تصویر فیلم Rebel Moon زک اسنایدر منتشر شد

60
0
فیلم Rebel Moon

زک اسنایدر تصویر جدیدی از فیلم علمی-تخیلی بین-کهکشانی Rebel Moon شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس را منتشر کرد. در این پست به بررسی فیلم Rebel Moon می پردزایم.

فیلم Rebel Moon

با اینکه جزئیات زیادی از فیلم حماسی علمی-تخیلی بین-کهکشانی Rebel Moon (ماه سرکش) در دست نیست، اما اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که زک اسنایدر تصویر جدیدی از آن را در شبکه‌ی اجتماعی Vero به اشتراک گذاشته است. این تصویر چهار نفر از بازیگران فیلم را در مقابل پنجره‌ی بزرگ یک اتاق نشان می‌دهد که به دو نقاشی مزین شده است. این فیلم پیش از راه‌یابی به نتفلیکس در زمانی نامعلوم اکران محدودی خواهد داشت.

شبکه نتفلیکس در خلاصه داستان Rebel Moon می‌نویسد:

«زمانی‌که یک مستعمره‌ی آرام و صلح‌طلب در لبه‌ی کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم بلیساریوس می‌بیند، یک زن جوان با گذشته‌ای مبهم برای یافتن جنگجویان تازه عازم سیاره‌های همسایه می‌شود تا از آن‌ها بخواهد که جامعه‌ی او را در حفظ موضع خود یاری کنند».

سوفیا بوتلا، بازیگر فیلم Star Trek Beyond (فراتر از پیشتازان فضا) نقش اصلی فیلم ماه سرکش را ایفا می‌کند و چارلی هونام، جایمن هانسو، بائه دونا، ری فیشر، جنا مالون، استاز نیر، ای دافی، شارلوت مگی، اسکای یانگ، روپرت فرند، استوارت مارتین، کری الویس، کوری استول و میخیل هایسمان از دیگر بازیگران آن به‌شمار می‌آیند.

زک اسنایدر نه‌تنها سکان هدایت Rebel Moon را در دست دارد، بلکه درکنار شی هتن، نویسنده‌ی John Wick 3 (جان ویک ۳) و کرت جانستاد، نویسنده‌ی فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی)، فیلم‌نامه‌ی آن را براساس داستانی از خود و کرت جانستد به رشته‌ی تحریر در آورده است. این فیلم یکی از آثاری خواهد بود که به موجب قرارداد «نخستین نگاه» بین شبکه‌ی نتفلیکس و شرکت استون کواری پروداکشنز متعلق به زک اسنایدر تولید می‌شود.

اریک نیومن از شرکت گرند الکتریک، دبورا اسنایدر، وسلی کولر و زک اسنایدر از شرکت Stone Quarry وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده دارند و سارا بوون به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند. Rebel Moon همکاری دیگری را برای زک اسنایدر و شبکه‌ی نتفلیکس رقم می‌زند که قبلا در تولید Army of the Dead (ارتش مردگان) و پیش‌درآمد آن یعنی Army of Thieves (ارتش سارقان) همکاری داشتند.

comingsoon

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس