تکذیب خبر اخراج کارمندان توییتر توسط ایلان ماسک

70
0
تکذیب خبر اخراج کارمندان توییتر

تاکنون گزارش‌های مختلفی در مورد برنامه ایلان ماسک برای تعدیل نیروی گسترده کارکنان توییتر بعد از تصاحب این شرکت منتشر شده . اما حالا مالک جدید توییتر چنین گزارش‌هایی را تکذیب کرده و آنها را نادرست خوانده است. در این پست به بررسی تکذیب خبر اخراج کارمندان توییتر توسط ایلان ماسک می پردازیم.

بعد از فراز و نشیب‌های طولانی، بالاخره ایلان ماسک توییتر را از آن خود کرد. با وجودی که خبرهای مختلفی در مورد تعدیل 75 درصد از پرسنل این شرکت با هدف کاهش هزینه‌ها منتشر شده بود، ولی ایلان ماسک در پاسخ به یکی از کاربران توییتر در مورد اخراج‌ها در نهایت اعلام کرد که این گزارش‌ها نادرست است و وی چنین برنامه‌ای را دنبال نمی‌کند.

تکذیب خبر اخراج کارمندان توییتر
تکذیب خبر اخراج کارمندان توییتر

تکذیب خبر اخراج کارمندان توییتر

نیویورک تایمز چند روز قبل گزارش کرد که ماسک قصد دارد بعد از تصاحب توییتر، حدود 75 درصد کارمندان این شرکت را اخراج کند. در آن گزارش به این موضوع اشاره شده بود که اخراج‌ها قبل از اول نوامبر و شروع ماه انجام خواهد شد تا وی مجبور نشود پول بیشتری بابت دستمزدها پرداخت کند. ولی ایلان ماسک می‌گوید چنین برنامه‌ای را دنبال نمی‌کند و این موضوع را در دستور کار خود قرار نداده است.

ایلان ماسک پس از ماه‌ها کشمکش، درنهایت توییتر را به ارزش 44 میلیارد دلار خریداری کرد و بلافاصله مدیرعامل توییتر و برخی مدیران ارشد این شرکت را اخراج کرد. قبل از اینکه معامله نهایی شود، خبرهای مختلفی در مورد تغییرات احتمالی توییتر بعد از تصاحب آن توسط ایلان ماسک منتشر شده بود. یکی از این خبرها که رسانه‌ای شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد، موضوع تعدیل نیروی گسترده و حدود 75 درصدی پرسنل این شرکت بود.

هرچند در همان زمان انتشار خبر تعدیل نیرو، هیئت مدیره توییتر آن را تکذیب کرد، اما حالا مالک جدید این شرکت یعنی ایلان ماسک نیز می‌گوید چنین گزارش‌هایی صحت ندارد و دروغ است و وی قصد ندارد کارمندان شرکت را اخراج کند.

reuters

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس