راهپیمایی از آفریقای جنوبی تا شمال اروپا در ماینکرافت

113
0
راهپیمایی از آفریقای جنوبی تا شمال اروپا در ماینکرافت

برخی از مردم در مسابقه ماراتن می دوند، برخی دیگر از قله اورست صعود می کنند و برخی نیز کانال مانش را شنا می کنند. اما، چرا همه این کارها را در دنیای واقعی انجام دهید، وقتی می‌توانید از نوک جنوبی آفریقا تا شمالی ترین نقطه در سرزمین های اروپا به صورت مجازی پیاده روی کنید؟

Redditor Hable061 تصمیم گرفت برنامه های خود را برای پیاده‌روی از یک طرف جهان به سمت دیگر در بازآفرینی زمین در مقیاس 1:1 در ماینکرافت با استفاده از حالت Terra++ به اشتراک بگذارد. آنها این چالش را در حالت بقا و بدون هیچ تقلبی انجام می دهند.

از 14 ساعت پیش، هابل به تازگی کیپ تاون را ترک کرده بود و خط ساحلی شمال را دنبال می کرد. فاصله نقطه به نقطه تقریباً 12000 کیلومتر است، اما Hable تخمین می‌زند که آنها بیشتر از این فاصله خواهند رفت زیرا همیشه نمی‌توانند در یک خط مستقیم حرکت کنند.

آنها در حال حاضر در حال بحث هستند که آیا باید فیلم های فرار خود را پخش کنند یا آنها را در YouTube آپلود کنند. ما به هر دو رأی می‌دهیم، اما این علاوه بر سفر در طول کره زمین، کار بسیار زیادی است.

یکی از کسانی که کامنت گذاشته است از این تلاش بسیار حمایت کرد و نوشت: «خداوندا تو را کمک کند». دیگری پیشنهاد کرد که پس از تکمیل سفر درون بازی، آن را در زندگی واقعی تکرار کرده و آن را مستندسازی کنند. حداقل زندگی واقعی Creepers ندارد، اما عبور از صحرا کمی دشوارتر خواهد بود.

حالت Terra++ رودخانه ها، جاده ها و کوه ها را بازسازی می‌کند، اما ساختمان ها را نه. بنابراین انتظار نداشته باشید که شهر خود را در سفر Hable ببینید. اگرچه، تیمی به نام Build the Earth وجود دارد که در تلاش هستند تا همه چیز را به بازی اضافه کنند. فقط کمی به آنها زمان بدهید.

تلاش هابل ما را به یاد سرزمین های دور می‌اندازد، سفر یک یوتیوبر برای جمع‌آوری پول جهت کمک به خیریه با سفر مجازی به سرزمین های دور در یک بازی به نام Minecraft. هنگامی که جهان به نقطه ای خاص تولید می شود، رم کاملاً خراب می شود و منظره عجیبی از صخره های خشن و با ابهت ایجاد می کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس