خرید هاست و سرور مجازی از هتزنر

125
0
خرید هاست و سرور مجازی از هتزنر

یک تصور اشتباه و رایج وجود دارد که خرید هاست و سرور مجازی، صرفاً برای کسب و کارهای بزرگ است. دنیایی که با آن طرف هستیم، دیگر مرزی بین فضای آنلاین و آفلاین نمی‌شناسد. اگر بخواهید خود را به جامعه‌ی جهانی نشان دهید، باید حضور آنلاین داشته باشید. همه چیز شبکه‌های مجازی نیست. یک سایت شیک و حرفه‌ای می‌تواند مخاطبانی را تحت تأثیر قرار دهد که قطعاً در آینده کاری‌تان نقش پررنگی خواهند داشت. البته که خرید هاست یا سرور مجازی هم قطعاً به انتخابی دقیق نیاز دارد. هر چقدر سرور شما پاسخگویی بهتر و پشتیبانی قدرتمندتری داشته باشد، کارتان برای حفظ سایت‌تان هم راحت‌تر خواهد بود. در این مقاله به بررسی خرید هاست و سرور مجازی از هتزنر می پردازیم.

خرید هاست و سرور مجازی از هتزنر

هتزنر یک شرکت فروش سرورهای مجازی و هاست در آلمان است. بیش از ۵۰۰ هزار شرکت بزرگ و کوچک، مشتریان این شرکت را تشکیل می‌دهند. البته شاید بپرسید میزبانی از ۵۰۰ هزار سایت در بین بیش از ۲۰۰ میلیون سایت فعالی که در دنیا وجود دارد، عدد بزرگی نیست. اما بزرگی هتزنر را مشتریان آن تشکیل داده‌اند. قالب مشتریان هتزنر را شرکت‌های اروپایی از جمله Univesidade do Minho از کشور پرتغال یا شرکت Sibanye Stillwater با شعب مختلف از فنلاند، فرانسه و آمریکا تشکیل داده‌اند. این مشتریان با درآمد سالانه بین ۱۰۰ میلیون تا ۱۰ میلیون دلار، قطعا به سرورهایی نیاز داشته‌اند تا سایت‌شان مثل ساعت کار کند. بنابراین با فروشنده هاستی روبه‌رو هستید که کارش را بلد است و می‌تواند انتخاب مطمئنی باشد.

ویژگی‌های خرید هاست و سرور مجازی از هتزنر

وقتی صحبت از هاست و سرور مجازی می‌شود، نام شرکت‌های بزرگی مانند GoDaddy، cPanel یا Parallels در صدر برترین‌ها قرار بگیرند. با این حال Hetzner به دلایلی مشخص، به یکی از رقبای قدرتمند این وبسایت‌ها تبدیل شده است.

خرید هاست و سرور مجازی از هتزنر
خرید هاست و سرور مجازی از هتزنر

امنیت و خصوصی‌سازی داده‌ها

حفظ حریم خصوصی تمامی داده‌های شخصی کاربران و کسب و کارها برای هرتزنر مهم است. بنابراین با هرتزنر خیال‌تان از بابت امنیت داده‌های خصوصی راحت خواهد بود.

سیستم پشتیبانی قدرتمند
از طریق تلفن، ایمیل و چت زننده، می‌توانید سریع و راحت و در هر زمانی از پشتیبانی تیم هتزنر بهره‌مند شوید.

خدمات وسیع
هتزنر خدمات متنوعی در خصوص سرور و هاست ارائه می‌دهد. از جمله VPS، سرورهای اختصاصی و سرورهای ابری، گوشه‌ای از خدمات این شرکت هستند.

کیفیت بالای سخت‌افزارها
هتزنر برای سرورهای خود از بهترین سخت‌افزارهای روز دنیا بهره‌ برده است تا عملکرد و مطمئن بودن سرورها و هاست‌ها را برای مشتریان خود تضمین کند.

قیمت رقابتی
یکی از ویژگی‌های هاست و سرورهای مجازی هتزنر، ارائه قیمت‌های رقابتی بدون قربانی کردن کیفیت یا عملکرد است. در حال حاضر هزینه هاست برای یک سایت ساده وردپرس در هرتزنر ماهانه ۲ یورو است.

هزینه و ویژگی‌های وب هاستینگ در هتزنر

با توجه به نیاز خود می‌توانید هاست‌های مورد نظر را با قیمت و قابلیت‌های مختلف خریداری کنید.
از نظر ویژگی‌های ارائه شده، هر یک از سطوح وب هاستینگ هتزنر با یکدیگر متفاوت هستند:

در سطح یک کاربران به فضای دیسک ۱۰ گیگابایت SSD، ترافیک نامحدود، ۵۰ ساب دامین، مدیریت DNS، بکاپ روزانه تا ۱۴ روز و تمامی فاکتورهای امنیتی برخوردار خواهند بود.
در سطح ۱۴، کاربران به ۳۰۰ گیگ فضای دیسک SSD، ساب دامین نامحدود، کاربران FTP نامحدود و تمامی فاکتورهای امنیتی برخوردار خواهند بود.

  • سخت افزار Vserver MC40
    پردازنده ۲ vCores
    ۸ گیگ رم
    ۲۰۰ گیگ SSD ساتا
    پورت ۱ گیگابایت بر ثانیه
  • سخت افزار Vserver MC50
    پردازنده vCores 4
    ۱۶ گیگ رم
    ۴۰۰ گیگ SSD ساتا
    پورت ۱ گیگابایت بر ثانیه
  • سخت افزار MA90
    پردازنده AMD Ryzen 5 3600 Zen 2
    ۶۴ گیگ DDR 4 ECC
    ۲ هارد اس اس دی ۵۱۲ گیگ NVme
    پهنای باند تضمین شده ۱ گیگابایت بر ثانیه
  • سخت افزار MA121
    پردازنده AMD Ryzen 9 3900 12 Core Zen2
    ۱۲۸ گیگ رم DDR 4 ECC
    ۲ هارد ۹۶۰ گیگ
    پهنای باند تضمین شده ۱ گیگابایت بر ثانیه
  • سخت افزار MA140
    پردازنده AMD EPYC 7401P 24 Core Zen
    ۲۵۶ گیگ رم DDR4 ECC
    ۲ هارد SSD ۱.۹۲ ترابایت
    پهنای باند تضمین شده ۱ گیگابایت بر ثانیه
    لازم به ذکر است که تیم هتزنر تمامی بروزرسانی‌ها و تنظیمات مورد نیاز کاربران را انجام خواهد داد تا شما تماما روی انجام پروژه‌های خود تمرکز کنید.

اول پرداخت

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس