نقد و بررسی فیلم Poker Face (پوکر فیس)

121
0
بررسی فیلم Poker Face (پوکر فیس)

راسل کرو، بازیگر، ستاره سینما و کارگردان میلیاردر نیست، اما احتمالاً بیش از بسیاری از ما با میلیاردرها نزدیکتر بوده است. به نظر می رسد که این نوع قرار گرفتن ممکن است نشان دهنده عملکرد او در اینجا به عنوان یک میلیاردر فناوری باشد – که حرفه خود را به عنوان “قمارباز” به یک نقاش بالقوه پرتره می دهد – و یک ارسال عجیب و غریب برای خود در “Poker Face” ترتیب می دهد. در این پست به نقد و بررسی فیلم Poker Face (پوکر فیس) می پردازیم.

نقد و بررسی فیلم Poker Face (پوکر فیس)

این یکی از زیباترین اجراهای کرو نیست، اما علیرغم اضطراب قابل توجهی که شخصیت او، جیک فولی، احساس می کند، احساس راحتی و زندگی می کند. یا ممکن است احساس کند. او کاملاً اجازه نمی دهد، که نکته اصلی عنوان است. فیلم با شخصیت کرو در اوایل نوجوانی شروع می‌شود و با بهترین دوستش درو، دوچرخه‌سواری می‌کند و به سمت چاله شنای محلی می‌رود. می توان اضافه کرد که سوراخ شنای محلی استرالیا است. می دانید، یکی از لبه های صخره است و یک آبشار به آن متصل است. به هر حال، آنجاست که جیک جوان و دوستان جوانش یاد می‌گیرند که چگونه بازی کنند و چگونه در کارت‌ها برنده شوند، در سکانسی که در ابتدا تنش ایجاد می‌کند، اما سپس به این نتیجه می‌رسد که «آیا جوان بودن و غافل بودن عالی نیست. جشنی با آهنگ پارتی Indoor Garden Party “جنگ یک روز دیگر”.

بررسی فیلم Poker Face (پوکر فیس)
بررسی فیلم Poker Face (پوکر فیس)

در نهایت به منبع ثروت کنونی فولی می پردازیم: نرم افزار نظارتی که از برنامه های بازی رایانه ای که جیک با دوستانش کار می کرد رشد کرده است. ما همچنین می دانیم که جیک در حال آماده شدن برای بررسی است، زیرا او به ملاقات پسری به نام Shaman Bill (جک تامپسون، بازیگر سرسخت سینمای Down Under) که با جیک در مورد مرگ و میر صحبت می کند و او را با یک سرم حقیقت که بعداً وارد بازی می شود، بیرون می کند. جیک پس از تبادل نظر با همسر دومش (همچنان که مونتاژ سرم حقیقت نشان داد، همسر اول در یک تصادف رانندگی درگذشت) و دختر نوجوان، جیک هلیکوپتر به خانه پر از وسایل و هنرهای کمیاب خود می روند تا به سه نفر از دوستان قدیمی خود یک انتخاب پیشنهاد دهند: یک ماشین میلیون دلاری بگیرید یا در یک مسابقه پوکر پنج میلیون تراشه ریسک کنید. فقط این یک مسابقه پوکر معمولی نیست. یکی از دوستان با یکی از اعضای خانواده جیک در روابط بسیار صمیمی دروغگو است. دیگری یک قربانی باج گیری است که جیک را راه اندازی می کند. نقش‌آفرینی لیام همسورث (که 26 سال از کرو کوچک ‌تر است، که وضعیت بهترین دوران کودکی را کمی بعید می‌سازد، اما در حال شمارش است) یک معتاد به خودکشی است. و جیک فقط دارویی دارد که این بچه ها را با واقعیت روبرو کند.

بررسی فیلم Poker Face (پوکر فیس)
بررسی فیلم Poker Face (پوکر فیس)

به جز تنظیمات فوق الذکر نیز در بازی است – سه نفر از سارقان مسلح در راه هستند تا با بخشی از آن هنر فرار کنند. فولی و دوستان، همراه با یک دستیار قابل اعتماد و در نهایت توسط درو، که اکنون توسط RZA بازی می‌شود – بدون لهجه استرالیایی، اما باز هم کسی که در حال شمارش است – در اتاق وحشت خانه می‌روند. مسلح فقط به یک تپانچه اتوماتیک با یک گلوله در آن (داستان طولانی). بنابراین آنها تصمیم می گیرند منتظر افراد بدهای مسلح تر باشند.

بررسی فیلم Poker Face (پوکر فیس)
بررسی فیلم Poker Face (پوکر فیس)

اما اوه، سپس همسر دوم و دختر نوجوان ظاهر می شوند. باید توجه کرد، باید اقدام کرد. «صورت پوکر» که توسط کرو و استفان ام. کوتس نوشته شده است، می‌خواهد در طول مدت زمان بسیار کوتاهی، چیزهای بسیار متفاوتی باشد. (یک ساعت و سی و نه دقیقه است، اما تیتراژ بیشتر از ساعت و بیست و هشت شروع می شود.) تعمق درام مرگ ‌بار، پازل انتقام، تریلر اسارت – همه آنها در اینجا چرخشی پیدا می‌کنند. و همه اینها با نظریه یکپارچه درباره میلیاردر خوب یا حداقل قابل بازخرید تکمیل شده است. حتی اگر بتوانید لذتی که کرو با تنظیمات دوربین در صحنه های خاص دارد را حس کنید، “صورت پوکر” به طور همزمان بسیار زیاد است و نه چندان زیاد.

rogerebert

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس