خودرو کمپر دانگ فنگ Warrior M20

67
0
خودرو کمپر دانگ فنگ Warrior M20

مدتی پیش، تصاویری از محصول جدید دانگ فنگ یعنی M20 Warrior در دو نسخه شاسی‌­بلند و پیکاپ منتشر شد و اکنون نوبت به نسخه مسافرتی از این خودرو رسیده، که براساس مدل پیکاپ ساخته شده است. در این پست به بررسی خودرو کمپر دانگ فنگ Warrior M20 می پردازیم.

خودرو کمپر دانگ فنگ Warrior M20

این خودرو توسط شرکت سازنده با نام «دانگ فنگ Warrior M20 Antarctic» و با کاربری «تفریحی» معرفی شده است.

دانگ فنگ M20 واریور در جایگاه یک خودروی شاسی ­مستقل، به پیشرانه شش سیلندر 6.7 لیتری دیزل مجهز شده است، که سال‌ها پیش در همکاری کامینز با دانگ فنگ طراحی شده و 320 اسب­‌بخار قدرت و 1200 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. نکته جالب این‌که حداکثر گشتاور از دورشمار 1200 در دسترس خواهد بود.

خودرو کمپر دانگ فنگ Warrior M20
دانگ فنگ Warrior M20

خروجی پیشرانه از طریق گیربکس شش سرعته اتوماتیک به هر دو محور ارسال می­‌شود، درحالی‌که باک خودرو برای 140 لیتر سوخت گنجایش دارد.
فاصله 400 میلیمتری کف تا سطح زمین، عمق غوطه­‌وری 850 میلیمتر، زوایای حمله و خروج 33 و 36 درجه و قابلیت تحمل شیب جانبی 25 درجه، از دیگر مشخصات فنی این خودرو به شمار می­‌آید.

دانگ فنگ Warrior M20 Antarctic در کنار مشخصات فنی مشترک با سایر نسخه­‌ها، به موارد لازم برای مسافرت‌های خارج از جاده همچون سایه‌بان و چراغ‌های اضافه مجهز شده است.

خودرو کمپر دانگ فنگ Warrior M20
دانگ فنگ Warrior M20

در فضای کابین دانگ فنگ Warrior M20 Antarctic با نمایشگر، فرش، مبل‌های تخت‌خواب شو با عملکرد برقی، لوازم آشپرخانه شامل گاز و ماشین رختشویی، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی مواجه هستیم.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس