معرفی خودرو چری تیگو 8 پرو DP-i

37
0
خودرو چری تیگو 8 پرو DP-i

ظاهرا شرکت چری قصد دارد یک نسخه دیگر از تیگو هشت را وارد بازار کند چراکه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT)، چند تصویر از خودرویی به نام خودرو چری تیگو 8 پرو DP-i را منتشر کرده است.

خودرو چری تیگو 8 پرو DP-i

در طراحی بدنه چری تیگو 8 پرو  می­‌توان جلوپنجره X شکل با نوار کرومی، طراحی متفاوت چراغ‌های جلو و عقب، باله سقفی، خروجی دوتایی اگزوز، رینگ‌ها با فرم آیرودینامیک و جزئیات آبی پایین سپر را تشخیص داد، که این مورد آخر از هویت پلاگین-هیبرید خودرو آگاهی می‌­دهد.

برخلاف بسیاری از خودروهای امروزی، در چری تیگو 8 پرو DP-i از دستگیره­‌های مخفی­‌شونده خبری نیست.

ابعاد بدنه چری تیگو 8 پرو DP-i در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.745، 1.86، 1.747 و 2.71 متر اعلام شده است. بدنه این خودروی 1818 کیلوگرمی روی رینگ‌های 17، 18 یا 19 اینچی استوار می­‌شود

این خودروی هفت نفره پلاگین-هیبرید به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با کد فنی SQRE4T15C و 154 اسب­‌بخار قدرت مجهز شده است، که توسط یک مجموعه باتری، پشتیبانی می­‌شود. از ظرفیت باتری و مشخصات پیشرانه برقی اطلاعی نداریم، ولی حداکثر سرعت و مصرف سوخت ترکیبی هیبرید این خودرو به ترتیب 180 کیلومتر برساعت و 1.7 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.

براساس اسناد MIIT، چری تیگو 8 پرو DP-i به سقف پانوراما، دوربین‌های جلو و عقب و همچنین رادارهای موج کوتاه مجهز شده است، اما برای اطلاع از مشخصات دقیق باید تا معرفی رسمی این خودرو توسط شرکت سازنده منتظر بمانیم.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس