تحلیل فیلم Captain America: New World Order

60
0
فیلم Captain America: New World Order

فیلم Captain America: New World Order در پنل مارول در San Diego Comic-Con اعلام شد و طرفداران MCU باید برای آن فوق العاده هیجان زده شوند.

فیلم Captain America: New World Order

فیلم Captain America: New World Order، چهارمین فیلم از مجموعه کاپیتان آمریکا، تا سال 2024 اکران نخواهد شد، اما دلایل زیادی برای هیجان زده شدن وجود دارد. این فیلم در پنل Hall H مارول در Comic-Con سن دیگو معرفی شد. این پنلی بود که اعلامیه های زیادی را اعلام کرد، طرفداران هنوز هم همه چیزهایی را که برای فاز 5 MCU فاش شده بود، مدت ها پس از پایان SDCC باز می‌کنند. کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی یکی از فیلم های بزرگ فاز 5 در فهرست MCU بود. علیرغم اینکه فاصله زیادی تا آن زمان وجود دارد، اما کتاب های کمیک می‌توانند چیزهای زیادی به ما بیاموزند.

Falcon and the Winter Soldier موارد جدید زیادی به MCU اضافه کردند. افرادی مانند مامور ایالات متحده Contessa Valentina Allegra de Fontaine، بازگشت Zemo، و حتی معرفی Patriot. احتمالاً این پروژه فاز 4 بود که بیشترین پتانسیل رشد را در داستان داشت. معرفی کردن سام ویلسون به عنوان کاپیتان آمریکا به تنهایی گام بزرگی بود. این مجموعه به عنوان جدیدترین پروژه کاپیتان آمریکا، بزرگ ترین منبع اطلاعاتی ما هنگام بررسی نظم نوین جهانی است. با این حال، یک سرنخ بزرگ دیگر موقعیت زمانی جدول مارول درست قبل از Thunderbolts است. بنابراین اگر مارول قصد دارد از آن فیلم کاپیتان آمریکا برای راه‌اندازی فیلم Thunderbolts نیز استفاده کند، می‌توانیم درباره آن فکر کنیم. اما بدون مقدمه، بیایید حدس بزنیم!

نظم نوین جهانی و Red Skull 

فیلم Captain America: New World Order
فیلم Captain America: New World Order

برای شروع، باید گفت که عنوان عنوان فیلم بسیار معروف است.  شاید قبلاً برخی از تئوری های طرفداران را در اینترنت دیده باشید که می‌گویند این می‌تواند نشان دهنده بازگشت Red Skull باشد. یک ایده جالب، با توجه به اینکه ما قبلاً روح او را دیده ایم. اما مردن هرگز مانع از ایجاد دردسر و تبهکاری در کتاب های مصور نشد. ارتباط بین Red Skull و عنوان بسیار ساده است: New World Order نام یک سازمان مخفی است که توسط Red Skull در کتاب ها رهبری می‌شود، این گروه تلاش می‌کند به جز تسلط بر جهان، کار های دیگری انجام دهد. اگرچه، زمانی که این گروه در کمیک ها معرفی شدند، در خط داستانی هالک هم بودند. نبردی وجود داشت که در آن هالک کنترل ذهنی داشت و برای نجات او به انتقام جویان نیاز بود.

اما MCU هیچگاه در مواردی از این دست به کتاب های کمیک خیلی پایبند نبوده است. در سرباز زمستان، جاسوس کونتسا وال، اشاره کرد که او برای نوعی قدرت سایه کار می‌کرد. اما این نام مستعار می‌توانست به معنای افراد مختلف باشد: Skrulls تهاجم مخفی، Sharon Carter به عنوان Power Broker، Secret Invasion Skrulls به عنوان Sharon Carter به عنوان Power Broker. اما به احتمال زیاد وال برای گروه نظم نوین جهانی کار می کند.

در کمیک ها، او اغلب با هیدرا یا گروه های مرتبط با آن کار می‌کند که نظم جهانی جدید یکی از آنهاست. یا، اگر او برای نظم نوین جهانی کار نمی‌کرد، ممکن است آنچه ما می‌بینیم مراحل اولیه جمع‌آوری نوع متفاوتی از تیم باشد.

Thunderbolts

نادیده گرفتن این واقعیت که کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی درست در مقابل Thunderbolts در فهرست قرار گرفته است، سخت است. همچنین اخبار زیادی برای Thunderbolts از فالکون و سرباز زمستانی وجود دارد – البته همه حدس و گمان هستند. وال می‌تواند به طور بالقوه از موقعیت خود برای استخدام یک نماینده آمریکایی برای تیم استفاده کند، همان طور که با Yelena Belova در پایان Black Widow صحبت کرد. ممکن است کاملاً این اتفاق بیفتد که او سعی دارد نقش فیل کولسون را به گونه ای بازی کند که او برخی از انتقام جویان را به خدمت گرفته است.

به طور طبیعی، انگیزه های او ممکن است کمی تیره تر باشد، اما هدف Thunderbolts این است. هم مامور ایالات متحده و هم بلووا به عنوان بیوه سیاه جدید هر دو در یک زمان اعضای Thunderbolts بودند.

بارون زمو بنیانگذار اصلی Thunderbolts بود. حضور وال در «شاهین و سرباز زمستان» می‌توانست بخشی از طرح بزرگی باشد که زمو در خلال آزادی کوتاهش از زندان ترتیب داده بود. کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی می‌تواند نقطه عطفی در مجموعه کاپیتان آمریکا باشد، وقتی می‌بینیم که بسیاری از این قهرمانان/شرورهای منطقه خاکستری توسط این سازمان مخفی استخدام می‌شوند تا کارهایی مانند، آزاد کردن تبهکارانی که در حال حاضر در بازداشت هستند انجام دهند. اگر MCU به تصمیم خود مبنی بر کشته شدن Red Skull پایبند باشد، قطعاً بارون زمو در لیست کوتاه افرادی قرار خواهد گرفت که می‌توانند سازمان را اداره کنند.

در اینجا احتمالات زیادی وجود دارد. اما در حال حاضر، بیشتر تئوری ها به حمله مخفی اشاره می‌کنند. پس از اینکه قهرمانان این تهدید را شکست دادند، مطمئناً همه چیز شروع به بازگشایی خواهد کرد و بدون شک توطئه های سایه شروع به آشکار شدن خواهند کرد.

منبع : movieweb

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس