انتشار iOS 15.6 و iPadOS 15.6 توسط اپل شد

66
0
انتشار iOS 15.6 و iPadOS 15.6 توسط اپل

چند ماه از انتشار نسخه آزمایشی آپدیت iOS 15.6 گذشته است. اپل سرانجام نسخه نهایی بروزرسانی ios15.56 و iPadOS 15.6 را برای گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد منتشر کرد. هرچند نسبت به نسخه‌های قبلی ویژگی های جدیدی به این نسخه اضافه نشده است ولی بیشتر باگ‌های گزارش شده رفع شده است. انتشار iOS 15.6 و iPadOS 15.6 توسط اپل انجام شد.

تغییرات آیفون پس از دریافت آپدیت iOS 15.6

گزینه‌ای برای ریستارت کردن نتایج زنده مسابقات ورزشی در لحظه ، مکث کردن، توقف یا حرکت سریع رو به جلوی آن‌ها به اپلیکیشن اضافه می‌شود.

رفع مشکلی در Settings که حتی اگر حافظه داخلی هم در دسترس باشد هشدار پر بودن حافظه را می‌دهد.

مشکلی که باعث کند شدن سرعت یا پاسخگویی دستگاه‌های خط بریل هنگام پیمایش روی متون در اپلیکیشن Mail می‌شود را برطرف می‌کند.

مشکل مرورگر Safari که ممکن است یک برگه به صفحه قبلی بازگردد، حل شد.

علاوه بر آن، 9to5Mac به تازگی یک باگ را در Apple Books در iOS 15.5 گزارش کرده است که اپل همچنین با iOS 15.6 آن را برطرف کرده است. کاربران هنگام تلاش برای باز کردن هر کتابی در برنامه، مشکلاتی را گزارش می کردند.

اپل در کنار این بروزرسانی، آپدیت‌های رسمی iPadOS 15.6 ،macOS 12.5 ،watchOS 8.7 و tvOS 15.6 را هم برای دیگر دستگاه‌های خود منتشر کرده است.

اپل همچنین پیش‌نمایش بروزرسانی‌های بزرگ iOS 16 ،iPadOS 16 ،macOS 13 Ventura ،watchOS 9 و tvOS 16 را هم آغاز کرده است. بنابراین کاربران با نصب نسخه آزمایشی این سیستم عامل روی دستگاه خود می‌توانند زودتر از موعد از آنچه که در نسخه نهایی که در اواخر پاییز عرضه می شود، باخبر شوند.

اپل در این بروزرسانی ها ویژگی های جدیدی نیز عرضه کرده است برای مثال، مهم ترین ویژگی آی او اس ۱۶ یک صفحه قفل با امکاناتی جدید است، آیپد او اس ۱۶ و مک او اس ونتورا قابلیت‌های مالتی‌تسکینگ جدیدی را دریافت خواهند کرد و آپدیت واچ او اس ۹ هم می‌تواند واچ فیس‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع: 9to5mac

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس