همه چیز در مورد فصل دوم Lord of the Rings | فصل دوم ارباب حلقه ها

102
0
فصل دوم Lord of the Rings

ما آماده یک مسابقه کاملاً جدید از هیجان ارباب حلقه‌ها هستیم، زیرا پیش درآمد سریال The Rings of Power فقط در Prime Video منتشر شد. در این پست به بررسی فصل دوم Lord of the Rings می پردازیم.

فصل دوم Lord of the Rings

قسمت‌های یک و دو از مجموعه‌های موردانتظار در Prime منتشر شد و قسمت‌های جدید آن در شش هفته آینده پخش می‌شود. و در حالی که فصل اول ممکن است به تازگی راه اندازی شده باشد، طرفداران در حال حاضر منتظر فصل دوم هستند.

آیا سریال Rings of Power فصل 2 تایید شده است؟

بله! طبق گزارش‌ها، Prime Video تایید کرد که دو فصل از حلقه‌های قدرت در اوایل سال در دست ساخت بود.

فصل دوم Lord of the Rings
فصل دوم Lord of the Rings

و حتی بهتر از آن: تهیه‌کنندگان فاش کرده‌اند که داستان‌هایی را برای پنج فصل کامل برنامه‌ریزی کرده‌اند، علی‌رغم اینکه تنها دو فصل به طور رسمی توسط پرایم تأیید شده است. جی دی پین، مجری برنامه، قبلاً به Empire گفته بود: «ما حتی می‌دانیم آخرین اپیزود ما چه خواهد بود. حقوقی که آمازون خرید برای یک نمایش 50 ساعته بود. آنها از همان ابتدا می دانستند که اندازه بوم است – این یک داستان بزرگ با شروع، میانه و پایان روشن بود. چیزهایی در فصل اول وجود دارد که تا فصل 5 نتیجه نمی دهد.”

چه کسی در فصل دوم The Rings of Power بازی خواهد کرد؟

بازیگران اصلی فصل اول شامل مورفید کلارک (گالادریل)، سینتیا آدای رابینسون (میریل)، مارکلا کاونا (نوری برندی فوت)، رابرت آرامایو (الروند) و اسماعیل کروز کوردووا (آروندیر) می‌شوند. بنابراین، امیدواریم که اکثر بازیگران S1 برای فصل دوم بازگردند، البته به شرطی که تراژدی های زیادی وجود نداشته باشد.

یکی از شخصیت های مورد علاقه ارباب حلقه ها به طور قابل توجهی در فصل اول حلقه های قدرت غایب بوده است – و آن سیردان عاقل است. با این حال، جی دی پین، مجری برنامه فاش کرده است که سیردان در فصل 2 بازخواهد گشت، هرچند هنوز خبری در مورد انتخاب بازیگران وجود ندارد.

فصل دوم Lord of the Rings
فصل دوم Lord of the Rings

پین به TIME گفت: “ما نمی‌خواهیم چیزهای زیادی را تقدیم کنیم، اما یکی از شخصیت‌هایی که برای مردم در فصل 2 ملاقات می‌کنیم هیجان‌زده هستیم، سیردان کشتی‌ساز است. در زمان داستان ما، او مسن‌ترین الف‌های شناخته شده در آن است. سرزمین میانه – در واقع او آنقدر زندگی کرد که ریش داشت.”

تهیه کنندگان در مورد فصل دوم The Rings of Power چه گفته اند؟

در حالی که فیلم‌های اصلی ارباب حلقه‌ها و فصل اول حلقه‌های قدرت در نیوزلند فیلم‌برداری معروفی داشتند، تهیه‌کنندگان فاش کرده‌اند که برای فصل دوم این‌طور نخواهد بود. گزارش ها ادعا کرده اند که S2 قرار است به جای آن در بریتانیا فیلمبرداری شود.

پاتریک مک‌کی، مجری برنامه، به The Playlist گفت: “من فکر می‌کنم اگر با جزئیات زیاد پاسخ می‌دادیم، در قسمت‌های بعدی مسیر سفر را خراب می‌کردیم. کافی است در داستان بگوییم، در دنیای تالکین، سفر به سرزمین‌های دیگر یک اتفاق تکراری است. “

او افزود: «چیزی که می‌توانم بگویم این است که تالکین درباره جزایر بریتانیا می‌نوشت. او درباره حیاط خلوت خودش می نوشت و توصیفش از طبیعت و هوای اینجا و نور اینجا و علف های اینجا بخش بزرگی از این کتاب هاست. و من فکر می کنم فرصتی برای آوردن ملک به خانه به نظر می رسد.»

فصل دوم The Rings of Power چه زمانی منتشر می شود؟

متاسفانه هنوز تاریخ انتشار تایید شده ای وجود ندارد. با این حال، تایم گزارش داده است که فیلم‌برداری فصل 2 حلقه‌های قدرت در اکتبر 2022 آغاز می‌شود و با مقیاس تولید عظیم، انتظار نداریم این سریال حداقل تا اواخر سال 2023 پخش شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس