بازی God of War در Xbox وارد می شود

104
0
God of War در Xbox

مجموعه بازی God of War یکی از موردانتظارترین بازی های ویدیویی سال است و اکنون می‌توانید آن را در Xbox بازی کنید. بله، درست است، War Gods Zeus Of Child، که کریتوس و انبوهی از هیولاها را در خود جای داده است، در حال حاضر تنها با قیمت 4.09 دلار در فروشگاه Xbox موجود است. در این خبر به بررسی ورود بازی God of War در Xbox می پردازیم.

بازی God of War در Xbox

اوه، فکر کردید من درباره یک بازی متفاوت صحبت می‌کنم؟ نه، «War Gods Zeus of Chi» قطعاً یک ورود تأیید شده و قانونی در یکی از با ارزش‌ترین فرنچایزهای سونی است که بر روی پلتفرم کنسول رقیب فروخته می‌شود.

War Gods Zeus of Child یک بازی جنگی عالی است. با زئوس خدای خدایان [sic] همه دشمنان و موجودات را نابود کنید. همه آنها را با اسلحه خود بکشید. حملات را با ترکیب های مختلف شروع کنید. رسیدن به بالاترین رکورد کشتار بدون مردن. قدرت خدای هشدار دهنده را احساس کنید.

اگر قصد خرید ندارید، ویدیوی این بازی را از کانال YouTube Red Bandana Gaming ببینید:

خوب، من از شوخی کردن دست می کشم. War Gods Zeus of Child به وضوح نوعی از خدای جنگ است که به نوعی در فروشگاه Xbox منتشر شد. می‌دانم که سونی در مورد اینکه می‌خواهد بازی های بیشتری را روی رایانه شخصی منتشر کند، صحبت کرده است، اما نمی‌توانم تصور کنم که برنامه ای برای آوردن یک نسخه از بازی God of War به ایکس‌باکس داشته باشد. در حالی که فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، گفته است که خدای جنگ راگناروک، دنباله‌ی واقعی بازی است که او بیشتر می‌خواهد در مرحله بعدی بازی کند، فکر نمی‌کنم او این بازی Xbox را تایید کند.

اگر توضیحات ضعیف ما، شما را راهنمایی نکرد، پس بیشتر توضیح می‌دهیم. توسعه دهنده War Gods Zeus of Child، شرکتی به نام Dolaka Ltd است که به فروشگاه ایکس‌باکس نفوذ کرده است: یک نسخه شبیه به Fall Guys  Dinasaur Falling Survival (بله، «دیناسور») هم دارد.

Eurogamer  حدس می‌زند که عناوین Dolaka ممکن است از طریق برنامه Xbox Creators فروخته شوند، که به توسعه دهندگان Xbox اجازه می‌دهد فرآیندهای معمولی مورد نیاز برای انتشار بازی ها را دور بزنند. مایکروسافت در وبسایت برنامه سازندگان Xbox می‌گوید: “اگر بازی شما خدمات Xbox را ادغام می‌کند و از خط‌مشی های فروشگاه استاندارد ما پیروی می‌کند، آماده انتشار هستید.”

بازی God of War در Xbox
بازی God of War در Xbox

با این حال، برای یافتن مثالی از اینکه چگونه هر دو بازی Dolaka خط ‌مشی های استاندارد فروشگاه را نقض می‌کنند، لازم نیست خیلی مطالعه کنید. هر دو عنوان دارای شخصیت هایی هستند که آشکارا کپی از کریتوس و Fall Guys هستند. من قطعاً وکیل نیستم، اما به نظر می‌رسد که این امر ناقض بخش 10.1.1 است:

“محصول شما نباید از نام، تصاویر یا هر چیز دیگری که حقوق آن متعلق به گروه دیگری است، استفاده کند. ابرداده مشابه سایر محصولات است مگر اینکه محصول توسط شما منتشر شده باشد.”

ما از مایکروسافت پرسیده ایم که چه اتفاقی ممکن است در اینجا بیفتد و آیا بازی ها برای فروش باقی خواهند ماند.  در ضمن، من دوباره تریلر دنباله واقعی خدای جنگ را تماشا خواهم کرد.

منبع : theverge

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس