نحوه نصب MultiVersus Mods

53
0
نحوه نصب MultiVersus Mods

آیا می خواهید سرگرمی در MultiVersus را با مدها ادامه دهید؟ در اینجا نحوه نصب MultiVersus Mods آورده شده است.

MultiVersus یک تغییر قابل توجه در صحنه جنگنده پلتفرم است که ده ها شخصیت از فرنچایزهای مختلف در کنار هم قرار گرفته اند. با چند مد، می توانید فهرست را حتی بیشتر گسترش دهید.

بیایید نگاهی به نحوه نصب مودهای MultiVersus بیندازیم.

آیا استفاده از MultiVersus Mods ایمن است؟

MultiVersus یک بازی چند نفره همیشه آنلاین است، بنابراین دلیلی وجود دارد که در انجام هر کاری که ممکن است فایل های بازی را تغییر دهد محتاط باشید.

هیچ سخن رسمی در مورد اینکه آیا مودینگ MultiVersus شرایط خدمات بازی را نقض می کند یا خیر منتشر نشده است. در حالی که توسعه دهندگان نظرات غیر رسمی مبنی بر پشتیبانی از مودینگ ارائه کرده اند، خطر همیشه وجود خواهد داشت.

Mods MultiVersus را کجا پیدا کنیم

Mods MultiVersus را کجا پیدا کنیم
Mods MultiVersus را کجا پیدا کنیم

بهترین حالت‌های MultiVersus در حال حاضر در دو وب‌سایت مختلف یافت می‌شوند: Nexus Mods و GameBanana.

آنها هر دو هاست طیف گسترده ای از پوسته ها و ترفندهای موجود برای MultiVersus هستند. به صفحه Nexus Mods برای MultiVersus و همچنین صفحه GameBanana نگاهی بیندازید.

نحوه نصب MultiVersus Mods

هنگامی که یک مد را از یکی از وب سایت های بالا دانلود می کنید، یک فایل .rar خواهید داشت که حاوی یک یا چند فایل .pak است. شما باید آن فایل ها را استخراج کنید (اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، راهنمای ما در مورد باز کردن فایل ها در ویندوز 10 را بخوانید) و آنها را در جایی قرار دهید که به خاطر بسپارید.

سپس به پوشه نصب بازی بروید. این را می توان به راحتی در Steam با کلیک راست روی MultiVersus، رفتن به Manage و سپس کلیک روی Browse Local Files انجام داد. اگر مانند تصویر بالا به نظر برسد، متوجه خواهید شد که در مکان مناسبی هستید.

از پوشه نصب اصلی، باید از طریق MultiVersus حرکت کنید، به Content بروید و در نهایت پوشه Paks را باز کنید. در اینجا یک پوشه جدید به نام ~mods ایجاد کنید. باید شبیه تصویر زیر باشد.

این پوشه ای است که فایل های .pak دانلود شده را در آن قرار می دهید. فایل های دانلود شده قبلی خود را در این پوشه کپی کنید و تمام. بازی خود را راه اندازی کنید تا حالت های خود را آزمایش کنید.

بازی های آنلاین با پشتیبانی مودینگ

MultiVersus به گروه رو به رشدی از عناوین می‌پیوندد که امکان اصلاح را در کنار زیرساخت آنلاین خود فراهم می‌کنند.

بیایید امیدوار باشیم که همچنان شاهد پوسته های با کیفیت بالا و اغلب خنده دار برای MultiVersus باشیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس