سامسونگ گلکسی زد فولد 5

114
0
سامسونگ گلکسی زد فولد 5

سامسونگ گلکسی زد فولد 5 با Snapdragon 8 Gen 2، 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN3 عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود سامسونگ گوشی های سری گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 را در ماه آگوست معرفی کند. با این حال، ET News، گزارشی درباره Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 منتشر کرده است که قرار است در سال 2023 معرفی شوند. در این گزارش تراشه، دوربین و میزان فروش این محصولات بررسی شده است.

سامسونگ
سامسونگ

این نشریه از طریق برخی منابع دریافته است که گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 به اسنپدراگون 8 Gen 2 مجهز خواهند شد. گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که تراشه SD8G2 ممکن است در اوایل نوامبر سال جاری عرضه شود.

Galaxy Z Fold 5 دارای دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN3 و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. هنوز جزئیات دوربین Z Flip 5 مشخص نشده است.

این گزارش همچنین نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد بیش از 10 میلیون دستگاه از Z Fold 5 و Z Flip S را در نیمه دوم سال 2023 به فروش برساند. همچنین پیش بینی می شود که 8 میلیون دستگاه Z Flip 5 و 2 میلیون دستگاه از Z Flip 5 به فروش برسد. از Z Fold 5. تا آنجا که به Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 مربوط می شود، حدس زده می شود که سامسونگ امیدوار است به هدف فروش 15 میلیون دستگاه دست پیدا کند.

سامسونگ هنوز تاریخ رویداد Unpacked بعدی خود را تایید نکرده است. با این حال، برخی اخبار فاش شده نشان می‌دهد که رویداد معرفی بعدی سامسونگ در 10 آگوست برگزار خواهد شد. این رویداد شاهد ورود سه دستگاه Galaxy Z Fold 4، Z Flip 4 و Galaxy Watch 5 / Watch 5 خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه ها تا 26 آگوست وارد چرخه فروش شوند.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس