زیادی در مورد آن نمی‌دانیم. در این پست به بررسی تاریخ عرضه بازی Tekken 8 می پردازیم.

تاریخ عرضه بازی Tekken 8

در واقع حتی نمی‌دانیم چه زمانی قرار است عرضه شود، زیرا سازندگان هنوز حتی یک بازه انتشار احتمالی برای لانچ نیز ارائه نکرده‌اند. با این اوصاف و بر اساس بیانیه اخیر شرکت بندای نامکو، به نظر می‌رسد که انتشار بازی احتمالا زودتر از آن چیزی باشد که بسیاری از طرفداران حدس می‌زنند.

در جلسه اخیر درآمد سه ماهه با سرمایه‌گذاران که Insider-Gaming منتشر کرد، زمانی که از ناشر پرسیده شد آیا برنامه‌ای برای عرضه عناوین جدید و بزرگ در سال ۲۰۲۳ وجود دارد یا خیر، آن‌ها اعلام کردند که Tekken 8 ممکن است در سال مالی ۲۰۲۳ که از آوریل ۲۰۲۳ تا مارس ۲۰۲۴ (فروردین تا اسفند ۱۴۰۲) جریان دارد، عرضه شود.

ما در حال برنامه‌ریزی برای تعداد زیادی از پروژه‌ها هستیم. Tekken 8 نیز با هدف لانچ در سال مالی ۲۰۲۳ یا بعد از آن در دست ساخت قرار دارد.

البته این واقعیت که شرکت در ادامه اذعان داشته بازی ممکن است «بعداً» عرضه شود به این معنی است که هیچ تضمینی برای عرضه آن در سال ۲۰۲۳ وجود ندارد. اما اگر اتفاق خاصی نیفتند و مشکل حادی پیش نیاید، این احتمال وجود دارد که Tekken 8 سال آینده عرضه شود چرا که برای چنین بازه‌ای برنامه‌ریزی شده است.

امیدواریم در آینده‌ی نزدیک، ایده ملموس‌تری از زمان عرضه بازی داشته باشیم. Tekken 8 برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است.

منبع: Gamingbolt

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس