گزارش: کنسول Nintendo Switch Pro با صفحه نمایش OLED در دست ساخت است

در حالی که گزارشات مدل جدید سوئیچ در ۲۰۱۹ به سمت سویچ دستی Lite تنها ختم می‌شد، شایعات همچنان در مورد کنسول Nintendo Switch Pro چرخیده است.

52
0
0 گزارش کنسول Nintendo Switch Pro با صفحه نمایش OLED در دست ساخت است

سال‌هاست که گزارش‌هایی از یک مدل “Nintendo Switch Pro” دریافت می‌کنیم که می‌تواند قدرت اضافی و سایر ویژگی‌هایی را فراهم کند که برای بازیبازهای اصلی جذاب هستند. در حالی که گزارشات مربوط به مدل جدید سوئیچ در سال ۲۰۱۹ به سمت سویچ دستی Lite تنها ختم می‌شد، شایعات همچنان در مورد کنسول Nintendo Switch Pro چرخیده است. به تازگی در ماه اوت گذشته، گزارشات در مورد سوئیچ با قابلیت 4K که قرار است در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شود، ادامه یافت.

گزارش بلومبرگ از کنسول Nintendo Switch Pro

1 گزارش کنسول Nintendo Switch Pro با صفحه نمایش OLED در دست ساخت است

امروز بلومبرگ جزئیات بیش‌تری از این مدل که به شدت شایعه شده است را از آنچه قبلاً دیده‌ایم، گزارش می‌کند. این گزارش حاکی از آن است که مدل جدید از صفحه لمسی بزرگتر OLED سامسونگ روی دستگاه برای استفاده در حالت دستی و رومیزی بهره می‌برد. گفته می‌شود این صفحه یک پنل OLED صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p است و تولید آن از اوایل ماه ژوئن آغاز می‌شود و محموله‌ها قرار است در ماه جولای به مونتاژرها بروند. مدل‌های کنونی سوییچ از یک صفحه نمایش ۶/۲ اینچی در مدل پایه و یک صفحه نمایش ۵/۵ اینچی در سوییچ Lite بهره می‌برند.

همچنین گزارش شده است که مدل جدید نینتندو سوییچ در حالت اتصال و متصل شدن به یک تلویزیون توانمند دارای رزولوشن 4K خواهد بود. این گزارش ادعا می‌کند که نینتندو امیدوار است که بتواند سری Switch را احیا کند تا در صنعتی که سال گذشته شاهد انتشار کنسول‌های جدید و قدرتمندتری از پلی استیشن و Xbox بود، بیش‌تر مورد توجه قرار گیرد. بر اساس این گزارش، نینتندو در حال برنامه ریزی برای رونمایی از سوییچ ارتقا یافته در اواخر سال جاری است که به موقع برای فصل تعطیلات عرضه می‌شود.

سایت Game Informer همچنین توضیح داد: ما برای اظهار نظر در مورد این شایعه با نینتندو تماس گرفته‌ایم، اما تاکنون در این مورد پاسخی دریافت نکرده‌ایم. بلومبرگ گفت نمایندگان هر دو نینتندو و سامسونگ دیسپلی از اظهار نظر در مورد گزارش خود داری کردند. اگر نینتندو درخواست نظر ما را پس دهد، ما داستان را بر این اساس به روز می‌کنیم.

سال گذشته، نینتندو گفت که سوییچ در اواسط عمر خود قرار دارد. یک مدل جدید و قدرتمندتر مطمئناً می‌تواند چرخه حیات یک پلتفرم را افزایش دهد تا به آن کمک کند و آن را مرتبط نگه دارد و همچنین انگیزه بیش‌تری برای افراد ایجاد کند تا یک سوئیچ خریداری کنند. برای پیشرفت‌های بیش‌تر که دوست داریم در یک مدل سوئیچ ارتقا یافته ببینیم، لیست خواسته‌های من را بررسی کنید.

حال که با کنسول Nintendo Switch Pro آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس