8 بازی برتر که در مصر جریان دارند

691
0
8 بازی برتر که در مصر جریان دارند

تاریخ و فرهنگ غنی مصر آن را به مکانی فوق العاده برای بازی‌های ویدیویی تبدیل کرده است. در این مقاله بهترین عناوین ساخته شده در مصر گردآوری شده‌اند. 8 بازی برتر که در مصر جریان دارند. در ادامه با اول نیوز همراه باشید.

تاریخ، اساطیر و معماری شگفت انگیز مصر برای نسل‌ها الهام بخش هنرمندان بوده است و توسعه دهندگان بازی‌های ویدیویی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مانند بازی‌های مبتنی بر افسانه‌ها، داستان‌های مصری مملو از موجودات و خدایان خیالی جذاب هستند و داستان‌های آن‌ها درس‌های مهمی در بر دارد. توسعه‌دهندگان از این ویژگی‌های منحصربه‌فرد استفاده کرده‌اند تا داستان بازی‌هایشان را تاثیرگذارتر و جلوه‌های بصری آن‌ها را نفس‌گیرتر کنند.

از بازی‌های ماجراجویی و معمایی گرفته تا شبیه‌سازهای آموزشی، گیمرها می‌توانند به راحتی به مصر سفر کنند و ضمن سرگرمی، حقایق جالبی درباره فرهنگ و تمدن باستانی آن بیاموزند. گیمرها می‌توانند مقبره‌های باستانی را کاوش کنند، با برخی از وحشتناک‌ترین هیولاها در بازی‌های ویدیویی ملاقات کنند، و در این جهان‌های شگفت‌انگیز با الهام از یکی از زیباترین کشورهای قدیمی سیاره‌مان به کاوش بپردازند.

8 بازی برتر که در مصر جریان دارند

8. Sphinx And The Cursed Mummy

بازی Sphinx And The Cursed Mummy یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های ماجراجویی با افسانه‌های شگفت انگیز، اساطیر و شخصیت‌های جالب است که از مصر باستان الهام گرفته شده. این عنوان یک بازی نقش‌آفرینی جهان باز سرگرم کننده است که برای کسانی که عاشق طراحی کارتونی جذاب هستند که باعث می‌شود بازیکنان در حین بازی احساس کنند در حال تماشای یک فیلم انیمیشن کلاسیک هستند عالی خواهد بود.

بازیکنان می‌توانند آزادانه دنیای درخشان بازی را کشف کنند، در حالی که با هیولاهای افسانه‌ای روبرو می‌شوند، اسرار تاریک را کشف می‌کنند و از تله های مرگبار باستانی دوری می‌کنند. یکی از سرگرم کننده‌ترین قسمت های بازی این است که بازیکنان حتی می‌توانند کنترل مومیایی را در دست بگیرند. اگرچه آن‌ها در اصل Sphinx یک جنگجوی قدرتمند را کنترل می‌کنند تا از طریق پورتال های جادویی به جهان سفر کند، با شیطان مبارزه کند و نظم بین قلمروها را بازگرداند.

8 بازی برتر که در مصر جریان دارند

7. Arcana Sands Of Destiny

به لطف Arcana Sands of Destiny، بازیکنان می‌توانند به جای جنی هاپکینز ماجراجو و باستان‌شناس قدم بگذارند و سفری مرموز و مفرح به مصر جادویی داشته باشند. بازی داستان ماجراجویی‌های او را دنبال می‌کند، و او تلاش می‌کند با شروری باستانی روبرو شود که کل جهان را تهدید می‌کند.

با وجودی که بازی در قرن بیستم میلادی جریان دارد، بازیکنان همچنان باید مصنوعات جادویی باستانی را بیابند و معماها و پازل‌های تخیلی را حل کنند تا جهان را نجات دهند. این عنوان یک بازی ماجراجویی کژوال و سرگرم کننده است که برای مبتدیان و گیمرهای با تجربه به یک اندازه سرگرم کننده خواهد بود.

6. Nefertari: Journey to Eternity

بازی Nefertari: Journey to Eternity یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی واقعیت مجازی است که بازیکنان خود را به سفری همه جانبه برای اکتشاف به ملکه افسانه‌ای، مقبره Nefertari می‌برد. بازیکنان در حین عبور از قسمت های تاریک این مقبره نفس گیر یک چراغ نفتی دریافت خواهند کرد که تنها منبع نور آن‌ها خواهد بود.

به لطف فناوری پیشرفته‌ای که برای ساخت این بازی استفاده شده است، بازیکنان می‌توانند هنر کار شده در این مقبره باشکوه را با دقت میلی متری کشف کنند و در عین حال در مورد ساخت، اساطیر و تاریخ شگفت انگیز آن نیز بیاموزند. این یکی از بهترین بازی‌های با محوریت مصر است که برای گیمرها در هر سنی فوق العاده سرگرم کننده خواهد بود.

8 بازی برتر که در مصر جریان دارند

5. Nancy Drew: Tomb of the Lost Queen

بازی Nancy Drew: Tomb of the Lost Queen به عنوان یکی از بهترین عناوین معمایی در تمام دوران شناخته می شود. این بازی معمایی ماجراجویی اول شخص، بازیکنان را به مصر امروزی می‌برد، جایی که آن‌ها باید معماهای تخیلی را حل کنند، سرنخ‌ها را کشف و از مظنونان بازجویی کنند تا رمز و راز یک نفرین شیطانی را حل نمایند.

بازی همچنین دارای گرافیک زیبا، اتمسفر عالی و دنیایی پرجزئیات با غارها، مقبره‌ها، نفرین‌های باستانی و تعداد زیادی مار کبری است. با اینکه بازی از اساطیر مصر باستان الهام گرفته شده، اما اطلاعات بازی همیشه از لحاظ تاریخی دقیق نیستند. ولی بازی همچنان گیم پلی سرگرم کننده‌ای را ارائه می‌دهد.

8 بازی برتر که در مصر جریان دارند

4. Predynastic Egypt

بازی Predynastic Egypt یک عنوان شبیه‌سازی تاریخی جذاب و آموزشی است. عنوانی که یک انتخاب عالی برای گیمرهایی است که عاشق بازی‌های دقیق شهرسازی هستند. بازیکنان می‌توانند سرزمین مصر را قبل از وجود هرم یا مقبره‌ای کشف کنند و باید قبیله مصری خود را در تمام سختی‌های دنیای باستان رهبری کنند.

این بازی استراتژی و آموزنده یک شبیه سازی واقع گرایانه از دنیای باستان مصر است. بازیکنان در حین کاوش در نقشه بازسازی شده دقیق مصر باستان، باید با اپیدمی‌ها، جنگ‌ها و همچنین مراسم مذهبی دست و پنجه نرم کنند. گیمرها همچنین می‌توانند خانه‌ها، معابد و مقبره‌های دقیق تاریخی بسازند و ملت خود را به سوی آینده‌ای باشکوه راهنمایی کنند.

مصر

3. Strange Brigade

بازی Strange Brigade یک بازی سرگرم کننده در سبک تیراندازی سوم شخص ماجراجویی است که در دهه 1930 میلادی و در مصر اتفاق می‌افتد. این بازی دارای گرافیک فوق العاده‌ای است و داستان آن در مورد Seteki، یک ملکه جادوگر قدرتمند است که پس از 4000 سال برخاسته است. بازیکنان باید همزمان با فرار از تله‌های مرگبار، حل پازل‌های خلاقانه و بازیابی گنج، با Seteki و بسیاری از موجودات مومیایی شده دیگر مبارزه کنند.

گیمرها باید راهی پیدا کنند تا Seteki را متوقف کنند و پیش از این‌که بتواند به دنیا بیاید او را نابود کنند. Strange Brigade یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی سوم شخص است که واقعاً هرگز خیلی خشن و خشونت‌آميز نمی‌شود و گیم‌پلی لذت‌بخشی دارد که آن را به یک انتخاب عالی برای گیمرها نیز تبدیل می‌کند.

Assassin's Creed Origins

2. Assassin’s Creed Origins

رتبه دوم فهرست 8 بازی برتر که در مصر جریان دارند؛ بازی Assassin’s Creed Origins یکی دیگر از بازی‌های درخشان در این فرنچایز نمادین است. بازی دارای کیفیت بصری نفس گیر و داستانی پیچیده و احساسی با برخی از غم انگیزترین صحنه‌های تاریخ Assassin’s Creed است. این بازی ماجراجویی جهان باز و زرق و برق دار، بازیکنان را به مصر باستان می‌برد، جایی که آن‌ها باید اسرار تاریک را کشف کنند و شاهد یکی از مهم‌ترین لحظات و ماجراجویی‌های اساسین کرید باشند.

بازیکنان می‌توانند بایک شجاع و قدرتمند را که یک جنگجوی مصری باستانی است، کنترل کنند و به یک سفر حماسی برای مبارزه با تبهکاران بی‌رحمی که می‌خواهند قدرت را در دست بگیرند، بروند. با اینکه این بازی نسبت به سایر گزینه‌های این فهرست دشوارتر است، اما هر کسی که عاشق دنیای پیچیده و پر از رمز و راز و اسطوره‌ای است، باید آن را امتحان کند.

Forewarned

1. Forewarned

بازی FOREWARNED یک بازی ترسناک co-op است که می‌توان آن را به صورت انفرادی یا با یک تیم حداکثر 4 نفره بازی کرد. همچنین این بازی همواره به‌عنوان یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های واقعیت مجازی مورد ستایش قرار می‌گیرد. اما اجرای این بازی ترسناک بقا روی کامپیوتر به همان اندازه وحشتناک خواهد بود. بازیکنان باید تیمی از باستان شناسان و شکارچیان گنج را برای کشف حقیقت پشت یک افسانه مصر باستان جمع آوری کنند.

گیمرها باید مقبره ترسناک Mejai را کاوش کنند و با انواع هیولاها و تله‌های وحشتناک روبرو شوند در حالی که گنج‌ها را جمع آوری می‌کنند و تلاش می‌کنند تا از مخمصه زنده بیرون بیایند. FOREWARNED گرافیک فوق العاده‌، دنیایی اتمسفریک و شبح وار با داستانی عالی دارد که پیچش‌های شگفت انگیزی را یدک می‌کشد. این بازی به لطف 4 سطح دشواری (دیفیکالیتی) مختلف، می‌تواند یک ماجراجویی سرگرم کننده و ترسناک را برای بازیکنان مبتدی و پیشرفته به ارمغان آورد.

نظر شما در خصوص لوکیشن مصر باستان چیست؟ فهرست 8 بازی برتر که در مصر جریان دارند را چطور ارزیابی می‌کنید؟ بازی دیگری را سراغ دارید که در مصر جریان داشته باشد؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

2.5/5 - (2 امتیاز)
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس