تصاویر کارت های گرافیک Radeon RX 7900

27
0
کارت های گرافیک Radeon RX 7900

اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا از حالا اجازه دارند تا ویدیو آنباکس و بررسی اولیه کارت های گرافیک Radeon RX 7900 را ازطریق کانال‌های ارتباطی خود پخش کنند.

کارت های گرافیک Radeon RX 7900

کارت های گرافیک Radeon RX 7900
کارت های گرافیک Radeon RX 7900

ویدیوهای بررسی اولیه کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 7900 رسما در کانال‌ها و رسانه‌های مختلف قرار گرفته است تا اطلاعات کاملی را از جدیدترین محصولات AMD در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. تیم قرمز با برداشتن محدودیت انتشار اطلاعات برای تولیدکنندگان محتوا این اجازه را داده تا جزئیات بیشتری را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. اما هنوز اجازه نمایش قطعات داخلی یا انتشار اعداد و ارقام عملکرد این تراشه‌های گرافیکی را نخواهند داشت.

تقریبا همه‌ی بررسی‌کنندگان شناخته‌شده‌ی فضای مجازی هر دو کارت گرافیک Radeon RX 7900 XT و Radeon RX 7900 XTX را دریافت کردند. این دو کارت از نظر ظاهری شباهت زیادی به هم دارند، اما دقیقا یکسان نیستند. مثلا باید به این نکته اشاره کرد که پردازنده گرافیکی کامل Navi 31 کمی بزرگتر است و از نورپردازی داخلی RGB بهره می‌برد. اما هر دو کارت از یک طراحی دوگانه فن خنک‌کننده برخوردار هستند و ۲ کانکتور ۸ پین دارند.

کارت های گرافیک Radeon RX 7900
Radeon RX 7900

به‌لطف تصاویر منتشرشده حالا می‌توان تایید کرد که محصولات سری RX 7900 از طراحی برد اصلی یکسانی استفاده نمی‌کنند. البته که این موضوع باتوجه‌به بزرگتر بوده PCB مدل XTX تقریبا واضح بود. کارت گرافیک RX 7900XT از یک برد D704 استفاده می‌کند؛ درحالی‌که RX 7900 XTX به مدل D702 مجهز شده است.

کارت های گرافیک Radeon RX 7900
Radeon RX 7900

این اولین‌بار است که کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 7900 مستقیما درکنار محصولات سری GeForce RTX 40 دیده می‌شوند. برخی از ویدیوهای آنباکسینگ دقیقا متمرکز روی این مسئله هستند.

کارت‌های گرافیک سری AMD Radeon RX 7900 هفته آینده در تاریخ ۱۳ دسامبر به بازار عرضه می‌شوند. قیمت مدل‌های XT و XTX به ترتیب ۸۹۹ و ۹۹۹ دلار است.

videocardz

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس