زمان عرضه مک بوک پرو 2023

44
0
عرضه مک بوک پرو 2023

بر اساس ادعای منابع آگاه، مک بوک پروهای ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ جدید دیرتر از آنچه قبلا ادعا شده بود رونمایی می‌شوند. در این مقاله به بررسی عرضه مک بوک پرو 2023 می پردازیم.
اپل آخرین بار در اواخر سال ۲۰۲۱ مک بوک پرو ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ را با پردازنده‌های M1 Pro و M1 Max به‌روزرسانی کرد. گفته می‌شد مدل جدید این دو لپ تاپ در سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد، اما در نهایت برنامه‌های اپل به تأخیر افتاد.

عرضه مک بوک پرو 2023

در حالی که انتظار می‌رفت مک بوک پرو ۲۰۲۳ در «اوایل» سال جاری میلادی رونمایی شود، اکنون گزارش دیگری می‌گوید تاریخ رونمایی این لپ تاپ بار دیگر به تأخیر افتاده است.

اپل در سال ۲۰۲۱ مک بوک پرو را بازطراحی کرد. مدل بازطراحی‌شده نمایشگری با بریدگی (ناچ) دارد و از درگاه‌های پرتعدادتری استفاده می‌کند. بعید است مدل ۲۰۲۳ مک بوک پروهای ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ از لحاظ ظاهری متحول شود. این لپ تاپ‌ها با پردازنده‌های M2 Pro و M2 Max از راه خواهند رسید.

انتظار می‌رفت نسل جدید مک بوک پرو در ماه مارس (اسفند و فروردین) رونمایی شود، اما احتمالا لپ تاپ رده‌بالای اپل دیرتر از حد انتظار به‌روزرسانی می‌شود. اگر ادعای دیجی‌تایمز رنگ حقیقت به خود بگیرد، احتمالا مک بوک پروهای جدید را در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) که معمولا خردادماه برگزار می‌شود خواهیم دید. اپل در آن زمان اولین مک‌های مجهزبه پردازنده‌ی M3 را نیز معرفی می‌کند.
بر اساس پیش‌بینی منابع آگاه، فروش مک بوک در فصل اول ۲۰۲۳ افت شدیدی تجربه می‌کند. ظاهرا اپل خودش را برای کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی فروش مک بوک نسبت‌به فصل چهارم ۲۰۲۲ آماده کرده. به‌طور معمول فروش مک در فصل اول سال میلادی ۱۰ تا ۲۰ درصد افت می‌کند.

digitimes

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس