معرفی خودرو هونگچی H6

81
0
خودرو هونگچی H6

در آخرین روزهای سال 2022 میلادی، نمایشگاه گوانگژو به عنوان آخرین رویداد خودرویی این سال، آغاز به‌کار نموده است. البته قرار بود این نمایشگاه در نیمه دوم نوامبر برگزار شود، که به علت بالا رفتن آمار مبتلایان ویروس کرونا، به 30 دسامبر الی 8 ژانویه موکول شد. فروش خودرو هونگچی H6 در چین از بهار 2023 آغاز خواهد شد.

خودرو هونگچی H6

هونگچی H6 یکی از انبوه خودروهای چینی است که در این نمایشگاه به مخاطبان معرفی می‌­شود. البته این خودرو درواقع نسخه لیف­ت‌بک از نسل دوم هونگچی H5 است، که اوایل سال گذشته معرفی شد. هونگچی H6 براساس پلتفرم مشابه با H5 شکل گرفته و از فاصله محورهای یکسان یعنی 2.92 متر بهره­‌مند شده است.

خودرو هونگچی H6
خودرو هونگچی H6

نمای ظاهری هونگچی H6 هم به لطف برخی جزئیات همچون اجزای کرومی و خط روی کاپوت از H5 متمایز می­‌شود. ابعاد بدنه این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4.99، 1.88 و 1.455 متر اعلام شده است، که نسبت به H5، پانزده میلی‌متر کاهش در ارتفاع را نشان می­‌دهد.

کابین و امکانات هونگچی H6

خودرو هونگچی H6
خودرو هونگچی H6

طراحی داخلی هونگچی H6 هم تفاوت چندانی با H5 ندارد و تنها برخی موارد همچون طرح جدید فرمان، صندلی‌های جلو با پشت­‌سری یکپارچه و جزئیات زرد را به همراه دارد.

مشخصات فنی هونگچی H6

هونگچی H6 به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 245 اسب‌­بخار قدرت مجهز شده است، که نیروی خود را از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به محور جلو انتقال می‌­دهد.

معرفی هونگچی E-QM5

در کنار هونگچی H6، یک سدان برقی به نام E-QM5 هم به نمایش درآمده است. برخلاف نمونه­‌ای که در سال 2021 معرفی شد، این خودرو با سپرهای جدید، رکاب جانبی و باله عقب همراه شده است.

خودرو هونگچی H6
خودرو هونگچی H6

هونگچی E-QM5 به یک موتور برقی با 190 اسب­‌بخار قدرت و مجموعه باتری 82 کیلووات ساعت مجهز شده است.

هونگچی قصد دارد در سال 2023، 5 محصول جدید شامل دو مدل برقی را وارد بازار کند.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس