معرفی FSR 3 با فناوری Fluid Motion Frame توسط AMD

46
0
FSR 3 با فناوری Fluid Motion Frame

AMD علاوه بر رونمایی از کارت‌های گرافیک پرچمدار رادئون RX 7900 XT و RX 7900 XTX، به‌طور رسمی نسل بعدی فناوری Super Resolution FiedlityFX خود را با نام FSR 3 معرفی کرد که با Fluid Motion Frame Tech ارائه می‌شود.

FSR 3 بهترین فناوری با وضوح فوق‌العاده موقتی و فناوری جدید Fluid Motion Frame که باعث افزایش نرخ فریم (FPS) در بازی‌ها می‌شود، با یکدیگر ترکیب می‌کند. طبق گزارش‌ها، این فناوری قرار است سال 2023 در بازی‌ها و برنامه‌های مختلفی عرضه شود.

FSR 3 با فناوری Fluid Motion Frame

FSR 3
FSR 3

از نظر عملکرد، فناوری FSR 3 شرکت AMD تا دو برابر افزایش عملکرد را نسبت به FSR 2 در وضوح 4K ارائه می‌کند. AMD با اجرای نمایشی که توسط موتور Unreal Engine 5 ساخته شده بود، این فناوری را به نمایش گذاشت که در آن FPS از 60 فریم بر ثانیه (FSR 2) به 112 فریم بر ثانیه (FSR 3) رسید. علاوه بر این، AMD دمویی از یک فیلم کوتاه با نام Beckoning را به نمایش گذاشت که توسط Sava Zivkovic و تیمش در مدت زمان چهار ماه با استفاده از FSR 3 ساخته شده است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد حالت‌ها و نحوه عملکرد فناوری Fluid Motion Frame ارائه نشده است، اما انتظار می‌رود این شرکت در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری را درباره آن فاش کند.

FSR 3
FSR 3

AMD همچنین اعلام کرد که فناوری FSR 2.2 در دسترس 216 بازی قرار می‌گیرد و دارای پیشرفت‌هایی است که باعث بهبود کیفیت بصری می‌شوند. اولین عنوانی که از این فناوری بهره خواهد برد، بازی مسابقه‌ای Forza Horizon 5 است که در تاریخ 8 نوامبر 2022 (17 آبان) در دسترس آن قرار می‌گیرد. همچنین این فناوری به‌زودی از طریق GPUOpen.com در دسترس توسعه دهندگان بازی قرار خواهد گرفت.

کارت‌های گرافیک Radeon RX 7900 XTX و Radeon RX 7900 XT اولین محصولاتی خواهند بود که از FSR 3 پشتیبانی می‌کنند. این کارت‌ها کمی زودتر و در ماه دسامبر با قیمت 999 دلار و 899 دلار عرضه می‌شوند.

منبع : wccftech

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس