تفاوت اپل استور و اپ استور اپل

165
0
تفاوت اپل استور و اپ استور اپل

اگر از کاربران اپل هستید، ممکن است نام اپل استور و اپ استور اپل را شنیده باشید. در این مقاله تفاوت اپل استور و اپ استور اپل را بررسی می کنیم.

اپل استور چیست؟

تفاوت اپل استور و اپ استور اپل
تفاوت اپل استور و اپ استور اپل

اپل استور یک بازار فیزیکی و آنلاین برای خرید محصولاتی است که منحصراً توسط اپل ساخته و ارائه شده است. می‌توانید جدیدترین آیفون‌ها، آی‌پدها، مک‌ها، ایرپادها، اپل واچ‌ها و موارد دیگر را در کنار لوازم جانبی خریداری کنید. اپل همچنین پرداخت ایمن و ارسال سریع را در اپل استور ارائه می دهد. علاوه بر خرید محصولات می توانید محصولات اپل را نیز جستجو و بررسی کنید.

فروشگاه اپل همچنین کارگاه‌ها و رویدادهای رایگان را برای یادگیری مهارت‌های جدید، کشف برنامه‌های جدید و ملاقات با افراد خلاق دیگر برگزار می کند. علاوه بر این می‌توانید دستگاه‌های اپل قدیمی خود را با یک دستگاه جدید معامله کنید یا آن ها را به صورت رایگان بازیافت کنید. فروشگاه اپل همه افرادی را که به دنبال خرید ابزارهای جدید یا ارتقای دستگاه ها و محصولات اپل فعلی خود هستند، هدف قرار می دهد.

اپ استور اپل چیست؟

تفاوت اپل استور و اپ استور اپل
تفاوت اپل استور و اپ استور اپل

اگر به دنبال برنامه هایی برای دانلود در دستگاه اپل خود هستید، فروشگاه App Apple برای این کار است. این برنامه بیش از 2 میلیون برنامه و بازی را ارائه می دد. اپل همچنین خدمات جالبی را برای بهبود تجربه شما ارائه می دهد. به عنوان مثال Apple Arcade به کاربران امکان دسترسی نامحدود به بازی های انحصاری را می دهد که کاملاً بدون تبلیغات هستند. سایر خدمات اپل که می توانید از طریق اپ استور با اشتراک Apple One دریافت کنید عبارتند از Apple TV+، Apple Music، Apple News+ و Apple Fitness+. اپ استور خانه محتوای دیجیتال است و همه می توانند هر آن چه که به دنبال آن هست را پیدا کنند.

فروشگاه اپل و اپ استور متفاوت هستند

برای بررسی و خرید محصولات فیزیکی اپل یا دریافت پشتیبانی سخت افزاری برای هر یک از دستگاه های خود، به Apple Store بروید. و هنگامی که می خواهید بازی و برنامه را به دستگاه های اپل خود اضافه کنید، کافی است به App Store بروید و برنامه های بی شمار موجود را بررسی کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس