5 راه برای دریافت والپیپر زنده برای مک

122
0
والپیپر زنده برای مک

آیا می خواهید یک والپیپر زنده برای تزریق زندگی بیشتر به مک خود داشته باشید؟ در اینجا همه راه هایی که برای دریافت یکی از آن ها لازم دارید،وجود دارد.

برخی ممکن است استدلال کنند که Live Wallpaper (پس‌زمینه دسکتاپ متحرک) قدرت پردازش مک شما را هدر می ‌دهد. می توانیم اعتراف کنیم که ممکن است چنین باشد، اما آنها همچنین بسیار سرگرم کننده نیز هستند!

تهیه داشتن یک تصویر زمینه زنده خوب برای مک در گذشته دشوار بود، اما این روز ها بسیار آسان تر است.

از برنامه ‌هایی که آن‌ ها را ارائه می ‌دهند تا خودتان را بسازید، ما چندین راه برای ایجاد یک دسکتاپ تصویر زمینه متحرک برای خودتان در زیر بیان کرده‌ایم، بنابراین همیشه وقتی در مک خود استراحت می ‌کنید، چیز جالبی برای دیدن داشته باشید.

1.والپیپر زنده برای مک: دسکتاپ های پویا داخلی را امتحان کنید

اگر به System Preferences > Desktop & Screensaver > Desktop بروید، پوشه ای به نام Desktop Pictures را در زیر منوی Apple پیدا خواهید کرد. در داخل آن، عنوانی برای دسکتاپ پویا پیدا خواهید کرد.

در اینجا، تصاویر پس زمینه زنده داخلی را که اپل در مک شما قرار داده است، پیدا خواهید کرد. اکثر آنها تصویر یکسانی را ارائه می دهند اما در زمان های مختلف روز نشان داده می شوند.

اگر روی یکی کلیک کنید و منوی کشویی را روی Dynamic تنظیم کنید، پس‌ زمینه به آرامی از نسخه ‌های روزانه به شبانه در طول روز تغییر می‌ کند.

والپیپر های روشن و تاریک دسکتاپ نیز در طول روز تغییر می‌ کنند، زمانی که کشویی آن ‌ها روی خودکار تنظیم شود.

همچنین می توانید یک دسکتاپ پویا را با کلیک بر روی پوشه Pictures در زیر عنوان Desktop سفارشی کنید و پس از انتخاب آن، کادر Change picture را علامت بزنید. این چرخه دسکتاپ شما را در تمام تصاویر موجود در آن پوشه به عنوان تصویر زمینه زنده مک بوک پرو شما خواهد داشت.

تنظیمات دسکتاپ با تصویر از پوشه Picture انتخاب شده و کادر تغییر تصویر علامت زده شده است

با کلیک بر روی نماد مثبت (+) و انتخاب آن از لیست ظاهر شده، می توانید از پوشه دیگری از تصاویر به غیر از Pictures استفاده کنید.

می ‌توانید منوی کشویی زمان را روی هر چیزی که می ‌خواهید تنظیم کنید، از پس ‌زمینه تصویر زمینه زنده فوق‌ العاده فعال (هر 5 ثانیه) تا پس ‌زمینه ‌ای که به آرامی از تصویر به تصویر تغییر می ‌کند (هر 30 دقیقه).

فقط تعداد زیادی والپیپر زنده داخلی برای مک وجود دارد، اما آنهایی که وجود دارند واقعا زیبا هستند. این ها را امتحان کنید تا ببینید آیا پس زمینه دسکتاپ متحرک را دوست دارید یا خیر. اگر این کار را نکنید، همیشه می توانید به یک تصویر ثابت برگردید.

2. از وب سایت ها برای جابجایی تصاویر پس زمینه استفاده کنید

هزاران وب ‌سایت وجود دارد که در آن ‌ها می ‌توانید یک والپیپر زنده رایگان و زیبا برای مک خود دریافت کنید.

می توانید با لیست ما از بهترین سایت های کاغذ دیواری پویا مک شروع کنید. سپس گزینه هایی مانند Satellite Eyes را بررسی کنید، که تصویر زمینه شما را به تصویری ماهواره ای از مکان فعلی شما با انواع افکت های نقشه تبدیل می کند.

3. از برنامه های Live Wallpaper استفاده کنید

تمام برنامه ‌ها به ارائه گالری‌ هایی از والپیپر های متحرک و پویا برای تزیین دسکتاپ مک شما اختصاص داده شده‌ اند. بسیاری از آنها، مانند iWallpaper، به شما این امکان را می دهند که به سادگی روی گزینه Live Wallpaper کلیک کنید و دکمه Set as wallpaper را بزنید، بنابراین حتی نیازی به باز کردن System Preferences در مک خود ندارید.

برخی از برنامه‌ ها تصاویر پس ‌زمینه زنده مک را با داشتن انیمیشن‌ های آهسته مانند Earth 3D Lite ساده می ‌کنند. سایرین، مانند Live Wallpapers HD & Weather، تصاویر عملی مانند ساعت و پیش‌ بینی آب و هوای پویا را ارائه می ‌دهند.

بسیاری از این برنامه ‌ها رایگان هستند، اگرچه برخی از آنها با خرید های درون ‌برنامه ‌ای برای تصاویر پس ‌زمینه خاص یا پرداخت برای حذف واترمارک ارائه می‌ شوند.

با این وجود، فقط با چند دلار، می ‌توانید چند والپیپر زنده زیبا را دریافت کنید که می ‌توانید به‌راحتی آن ‌ها را از طریق Mac App Store در MacBook Pro خود نصب کنید. اگر کمی از فناوری خسته هستید و می‌ خواهید گزینه ‌های بیشتری نسبت به دسک‌ تاپ ‌های پویا پیش ‌فرض در مک دارید، این یک راه عالی برای دریافت تصاویر پس ‌زمینه زنده است.

دانلود: iWallpaper (خرید های درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

دانلود: Earth 3D Lite (رایگان)

دانلود: تصاویر پس زمینه زنده HD و آب و هوا (خرید های درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

4. تصاویر پس زمینه زنده خود را بسازید

علاوه بر همه این گزینه ‌های دیگر، همانطور که می ‌توانید تصاویر پس زمینه دسکتاپ با کیفیت بالا را خودتان بسازید، در صورت تمایل می‌ توانید والپیپر های زنده خود را نیز بسازید.

برای انجام این کار، می‌ توانید عکس‌ های زنده‌ ای را که گرفته ‌اید در سایت ‌ها و برنامه ‌های کاغذ دیواری پویا مانند Dynamic Wallpaper Club و Dynaper آپلود کنید. سپس Live Photos را به ویدیو های کوتاهی تبدیل کنید که روی دسکتاپ شما پخش می شوند.

دانلود: Dynaper (خرید های درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

5. محافظ صفحه نمایش را به تصاویر پس زمینه زنده تبدیل کنید

بسیاری از والپیپر های زنده که می ‌توانید روی مک‌ ها قرار دهید، انیمیشن‌ های کوارتز هستند و احتمالاً از قبل تعدادی انیمیشن کوارتز روی دستگاه خود دارید: محافظ‌ های صفحه پیش‌فرض. اینها را می توان خیلی سریع به والپیپر های متحرک تبدیل کرد.

ابتدا به System Preferences > Desktop & Screen Saver بروید. در تب Screen Saver، محافظ صفحه متحرکی را که دوست دارید برای پس زمینه خود انتخاب کنید.

اکنون Terminal را باز کرده و دستور زیر را وارد کنید:

/System/Library/Frameworks/ScreenSaver.framework/Resources/ScreenSaverEngine.app/Contents/MacOS/ScreenSaverEngine -background

اکنون روی صفحه کلید Enter را فشار دهید و دسکتاپ شما اکنون باید محافظ صفحه نمایش شما باشد! این کار تا زمانی که پنجره ترمینال خود را ببندید اجرا می شود.

تصاویر پس زمینه زنده برای مک: سرگرم کننده، تازه و جذاب

والپیپر های زنده و متحرک ممکن است مقداری قدرت محاسباتی را مصرف کنند، اما می توانند زیبا و آرامش بخش باشند.

اگر می خواهید کمی زندگی بیشتر در تصویر زمینه دسکتاپ خود داشته باشید، امیدواریم راهنمای ما به شما کمک کند تا آن را دریافت کنید، بنابراین Mac شما می تواند ب چیزی تبدیل شود که شما علاقه مند به آن هستید.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب یک تصویر پس زمینه ی مناسب بگیرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس