سیستم عامل HarmonyOS 3.1

104
0
سیستم عامل HarmonyOS 3.1

هواوی قصد دارد در جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اختصاصی خود عملکرد روان‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد و با‌این‌حساب انتظار می‌رود سرعت عملکرد دستگاه‌های این شرکت با سیستم‌عامل جدید ارتقا یابد. همچنین این نسخه دارای انیمیشن‌های جدیدی است. به‌علاوه هواوی تغییراتی را در ویجت‌ها و قسمت مدیریت رسانه، یعنی کنترل پخش محتوای چند‌رسانه‌ای اضافه کرده. شکل ویجت‌ها نیز در این نسخه بهبود پیدا کرده است. در این پست به بررسی سیستم عامل HarmonyOS 3.1 می پردازیم.

سیستم عامل HarmonyOS 3.1

هواوی در تلاش است تا جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اختصاصی خود را در اوایل ماه آوریل منتشر کند. همچنین انتظار می‌رود این شرکت در هفته‌های آینده از گوشی‌های سری P60 رونمایی کند که احتمالاً پرچمداران جدید هواوی با سیستم‌عامل HarmonyOS 3.1 عرضه خواهند شد.

هواوی پیش‌تر وعده داده بود که در نسخه جدید سیستم‌عامل خود عملکرد سریع‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند برنامه‌ها را سریع‌تر اجرا کنند و تجربه کاربری بهتری داشته باشند.

سیستم‌عامل HarmonyOS 3.1 با زبان توسعه ArkTS عرضه می‌شود که براساس TypeScript (TS) توسعه یافته است و با چهارچوب ArkUI مطابقت دارد. کامپایلر Ark به سریع‌تر و کارآمدترشدن برنامه‌ها کمک می‌کند.

به‌طور کلی انتظار می‌رود که سیستم‌عامل HarmonyOS 3.1 ارتقای قابل‌توجهی نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد که نوید عملکرد سریع‌تر و روان‌تر، ابزارهای توسعه برنامه بهتر و تجربه کاربری بهتری را می‌دهد. سرمایه‌گذاری مداوم هواوی در توسعه نرم‌افزار احتمالاً موقعیت این شرکت را به‌عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در بازار گوشی‌های هوشمند تثبیت خواهد کرد.

huaweicentral

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس