رنگ بندی iPhone 14 | بهترین رنگ آیفون 14

118
0
رنگ بندی iPhone 14

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس اپل در پنج رنگ (flavors طعم) مختلف عرضه می شوند، اما کدام یک را باید انتخاب کنید؟ در این مقاله به بررسی رنگ بندی iPhone 14 می پردازیم.

رنگ بندی iPhone 14

در حالی که مشخصات فنی یک آیفون مهم است، انتخاب بهترین رنگ آیفون نیز ضروری است. از آنجایی که شما در حال حاضر مبلغ قابل توجهی را برای یک آیفون خرج می کنید، باید رنگی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه شخصی و نیازهای عملی شما باشد.

آیفون 14 و 14 پلاس که در سپتامبر 2022 روانه بازار شدند، در پنج رنگ: نیمه شب، نور ستاره، (محصول) قرمز، آبی و بنفش عرضه می شوند. بنابراین، اجازه دهید هر یک از آنها را در حال حاضر مرور کنیم و به شما در تصمیم گیری کمک کنیم.

 

  1.  Midnight نیمه شب

رنگ بندی iPhone 14
رنگ بندی iPhone 14

همیشه می توانید انتظار داشته باشید که مشکی یکی از رنگ های موجود آیفون باشد. برای آیفون 14 و 14 پلاس، این رنگ Midnight نام دارد. مشابه آیفون 13، Midnight کاملاً سیاه و سفید نیست. همانطور که از نام آن پیداست، در زیر نور شدید سایه آبی تیره ای را مشاهده خواهید کرد.

 

رنگ کلاسیک آیفون 14 مانند Midnight به خوبی با بسیاری از قاب های گوشی جفت می شود. نقطه ضعف اصلی این رنگ تیره آیفون، لک اثر انگشت است. اما همچنان می توانید با تمیز کردن مرتب آیفون خود این مشکل را به راحتی حل کنید.

 

Midnight تنها رنگ تیره یکدست موجود در سری آیفون 14 و 14 پلاس است. بنابراین، اگر به دنبال پیچیدگی های بی انتها هستید، نمی توانید با Midnight اشتباه کنید.

 

  1. Starlight نور ستاره

رنگ بندی iPhone 14
رنگ بندی iPhone 14

سفید رنگ استاندارد دیگری است که اپل برای گوشی هوشمند نمادین خود ارائه می کند. این سایه روشن کامل Starlight برای آیفون 14 و 14 پلاس نامیده می شود.

بخش خوب در مورد Starlight این است که لکه های اثر انگشت کمتر قابل مشاهده هستند. بسیاری از مردم همچنین به طور خاص رنگ های آیفون مانند Starlight را انتخاب می کنند زیرا آنها طرح های شفاف قاب گوشی را برجسته تر می کنند.

بنابراین، اگر نگران کثیفی یا خراش هایی هستید که ظاهر آیفون 14 سفید شما را خراب می کند، فقط روی انتخاب یک قاب گوشی سخت یا نرم خوب برای محافظت از دستگاه خود تمرکز کنید زیرا Starlight قطعاً با تمام رنگ های قاب جفت می شود.

اگر به ظاهر کلاسیک و همیشگی آیفون 14 یا 14 پلاس خود علاقه دارید، Starlight ساده و در عین حال زیبا، انتخابی عالی است.

  1. (محصول)قرمز

رنگ بندی iPhone 14
رنگ بندی iPhone 14

این گزینه رنگ قرمز آیفون (PRODUCT)RED نامگذاری شده است زیرا بخشی از مشارکت اپل با (RED) است، سازمانی که درآمدهای حاصل را به صندوق جهانی برای کمک به پایان دادن به ایدز، سل و مالاریا ارسال می کند. درباره تأثیر و انتقادات (PRODUCT)RED بیاموزید تا بینش بیشتری نسبت به این ابتکار اجتماعی به دست آورید.

با حرکت به سمت خود رنگ، در حالی که سایه (محصول)قرمز مطمئناً به تیره نیمه شب نیست، لکه های اثر انگشت ناگزیر از سایر گزینه های رنگ روشن بیشتر قابل مشاهده خواهند بود.

با این حال، هنگامی که یک آیفون قرمز (محصول) را با قاب گوشی رنگی جفت کنید، کنتراست رنگی جالبی خواهید داشت، زیرا یک “قاب” قرمز در جلوی آیفون شما وجود دارد. برای کسانی که این سبک را دوست دارند، یک لمس منحصر به فرد اضافه می کند.

جسور، چشمگیر و پرانرژی، با آیفون 14 یا 14 پلاس خود با رنگ قرمز (محصول) ظاهری مد کنید.

  1. آبی

رنگ بندی iPhone 14
رنگ بندی iPhone 14

برای مدل‌های استاندارد آیفون، رنگ‌های آبی منتشر شده تا کنون به آبی آسمانی یا آبی اقیانوس آرام نزدیک ‌تر بوده‌اند. این بار، اپل آیفون 14 و 14 پلاس را با رنگی روشن عرضه می کند که تقریباً شبیه آبی سیرا، یکی از رنگ های موجود برای آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس است.

با توجه به تن روشن، لک اثر انگشت نباید مشکل اصلی باشد. بنابراین، اگر احساس می‌کنید که Midnight و Starlight بسیار رایج هستند، اما (محصول) قرمز بیش از حد معمول است، آبی رنگ خوبی برای آیفون 14 است!

  1. بنفش

رنگ بندی iPhone 14
رنگ بندی iPhone 14

بنفش یک رنگ شیک و نسبتا جدید آیفون است. در حالی که آیفون 12 و 12 مینی ترکیبی از گل سرخ و اسطوخودوس را به نمایش گذاشتند، آیفون 14 و 14 پلاس اکنون به رنگ روشن آیفون 11 بنفش بازگشته اند و در زیر رعد و برق روشن تقریباً سفید به نظر می رسند.

باز هم، وقتی نوبت به این پیشنهاد آیفون 14 و 14 پلاس می‌رسد، دیگر مجبور نخواهید بود که در مورد لکه‌های اثر انگشت آنقدر نگران باشید. و اگر نگران خراب شدن سریع قاب شفاف مورد علاقه خود هستید، اقداماتی برای جلوگیری از زرد شدن قاب شفاف گوشی هوشمندتان وجود دارد تا دوام بیشتری داشته باشد.

رنگ های ملایم و لطیف را دوست دارید؟ این نشانه شما برای پذیرش زیبایی پاستلی(pastel) و دریافت آیفون 14 یا 14 پلاس بنفش است.

 انتخاب رنگ عالی آیفون 14 و 14 پلاس

انتخاب بهترین رنگ آیفون یک بخش هیجان انگیز در خرید یک دستگاه جدید است. بنابراین، اگر یک گزینه رنگی خاص توجه شما را جلب کرد، در نظر بگیرید که یک قاب گوشی همسان (یا متضاد) همراه با آن تهیه کنید.

و اگر یک قاب شفاف تهیه می کنید، باید متعهد شوید که آیفون خود را هر از چند گاهی تمیز کنید. به این ترتیب، رنگ آیفون 14 یا 14 پلاس که در نهایت انتخاب می‌کنید، بدون شک بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

makeuseof

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس