رشد کمتر از حد انتظار پلتفرم فروش آنلاین JD.com چین در جشنواره 618

52
0
فروش آنلاین JD.com چین

با توجه به گزارش رویترز پکن، کل فروش غول تجارت الکترونیک چین JD.com (NASDAQ:JD)، طی 18 روز منتهی به یکشنبه در طول اولین جشنواره بزرگ خرید پس از شیوع اخیر کووید19، فقط 10.3 درصد افزایش یافته که نسبت به رشد 27.7 درصدی رویداد مشابه سال 2021، به شدت کاهش یافته است. در این خبر به فروش آنلاین JD.com چین در جشنواره 618 می پردازیم.

فروش آنلاین JD.com چین در جشنواره 618

آمار امسال برای خرده فروشان کمترین رقم بود و نشان می دهد که چگونه نیازهای مصرف کننده در دومین اقتصاد بزرگ جهان تحت تأثیر قرنطینه ها برای توقف نوع Omicron ویروس کرونا و کند شدن شرایط اقتصادی قرار گرفته است.

این شرکت در حساب رسمی وی چت خود اعلام کرد که خریداران چینی 379.3 میلیارد یوان (56.48 میلیارد دلار) کالا در پلتفرم JD در دوره “618” خریداری کرده اند. این شرکت در بیانیه ای با اشاره به تلاش هایی که در طول این رویداد بر اساس زیرساخت های زنجیره تامین و فناوری هوشمند دیجیتالی انجام شد، افزود: “ما در حال بهبود بیشتر خدمات تحویل در مناطق شهری و روستایی هستیم.”

رویداد 618 دومین جشنواره خرید بزرگ چین پس از روز مجردها در نوامبر (آذر) است و در سال 2004 به مناسبت سالگرد تأسیس JD.com آغاز شده است.

رقبای JD.com که شامل شرکت های Alibaba Group و Pinduoduo می شود، تمایلی به شرکت در این جشنواره ندارند.

اما مشاور Syntun تخمین زد که پلتفرم‌های تجارت الکترونیک آنلاین از جمله بازار Tmall Alibaba، JD.com و Pinduoduo با هم به ارزش 582.6 میلیارد یوان (86.75 میلیارد دلار) از 618 فروش در سال جاری دست یافته‌اند که در مقایسه با 578.5 میلیارد یوان سال گذشته تقریباً ثابت است.

Syntun در گزارشی در روز یکشنبه گفت، علیرغم تلاش های شرکت های تجارت الکترونیک در سال جاری، مانند ساده سازی قوانین تبلیغات و ارائه تخفیف های عمیق‌تر، “واکنش بازار کم بوده است.”

جشنواره های خرید به طور سنتی در چین محبوب بوده اند و بسیاری از خریداران خرید خود را به تعویق می اندازند تا از تخفیف های گسترده ای که برای جلب نظر خریداران ارائه می شوند، بهره مند شوند.

منبع: Investing

5/5 - (3 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس