نحوه بررسی و مدیریت فعالیت خود در اینستاگرام

89
0
مدیریت فعالیت خود در اینستاگرام

فعالیت خود را مرور کنید و ببینید چقدر زمان صرف برنامه کرده اید. مدیریت فعالیت خود در اینستاگرام را یاد بگیرید.

اینستاگرام، به عنوان یک پلتفرم گرافیکی، مطمئناً می تواند انرژی شما را جذب کند و شما را درگیر نگه دارد. افزایش زمان صفحه نمایش و فعالیت برنامه نیز می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد.

خوشبختانه، اینستاگرام ویژگی های مدیریت فعالیت را برای کمک به کنترل تعاملات و زمان صرف شده در برنامه توسعه داده است.

روش‌های بررسی و مدیریت فعالیت‌های شما در اینستاگرام، از جمله مزایای آن‌ها را مورد بحث قرار خواهیم داد. با درک واضح، می‌توانید فعالیت‌های اینستاگرام خود را بهتر کنترل کنید.

ویژگی زمان صرف شده در اینستاگرام

زمان تماشای صفحه یک نگرانی مشترک برای اکثر ما است و همه ما می توانیم در مورد حمله قلبی کوچک متقابلی که اکثر ما پس از تماشای نوتیفیکیشن هفتگی زمان صفحه نمایش تجربه می کنیم، موافق باشیم.

اینستاگرام به کاربران خود یک نمای کلی از کل زمان صرف شده در برنامه ارائه می دهد.

برای بررسی زمان صرف شده در اینستاگرام:

  1. به پروفایل اینستاگرام خود بروید و سه خط افقی را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید تا منوی جدیدی باز شود.
  2. از آنجا، Your Activity را انتخاب کنید. این شامل ابزارهای مختلف مدیریت فعالیت است که به شما کمک می کند تا هماهنگی بین اینستاگرام و زندگی واقعی را حفظ کنید و از اعتیاد به رسانه های اجتماعی جلوگیری کنید.
  3. اسکرول کنید تا زمان صرف شده را ببینید. این بخش میانگین زمانی را که در اکانت اینستاگرام خود می گذرانید به شما می گوید. زمان نمایش داده شده در بالا میانگین است، اما اگر میله های روی نمودار را فشار دهید و نگه دارید، زمان روزانه را نشان می دهد.
  4. کاربران می توانند تنظیمات برنامه را در Manage Your Time مطابق با اولویت های خود سفارشی کنند.

دریافت یادآوری برای استراحت

استراحت از صفحه نمایش برای سلامت چشم و روان شما ضروری است. مدیریت زمان را با محدود کردن تعداد دقیقه‌هایی که در اینستاگرام می‌گذرانید شروع کنید. روی Set Reminder to Take Breaks کلیک کنید و بین زمان داده شده یکی را انتخاب کنید.

اینستاگرام هشداری برای بستن برنامه برای شما ارسال می کند تا بتوانید روی چیزهای دیگر تمرکز کنید.

محدودیت زمانی روزانه را تنظیم کنید

آیا احساس اعتیاد به اینستاگرام می کنید؟ اگر چنین است، ما شما را سرزنش نمی کنیم. با محتوای بسیار هیجان انگیز، متوقف کردن استفاده از برنامه برای مردم دشوار می شود.

با کلیک کردن روی تنظیم محدودیت زمانی روزانه، می‌توانید نوتیفیکین ‌هایی درباره مدت زمانی که در برنامه سپری کرده‌اید دریافت کنید.

مدیریت فعالیت خود در اینستاگرام: تنظیمات نوتیفیکیشن

نوتیفیکیشن ها حواس پرت ترین چیز در گوشی شما هستند. با انتخاب تنظیمات نوتیفیکیشن، می‌توانید هشدارهایی را که به صفحه شما راه می‌یابند فیلتر کنید. جدا از این، گزینه ای برای غیرفعال کردن تمام هشدارهای نوتیفیکیشن در برنامه نیز وجود دارد.

محتوای اینستاگرام خود را مدیریت و مرتب کنید

اینستاگرام به کاربران خود قابلیت مرتب سازی و مدیریت محتوای خود را ارائه می دهد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که انتخاب کنید چه چیزی در اینستاگرام شما باشد و چه چیزی باید انجام شود.

1. منو را با انتخاب سه خط در سمت راست بالای پروفایل خود باز کنید.

2. روی Your Activity کلیک کنید و به Photos and Videos بروید.

3. تمام محتوای آپلود شده شما با دسترسی آسان در دسترس است. شما می توانید آن را به دلخواه مرتب و فیلتر کنید.

4. رسانه ای را که می خواهید تغییر دهید انتخاب کنید.

5. سه نقطه بالای محتوای خود را فشار دهید و عمل مورد نظر را انتخاب کنید. می‌توانید تنظیمات نظر را تغییر دهید، لایک‌ها را پنهان کنید، پست را ویرایش کنید، در برنامه‌های دیگر به اشتراک بگذارید و حتی آن را حذف کنید.

تعاملات ایجاد شده در محتوای اینستاگرام خود را مدیریت کنید

مردم با نظرات، پاسخ ها و پیام ها در اینستاگرام تعامل دارند. اگر می‌خواهید تعاملات ایجاد شده از اکانت خود را با دیگران مرور کنید، تعاملات را انتخاب کنید و آنچه را که می‌خواهید از نظرات، لایک‌ها، پاسخ‌های داستان و نظرات ببینید، انتخاب کنید. سپس، از فیلترها برای مرتب کردن و سازماندهی تعاملات خود استفاده کنید.

مدیریت فعالیت خود در اینستاگرام: تاریخچه اکانت اینستاگرام خود را مرور کنید

سابقه اکانت سازندگان محتوا برای به خاطر سپردن و درک تغییرات ایجاد شده قبلی بسیار مهم است. هنگام مشاهده تاریخچه اکانت، می توانید به آن بخش نیز بروید و آنها را تغییر دهید.

می توانید تغییرات ایجاد شده در حریم خصوصی، بیوگرافی، نام کاربری، ایمیل، نام اینستاگرام و اطلاعات تماس خود را بررسی کنید. شما می توانید ارزیابی کنید که چه چیزی باید تغییر کند و چه چیزی در ظاهر کلی اکانت شما بهتر عمل می کند.

جستجوهای اخیر اینستاگرام خود را بررسی کنید

اینستاگرام نیز مانند فیس بوک به کاربران خود اجازه می دهد تا جستجوهای اخیر خود را مشاهده کنند. برای انجام این کار:

1. فعالیت خود را با کلیک کردن روی سه نوار در سمت راست بالای پروفایل خود باز کنید.

2. به پایین بروید تا جستجوهای اخیر را ببینید و روی آن کلیک کنید.

3. تمام اکانت ‌هایی که جستجو کردید در اینجا فهرست شده‌اند.

4. روی ضربدر کوچک در سمت راست نام کاربری کلیک کنید تا آن اکانت از لیست جستجوی شما حذف شود.

اگر به دنبال اکانتی با نام کاربری پیچیده یا اکانتی هستید که می‌خواهید بعداً از آن استفاده کنید، تب جستجوهای اخیر مفید است.

لینک های بازدید شده در اینستاگرام را ارزیابی کنید

ما تبلیغات متعددی را از وب سایت های مختلف در اینستاگرام مشاهده می کنیم. با کلیک بر روی این لینک ها به آن وب سایت هدایت می شوید. می‌توانید لینک‌هایی که قبلاً بازدید کرده‌اید را از طریق فعالیت اکانت اینستاگرام بررسی کنید.

کاربران همچنین می توانند به دنبال لینک های مشکوکی باشند که ممکن است یکپارچگی اکانت آنها را خراب کند. کافی است فعالیت خود را باز کنید و روی لینک هایی که بازدید کرده اید کلیک کنید تا آنها را مرور کنید.

پست های اینستاگرام خود را حذف و بایگانی کنید

ممکن است بخواهید پست های خاصی را به طور موقت یا دائم در اینستاگرام حذف کنید. اگر می خواهید تصاویر بایگانی شده یا حذف شده خود را ببینید، به بخش های مربوطه در بخش فعالیت شما بروید. کاربران به پست هایی که بایگانی یا حذف کرده اند هدایت می شوند.

همچنین می توانید با دنبال کردن این مراحل مستقیماً پست ها را حذف و بایگانی کنید:

  1. از پروفایل خود، روی تصویری که می خواهید بایگانی یا حذف کنید کلیک کنید.
  2. روی سه نقطه سمت راست نام کاربری خود کلیک کنید تا منوی جدیدی باز شود.
  3. گزینه Archive یا Delete را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که پست های آرشیو شده را می توان دوباره مشاهده و احیا کرد، اما اگر پستی را حذف کنید، دائمی در نظر گرفته می شود.

تعادلی بین اینستاگرام و زندگی واقعی ایجاد کنید

اینستاگرام یکی از محبوب ‌ترین برنامه‌های محتوای گرافیکی است که به راحتی می‌توان به این برنامه معتاد شد. بسیاری از کاربران از مشکلاتی که برای مدیریت زمان و فعالیت خود در برنامه با آن مواجه هستند شکایت دارند.

با ویژگی های داخلی اپلیکیشن، این امکان برای شما فراهم شده است که فعالیت خود را در این پلتفرم بررسی و مدیریت کنید. می توانید زمان صرف شده در برنامه و همچنین بسیاری از انواع فعالیت های دیگر را مشاهده کنید. بر اساس این داده ها، می توانید قضاوت درستی داشته باشید و استفاده خود را از این برنامه محدود کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس