تعداد بینندگان سریال The Last of Us بیشتر شد

60
0
بینندگان سریال The Last of Us

بینندگان سریال The Last of Us شبکه HBO با دستیابی به ۷.۵ میلیون در روز نخست پخش موفق به ثبت رکورد جدیدی در زمینه‌ی رشد بیننده‌ها شد.

بینندگان سریال The Last of Us

سیر صعودی موفقیت سریال The Last of Us به این زودی‌ها قصد توقف ندارد. این اقتباس تلویزیونی با پخش هر اپیزود موفق و موفق‌تر می‌شود و قسمت چهارم با دستیابی به بالاترین تعداد بینندگان در نوبت اول پخش عملا یک دستاورد قابل‌توجه برای سازندگان به شمار می‌آید. بنابر اعلام گروه نیلسون و شبکه اچ‌بی‌اُ، اپیزود ۴ در نخستین روز پخش ۷.۵ میلیون بیننده را پای گیرنده‌ها کشانده است که ۱۷ درصد نسبت‌به قسمت سوم و ۶۰ درصد نسبت‌به اپیزود افتتاحیه رشد داشته است.

شبکه اچ‌بی‌اُ اخیرا اعلام کرد که اپیزود پنجم سریال The Last of Us به‌خاطر برگزاری مسابقات Super Bowl زودتر از حالت عادی تقدیم بیننده‌ها خواهد شد. به‌طور معمول طرفدارها باید صبح دوشنبه منتظر پخش قسمت بعدی سریال لست آو آس باشند، اما اپیزود ۵ تحت عنوان Endure and Survive رأس ساعت ۵:۳۰ دقیقه شنبه، ۲۲ بهمن به‌وقت ایران به نمایش در می‌آید. جرمی وب وظیفه کارگردانی و کریگ مازن وظیفه نویسندگی اپیزود آتی را برعهده داشتند.

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی درنقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، روتینا وسلی در نقش ماریا، مرل دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن، در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری، کیوان وودارد در نقش سم، ملانی لینسکی در نقش کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از بازیگرهای سریال The Last of Us به‌شمار می‌آیند.

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه HBO و شرکت Sony می‌خوانیم: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. یک بازمانده‌ی سرسخت با نام جول برای خارج کردن الی، دختری ۱۴ ساله از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند».

psu

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس