ثبت نام کشنده شاکموتو اسفند 1401

81
0
ثبت نام کشنده شاکموتو اسفند 1401

کشنده شاکموتو X5000 اوایل آذرماه امسال معرفی شد. اکنون شرکت آرین دیزل پس از گذشت کم‌تر از چهار ماه، اولین سری این کشنده را در کارخانه خمین به مشتریان تحویل داد. در این پست به بررسی ثبت نام کشنده شاکموتو اسفند 1401 می پردازیم.

ثبت نام کشنده شاکموتو اسفند 1401

مدیر بازاریابی شرکت آرین دیزل در مراسم تحویل کشنده‌ها خبر داد که تحویل کشنده X5000 به مشتریان به صورت مرتب تا پایان سال ادامه خواهد داشت و بقیه سفارش‌ها نیز در اوایل سال آینده با توجه به تعهد تحویل ۹۰ روزه، به مشتریان تحویل داده خواهند شد.
وی افزود سال آینده علاوه بر ادامه تولید کشنده X5000، چهار محصول دیگر نیز به خانواده شاکموتو اضافه خواهند شد که عبارتند از دو محصول کامیون جفت محور باری و کمپرسی، کامیون تک محور باری کمپرسی و کامیونت ۱۲ تن جک.

طبق گفته‌های مدیر بازاریابی آرین دیزل، برنامه‌ریزی این شرکت در سال ۱۴۰۱، تولید ۶ هزار دستگاه محصول تجاری بوده که از این تعداد، ۲ هزار دستگاه به محصولات شاک موتور و ۴ هزار دستگاه به برند جک تعلق دارد.

ثبت نام کشنده شاکموتو اسفند 1401
ثبت نام کشنده شاکموتو اسفند 1401

سعید محمودی، مدیرعامل شرکت آرین دیزل، اظهار کرد با وجود تمامی مشکلاتی که وجود داشت، قبل از سال جدید محصول X5000 تحویل داده شد. برای تحویل حداقل 120 دستگاه از این خودرو تا پایان سال 1401 برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل محدودیت‌های زمانی، احتمالا بیش از 50 دستگاه از این خودرو در برنامه تحویل قرار خواهد گرفت.

شاکموتو: برند جدید آرین دیزل

در حالیکه شرکت ویرا دیزل از ابتدای سال 1400، فعالیتش را بعنوان نماینده انحصاری شاکمن، آغاز کرده است، اما باخبر شدیم که شرکت آرین دیزل نیز در جریان نمایشگاه خودرو اصفهان 1401، برای توسعه و گسترش محصولات خود، برند جدید شاک‌موتو (Shacmoto) را معرفی کرده تا از این به بعد، کشنده‌ها و خودروهای تجاری سنگینش را از طریق این برند جدید، عرضه کند.
شاکموتو مربوط به کارخانه اصلی شاکمان (Shacman) چین است‌. اولین کشنده این برند در ایران، شاکموتو X5000 است که در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، برای نخستین‌بار رونمایی شده و معرفی آنرا می‌توانید در مقاله بررسی کامیون شاکموتو X5000 مطالعه کنید. ظاهرا از این پس، کشنده‌ها و کامیون‌های سنگین آرین دیزل، با نام تجاری شاک‌موتو عرضه خواهند شد.

این شرکت به‌زودی و پیش از پایان سال 1401، احتمالا محصولاتی مانند کامیون جفت محور 26 تن شک‌موتو و کامیون تک‌ محور (کمپرسی) شاکموتو را نیز رونمایی خواهد کرد.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس