تصاویر فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان

66
0
فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان

تصاویر جدیدی از فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان منتشر شده‌اند که نگاهی جدید از صحنه‌های مختلف این فیلم ارائه می‌دهند.

فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان

«اوپنهایمر» برای اکران در تابستان سال آینده برنامه‌ریزی شده است، اما Total Film اکنون تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. فیلمی که کیلیان مورفی را به عنوان نقش اصلی خود یعنی رابرت اوپنهایمر، فیزیک‌دان نظری که پشت طراحی سلاح‌های اتمی جنگ جهانی دوم بود، دارد. او که مدیر «پروژه منهتن» در آزمایشگاه لوس آلاموس بود، بعدها به دلیل نابودی‌هایی که ساخته‌هایش رقم زد دچار یک بحران و کشمکش درونی شد و در عین حال توسط دولت آمریکا تحت تعقیب قرار گرفت.

فیلم اوپنهایمر حکم ششمین همکاری کیلیان مورفی با کریستوفر نولان را خواهد داشت، چرا که او در Inception، سه‌گانه Dark Knight و Dunkirk نیز بازیگری کرده بود. تفاوت بزرگ این همکاری با فیلم‌های قبلی این است که او این بار در نقش اصلی فیلم ظاهر خواهد شد و در کنارش جمع بزرگی از ستارگان هالیوود را خواهد داشت. امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، فلورنس پیو، رامی مالک، کنث برانا و گری اولدمن از دیگر بازیگرانی خواهند بود که در این پروژه ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم که اقتباسی از کتاب «پرومته آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر» است، طبق سنت همیشگی نولان برای IMAX فیلم‌برداری شده است و بخش‌هایی از آن نیز سیاه و سفید خواهند بود. Oppenheimer از این نظر نیز جالب توجه است که حکم اولین همکاری بین نولان و استودیو یونیورسال را دارد. مدتی پس از اکران فیلم Tenet در تابستان ۲۰۲۰، نولان همکاری ۲۰ ساله خود با برادران وارنر را قطع کرد.

فیلم Oppenheimer در تاریخ ۳۰ تیر ۱۴۰۲ اکران خود را آغاز خواهد کرد.

collider

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس