بررسی همه‌ی گزینه‌های احتمالی تکن جدید که توسط EVO 2022 معرفی شدند

78
0
بررسی همه‌ی گزینه‌های احتمالی تکن جدید که توسط EVO 2022 معرفی شدند

بررسی همه‌ی گزینه‌های احتمالی تکن جدید که توسط EVO 2022 معرفی شدند. یک تریلر مرموز و معمایی برای پروژه جدید Tekken در EVO 2022 نمایش داده شد و جامعه بازی حدس‌های زیادی در مورد هویت این بازی مرموز دارد. در ادامه با اول نیوز همراه شوید.

پس از لغو شدن در سال 2020 و تبدیل شدن به یک تورنمنت دیجیتال تابستانی در سال 2021، EVO امسال با قدرت کامل بازگشته است. مسابقات بازی‌های مبارزه‌ای در لاس وگاس، نوادا، بازیکنانی از سراسر جهان را به خود جذب کرد. در بین بین مسابقات تبلیغاتی و جشن‌های طرفداران در فستیوال، انبوهی از اعلامیه‌ها و معرفی بازی‌های جدید وجود داشت. بازی‌های مبارزه‌ای متعدد در حال دریافت ویژگی حیاتی rollback netcode برای مسابقات آنلاین هستند و سری Fatal Fury بالاخره با دنباله‌ای برای Garou: Mark of the Wolves دوباره به صحنه می‌آید. در کل مراسم بسیار خوبی برای بازیکنان و تماشاگران بود و بازگشت EVO احساس خوبی دارد. از میان همه این اعلامیه‌ها و معرفی‌ها، آخرین اخبار از مجموعه پرطرفدار Tekken برجسته‌تر از دیگران بود.

این اعلامیه بعد از ظهر یکشنبه بعد از پایان بازی Tekken 7 Grand Finals منتشر شد و در ابتدا به شکل یک تریلر به‌روزرسانی غیررسمی بود. تایید شد که Tekken 7 در این ماه به‌روزرسانی تعادل مبارزان دریافت می‌کند و فینال جهانی Tekken World Tour 2022 فوریه سال آینده برگزار خواهد شد. با این حال، تریلر با لوگوی Unreal Engine و لوگوی بازطراحی شده Bandai Namco شروع شد.

هنگامی که تریلر به پایان رسید، مدل اصلی Tekken کازویا میشیما ظاهری مدرن با پیام «آماده شوید» در حال محو شدن است. در نهایت با حضور کاتسوهیرو هارادا، کارگردان مجموعه، تنها در یک لحظه کوتاه، از طرفداران خواسته می‌شود تا در مورد معنای این تیزر جذاب حدس بزنند. این تاکتیک تبلیغاتی واقعاً فوق العاده و هوشمندانه است. هم هیجان پیرامون مجموعه بالا می‌رود و هم سازندگان به صورت غیر مستقیم از علاقه‌مندی طرفداران آگاه می‌شوند. ما نیز در ادامه حدس‌های جالبی زدیم و دعوت می‌کنیم شما هم به ما بپیوندید.

بررسی همه‌ی گزینه‌های احتمالی تکن جدید که توسط EVO 2022 معرفی شدند

بازسازی Tekken 1

اولین چیزی که در زمان پایان تریلر به ذهن بسیاری از طرفداران رسید این بود که نوعی بازسازی Tekken 1 ممکن است در دست ساخت باشد. البته که این یک حرکت عجیب و غریب خواهد بود، اما بی سابقه نیست. چرا که Soul Calibur 6 این مجموعه را به خط زمانی Soul Calibur 1 بازگرداند، البته این موضوع تا حد زیادی به دلیل محبوبیت کمتر مبارزان و شخصیت‌های Soul Calibur صورت گرفت. اما Tekken چنین مشکلی ندارد، و حتی با وجود اینکه هیهاچی میشیما احتمالاً در پایان Tekken 7 برای همیشه می‌میرد، همچنان می‌تواند مانند همسر فقیدش Kazumi یا Geese هاوارد از King of Fighters به ​​عنوان یک خاطره و شخصیت افسانه‌ای ظاهر شود. با توجه به اینکه نگاه کنایه آمیز کازویا مدرن زخم و چشم قرمز رنگ خود را دارد، که هر دو از بازی‌های بعد از Tekken 1 به وجود آمده‌اند، بنابراین بازسازی تکن بعید به نظر می‌رسد.

تکن کراس

Tekken X Street Fighter

احتمال بعدی Tekken X Street Fighter است، طرف دیگر کراس اوور ده ساله با فرانچایز Street Fighter کپکام. متأسفانه به دلیل فروش و شهرت فاجعه بار Street Fighter X Tekken، پروژه Tekken X Street Fighter برای همیشه متوقف شد. اما به نظر می‌رسد که کمئوی یکپارچه داستانی آکوما در Tekken 7 ممکن است فراتر از یک کراس اوور ساده باشد. خدا را چه دیدید، شاید بالأخره شاهد ترکیب استثنائی تکن در برابر استریت فایتر باشیم. آدمی به امید زنده است.

بررسی همه‌ی گزینه‌های احتمالی تکن جدید که توسط EVO 2022 معرفی شدند

Tekken Tag Tournament 3

فرنچایز Tekken به بازی‌های اصلی شماره دار و کراس اوورها محدود نمی‌شود. در طول سابقه‌ی طولانی مجموعه چندین اسپین آف یا دنباله‌ی فرعی وجود داشته است، مانند نسخه سرویس محور Tekken Revolution و دو عنوان Tekken Tag Tournament (TTT). بازی‌های TTT در بین طرفداران بسیار محبوب هستند، زیرا هر دوی آن‌ها ترکیبی از شخصیت‌ها هستند و Tekken Tag Tournament 2 به عنوان اصلی‌ترین بازی رقابتی Tekken بعد از Tekken 6 عمل می‌کند. البته به دلیل اختلاط شخصیت‌های باس با مبارزان معمولی، بازی مشکلات تعادلی و بالانس داشت، اما همچنان طرفداران از آن لذت می‌بردند.

یکی از مشکلاتی که در مورد انتشار یک بازی رویایی دیگر Tekken وجود دارد، عملکرد ضعیف TTT 2 است. با توجه به بسیاری از بازی‌های مبارزه‌ای که در حدود سال 2012 منتشر شدند، به نظر می‌رسد که Tag Tournament 2 در دسته بندی گم شده است. فروش بسیار پایین Wii U و تعداد کم مخاطبان بازی‌های مبارزه‌ای سنتی به این معنی بود که بازی برای ادامه کار مشکل داشت. در حالی که انتشار مجدد Tekken Tag Tournament 2 ممکن است در حال حاضر بهتر از یک دهه پیش عمل کند، این واقعیت که بازی فروش کمتر از انتظاری داشت به این معنی است که حضور سومی تا حدودی بعید است.

تکن 8

Tekken 8

با توجه به تمام آن‌چه که تا کنون گفته شد، به احتمال زیاد Tekken 8 در حال حاضر در حال توسعه است. لوگوهای افتتاحیه یک نشانگر بزرگ هستند، زیرا مشخص کردن Unreal Engine به این معنی است که Tekken 8 ممکن است روی Unreal Engine 5 توسعه یابد. تشخیص اینکه آیا مدل کازویا جدید است مشکل است، اما می‌تواند باشد. همچنین برخلاف اکثر بازی‌های مبارزه‌ای، Tekken تمایل دارد با هر بازی به‌صورت زمانی به جلو حرکت کند. یعنی وقایع داستان را به پیش ببرد. کسانی که با داستان Tekken 7 آشنا هستند می‌دانند که با ادای احترام به پایان Tekken 1 داستان کازویا به پایان می‌رسد. جایی که در آن او هیهاچی شکست خورده را از فراز صخره‌ای پرتاب می‌کند موضوعی که می‌تواند همین صحنه نمایش داده شده در این تیزر باشد.

یکی دیگر از دلایلی که می‌توان باور کرد که پروژه اسرارآمیز تکن همان Tekken 8 است، این است که Bandai Namco اخیرا قربانی یک حمله باج‌افزاری شده است و حمله هکری برنامه‌ای از بازی‌های بزرگ سال آینده آن‌ها را شرح می‌دهد. البته این لیست تأیید نشده است، اما Tekken 8 نیز بخشی از پایگاه داده Nvidia GeForce Now که مدتی پیش لو رفته بود است. Bandai Namco هنوز بیش از یک تیزر کوچک برای پروژه بعدی Tekken نشان نداده است، اما اطلاعات بیشتری ممکن است تا پایان فینال تور جهانی ارائه شود. Tekken 7 در پنج سال گذشته به شدت درخشان ظاهر شده است و به نظر می‌رسد زمان مناسبی برای شروع آماده‌سازی برای مسابقه و نسخه‌ی بعدی خود است.

پروژه Tekken در حال توسعه است. نظر شما چیست؟ دوست دارید شاهد کدام بازی باشیم؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس