امکان میوت کردن یا پیام دادن به یک شخص در طول تماس گروهی در واتس آپ

116
0
میوت کردن یا پیام دادن به یک شخص در طول تماس گروهی در واتس آپ

WhatsApp امکان میوت کردن یا پیام دادن به یک شخص را در طول تماس گروهی فراهم کرد. میوت کردن یا پیام دادن به یک شخص در طول تماس گروهی در واتس آپ فراهم شده است.

آیا می خواهید هنگام تماس گروهی واتس اپ کمتر دچار حواس پرتی شوید؟ اکنون می‌توانید شرکت‌کنندگان در تماس صوتی را میوت کرده یا به آنها پیام ارسال کنید.

تماس‌های گروهی واتس‌اپ ممکن است کمی گیج کننده شوند. و هر چه گروه بزرگتر باشد، این وضع آشفته تر خواهد بود. بین افرادی که با یکدیگر صحبت می کنند و صداهای پس زمینه، حفظ نظم و شنیدن گفت و گوها ممکن است کمی دشوار باشد.

اما واتس اپ راه حلی برای این مشکل دارد. این برنامه به شما امکان می دهد برای کاهش احتمال حواس پرتی، افراد را در طول یک تماس گروهی میوت کنید و یا به آنها پیام ارسال کنید. می خواهید بدانید چگونه؟ میوت کردن یا پیام دادن به یک شخص در طول تماس گروهی در واتس آپ را در ادامه بررسی می کنیم.

واتس‌اپ به شما امکان می دهد در تماس‌های گروهی فردی را میوت کنید و به آن‌ها پیام دهید

از ژوئن 2022، واتس‌اپ به شما امکان می‌دهد تا شرکت‌کنندگان در یک تماس گروهی را میوت کنید و یا به آنها پیام ارسال کنید. واتس‌اپ تماس‌های گروهی را برای Android و iOS در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی کرد. در آن زمان، فقط می‌توانستید تا سقف چهار نفر در یک تماس گروهی شرکت کنند. اکنون، محدودیت این برنامه به حداکثر 32 نفر در هر تماس صوتی گروهی و هشت نفر در هر تماس ویدیویی گروهی افزایش یافته است. با این حال این تعداد هم افراد زیادی به حساب می آیند که باید به طور هوشمندانه ای مدیریت شوند تا مکالمه به درستی انجام شود.

البته، کاربران این گزینه را در اختیار دارند که خودشان را میوت کنند، اما گاهی اوقات فراموش می کنند که این کار را انجام دهند. در گذشته، کاربران فقط می توانستند به همه افراد به طور همزمان در تماس گروهی پیام بدهند. اگر می خواستید به شخصی به صورت خصوصی پیامی ارسال کنید، باید از گروه خارج می شدید. اما واتس اپ اکنون به شما امکان می دهد در خلال تماس گروهی به یک شرکت کننده در همان جایی که هستید پیامی ارسال کنید.

چگونگی میوت کردن یک شرکت کننده در تماس گروهی WhatsApp

میوت کردن یک شرکت کننده در یک تماس گروهی یک فرآیند سریع و ساده است. اما اول از همه، مطمئن شوید که آخرین بروزرسانی واتس اپ را روی گوشی خود نصب کرده اید. با ضربه زدن روی دکمه تماس در گوشه سمت راست بالای صفحه، یک تماس گروهی برقرار کنید. در حین تماس، واتس‌اپ شرکت‌کنندگان را روی صفحه نمایش شما نشان می‌دهد.

روی مخاطبی که می‌خواهید میوت کنید ضربه بزنید و نگه دارید. در ادامه یک پنجره پاپ آپ با گزینه‌های Message یا Mute برای شرکت‌کننده‌ای که انتخاب کرده‌اید به شما نمایش داده می شود, روی Mute ضربه بزنید. اکنون آیکون Mute (میکروفون با یک خط روی آن) را در کنار نام آن کاربر روی صفحه خواهید دید.

وقتی یک شرکت‌کننده را میوت می‌کنید، آنها می‌توانند صدای شما را بشنوند، اما شما نمی‌توانید صدای او را بشنوید. برای لغو میوت، همان مراحل را دنبال کنید، سپس روی Unmute ضربه بزنید. همچنین می‌توانید شرکت‌کنندگانی را که پس از شروع تماس گروهی واتس‌اپ به آن ملحق می‌شوند، میوت کنید تا از قطع شدن گفت و گو جلوگیری کنید.

نحوه ارسال پیام به یک شخص در تماس گروهی واتس اپ

می‌توانید در چند ثانیه از طریق تماس گروهی واتس‌اپ به شخصی پیام ارسال کنید. تماس گروهی را با ضربه زدن روی دکمه تماس در گوشه سمت راست بالای صفحه شروع کنید.

برای ارسال پیام به فردی در حین تماس، روی مخاطب موردنظر ضربه بزنید و نگه دارید. اکنون در پنجره پاپ آپ که ظاهر می‌شود، روی massage ضربه بزنید. با این کار چت موجود شما با آن شخص باز می شود و می توانید طبق معمول به او پیام ارسال کنید.

لطفا توجه داشته باشید که واتس اپ وب تماس های گروهی را پشتیبانی نمی کند. این بدان معنی است که شما فقط می توانید از ویژگی های میوت کردن و امکان ارسال پیام در حین تماس صوتی تنها روی برنامه تلفن همراه خود استفاده کنید. با این حال، همچنان می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری فردی را در برنامه دسک‌تاپ WhatsApp برقرار کنید.

تماس های گروهی واتس اپ یک راه عالی برای ارتباط با افراد با اهداف مختلف است. اما اگر این تماس ها به خوبی مدیریت نشوند، به خصوص در گروه های بزرگتر، می توانند دچار شلوغی و به هم ریختگی شوند.

به غیر از صدای گفت و گوی افراد، صداهای پس‌زمینه و پژواک‌های شرکت‌کنندگانی که میکروفون خود را روشن کرده‌اند، عواملی هستند که میتوانند نظم یک جلسه را به هم بریزند.

برای محدود کردن این قبیل اتفاقات و وقفه‌ها در طول یک تماس گروهی، با استفاده از روش های ذکر شده در این مقاله، افراد را میوت کنید و یا به صورت خصوصی به آنها پیام دهید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس