ویرایشگر ویدیوی آنلاین InVideo: راهی سریع برای ایجاد ویدیوهای جذاب

95
0
ویرایشگر ویدیوی آنلاین InVideo

InVideo ساختن ویدیوهای خیره کننده را برای تازه کارها و حرفه ای ها آسان می‌کند، به علاوه یک طرح رایگان وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. ویرایشگر ویدیوی آنلاین InVideo را بیشتر بشناسید.

ویرایش ویدیو ممکن است بسیار دشوار به نظر برسد، اما این نمی‌تواند دور از واقعیت باشد. هنگامی که در حال ایجاد ویدئو برای رسانه های اجتماعی هستید، به خصوص، اگر از ابزارهای مناسب استفاده کنید، با کمترین تلاش نتیجه بسیار جالبی خواهید داشت. اگر از InVideo استفاده می‌کنید، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه آن را در کمترین زمان بسازید.

ایجاد یک ویدیوی عالی، چندان زمان بر نیست. چه در حال وارد کردن ویدیوهای ضبط شده یا استفاده از متن در کنار فیلم های استوک باشید، فرآیند ویرایش را با InVideo آسان خواهید دید. بیایید ببینیم این ابزار چگونه می‌تواند به شما کمک کند.

InVideo to Rescue

InVideo یک ویرایشگر ویدیوی آنلاین است که همه می‌توانند از آن برای ایجاد ویدیوهای عالی استفاده کنند. رابط کاربری فوق العاده بصری است، و هر کسی می‌تواند در عرض چند دقیقه متوجه شود که برنامه چگونه کار می‌کند، همچنین تعداد زیادی منابع رایگان نیز وجود دارد.

ویرایشگر ویدیوی آنلاین InVideo
ویرایشگر ویدیوی آنلاین InVideo

برای شروع کار با InVideo، می‌توانید از بین بیش از 6000 قالب قابل تنظیم انتخاب کنید، متن و کلیپ ها را جایگزین کنید تا آن را متعلق به خودتان کنید. همچنین می‌توانید اسکریپت خود را با استفاده از ویژگی متنی قدرتمند و در عین حال آسان مبتنی بر هوش مصنوعی InVideo به ویدیو تبدیل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک موضوع انتخاب کنید، یک عنوان یا متن اضافه کنید و هوش مصنوعی بقیه کارها را برای شما انجام خواهد داد.

همچنین یک کتابخانه رسانه ای عظیم iStock وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. این کتابخانه دارای بیش از 8 میلیون مورد است که می‌توانید استفاده کنید و همچنین بیش از 1 میلیون عنصر رسانه ای وجود دارد.

ویرایشگر ویدیوی آنلاین InVideo: برنامه های InVideo

InVideo سه طرح مختلف ارائه می‌کند. یکی از آنها کاملا رایگان است و به شما امکان می دهد به الگوها، تبدیل خودکار متن به گفتار و بیش از 3 میلیون آیتم استاندارد کتابخانه رسانه دسترسی داشته باشید. همه ویدیوهای به دست آمده با واترمارک InVideo همراه هستند.

سپس، یک طرح تجاری 30 دلاری در ماه یا 180 دلاری در سال و یک طرح نامحدود در ازاء 60 دلار در ماه یا 360 دلار در سال وجود دارد که مزایای زیادی را ارائه می‌دهد. می‌توانید ویدیوهای بدون واترمارک ایجاد کنید، به iStock و سایر رسانه های ممتاز دسترسی داشته باشید، پس زمینه تصاویر خود را حذف کنید یا به قالب های برتر InVideo دسترسی داشته باشید. دسترسی به InVideo Mobile Pro نیز به عنوان بخشی از بسته ارائه می‌شود.

چرا استفاده از InVideo بسیار آسان است؟

کار با InVideo عالی است زیرا مبتنی بر وب است. اساسا، شما مرورگر خود را راه اندازی می‌کنید، وبسایت InVideo را بارگیری کرده و شروع به کار روی پروژه خود می‌کنید.

می‌توانید به دنبال الگوهای خاص بگردید، از ویژگی متن به ویدیو استفاده کنید یا با یک بوم خالی شروع کنید. اگر مبتدی هستید، اکیدا توصیه می‌کنیم با یک الگوی از پیش ساخته شده بروید و آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

InVideo یک ابزار عالی برای تقریبا هر کاربری است. چه در حال ایجاد تبلیغات، ارائه ها یا توصیفات باشید، این فرآیند را بصری خواهید یافت.

InVideo برای آماتورها و حرفه ای ها ارائه می‌شود. فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا یک ویدیو را برای کانال YouTube، صفحه فیسبوک یا وبسایت خود جمع آوری کنید. البته، می‌توانید آن را در اینستاگرام، TikTok یا هر جای دیگری که می‌خواهید پست کنید.

نکته جالب تر InVideo این است که آنها تعداد زیادی ویدیو آموزشی دارند. این پلتفرم به جای اینکه کاربران را تنها بگذارد تا خودشان بفهمند چگونه به تنهایی از این سرویس استفاده کنند، ابزارها و ویژگی های فراوانی برای هر نوع کاربری در اختیار کاربر می‌گذارد.

آنها شما را درباره اصول اولیه، قالب ها، ویرایش متن، برش و کنترل سرعت پخش، افزودن تصاویر و تغییر اندازه آنها، اضافه کردن شکل ها و پوشش ها، دست و پنجه نرم کردن با موسیقی و صداگذاری و بسیاری موارد دیگر راهنمایی می‌کند. اگر مشکلی دارید، مطمئنا راه حلی در آموزش InVideo پیدا خواهید کرد. اگر وقت ندارید یک آموزش را مرور کنید، می‌توانید با خدمات پشتیبانی 24 ساعته InVideo صحبت کنید.

InVideo از همه متمایز است زیرا نه تنها استفاده از آن بسیار آسان است، بلکه آماده است تا در هر مرحله از سفر فیلم سازی شما را همراهی کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس