تغییر شخصیت‌ اصلی سریال ارباب حلقه ها در فصل دوم

162
0
تغییر شخصیت‌ اصلی سریال ارباب حلقه ها

شبکه آمازون از حضور بازیگران جدیدی در فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power خبر داده و یکی از بازیگران اصلی این سریال تغییر کرده است. در این خبر به بررسی تغییر شخصیت‌ اصلی سریال ارباب حلقه ها می پردازیم.

تغییر شخصیت‌ اصلی سریال ارباب حلقه ها

از مهر امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در بریتانیا رسما آغاز شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ ها اضافه شده‌اند. در ابتدا مشخص شد که جوزف ماول، بازیگر نقش آدار در فصل دوم سریال The Lord of the Rings باز نخواهد گشت و حالا سم هزلدین، بازیگر فیلم The Last Duel و سریال Slow Horses جایگزین ماول برای نقش آدار در فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power شده است.

گابریل آکوودیکه با سابقه بازی در سریال Hanna، یاسن آتور با سابقه بازی در سریال ویچر، بن دنیلز با سابقه بازی در سریال The Crown، آملیا کنورثی، نیا تول با سابقه بازی در فیلم Persuasion و نیکلاس وودسن با سابقه بازی در فیلم John Carter دیگر بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power اضافه شده‌اند. بااین‌حال اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست.

در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها قرار است شاهد حضور شخصیت جدیدی به‌نام Círdan باشیم که از آن به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و داناترین الف‌ها یاد شده، اما بازیگر این شخصیت هنوز انتخاب نشده است. فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید و از آمازون پخش شود. اتفاقات این سریال در دوره دوم جریان دارد. هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها حدود ۴۶۵ میلیون دلار بوده است و این سریال قرار است در ۵ فصل ساخته و از آمازون پخش شود.

آمازون می‌گوید که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر این شبکه به تماشا فصل اول سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در سراسر جهان پرداخته‌اند. همچنین جی دی پین و پاتریک مک‌کی سازندگان و شورانرهای سریال ارباب حلقه‌ها برای ساخت فصل دوم این سریال بازگشته‌اند.

darkhorizons

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس