4 چیزی که انتظار داریم در رویداد “Far Out” اپل در 7 سپتامبر ببینیم

94
0
رویداد "Far Out" اپل در 7 سپتامبر

رویداد سالانه اپل در سپتامبر نزدیک است، اما آیفون جدید تنها چیزی نیست که انتظار داریم. رویداد “Far Out” اپل در 7 سپتامبر برگزار می شود.

اپل دعوت‌ نامه‌هایی را برای رویداد ویژه‌ای به نام «فار اوت» که در 7 سپتامبر برگزار می‌شود، ارسال کرده است. سوابق این شرکت در طول سال‌ها و همه شایعات حاکی از آن است که این رویداد بر روی جدیدترین آیفون اپل، آیفون 14 و سایر نسخه‌های منتشر شده متمرکز خواهد بود.

در زیر، آنچه را که انتظار داریم اپل در آن روز فاش کند و چگونه می‌توانید رویداد را به صورت آنلاین تماشا کنید، پوشش داده‌ایم.

1. آیفون 14 و آیفون 14 پرو

رویداد "Far Out" اپل در 7 سپتامبر
رویداد “Far Out” اپل در 7 سپتامبر

ما انتظار داریم اپل جدیدترین سری آیفون های خود را معرفی کند – آیفون ۱۴. آیفون 14 اینچی، آیفون 6.7 اینچی مکس، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی.

مدتی است که شایعات مختلفی در مورد آیفون 14 منتشر شده است. در حالی که تا زمانی که اپل خود آیفون را معرفی نکند، نمی توان چیز مشخصی گفت، چند تغییر مورد انتظار وجود دارد. انتظار می‌رود که مدل‌های آیفون 14 پرو دارای یک بریدگی قرص ‌دار ( pill-shaped) و بریدگی سوراخ‌ دار (hole-punch) جدید برای جایگزینی بریدگی باشند. مدل‌های Pro ممکن است تراشه جدید A16، دوربین 48 مگاپیکسلی و سایر پیشرفت‌ها را نیز دریافت کنند.

شایعات دیگر حاکی از آن است که متأسفانه آیفون و آیفون مکس فعلاً به بریدگی در کنار تراشه نسل فعلی A15 ادامه خواهند داد. همچنین ممکن است شاهد افزایش حافظه مدل پایه از 128 گیگابایت به 256 گیگابایت برای برخی از مدل ها باشیم، اما همه این اطلاعات را با کمی نمک در نظر بگیرید.

2. اپل واچ سری 8 (و SE)

رویداد "Far Out" اپل در 7 سپتامبر
رویداد “Far Out” اپل در 7 سپتامبر

اپل احتمالا همانند سال های گذشته اپل واچ جدیدی را عرضه خواهد کرد. به گفته کارشناسان صنعت، اپل واچ سری 8 می‌تواند دارای حالت به روز شده کم مصرف، عمر باتری بیشتر و سنجش دما از جمله ویژگی‌های دیگر باشد.

شایعات همچنین حاکی از راه اندازی اپل واچ پرو جدید رده بالاتری است که انتظار می رود با طراحی جدید، اندازه صفحه نمایش بزرگ تر و دوام بهبود یافته به دلیل مواد درجه یک، بهره مند شود. به نظر می رسد این مدل برای کسانی باشد که از ساعت های هوشمند خود بسیار بیشتر از کاربران معمولی مانند ورزشکاران استفاده می کنند.

3. iOS 16 and watchOS 9 Rollout

رویداد "Far Out" اپل در 7 سپتامبر
رویداد “Far Out” اپل در 7 سپتامبر

رویداد سپتامبر اپل زمانی است که این شرکت معمولاً تاریخ دقیق انتشار آخرین نسخه iOS و iPadOS را اعلام می کند. اپل ابتدا iOS 16 و iPadOS 16 را در WWDC 2022 در ماه ژوئن معرفی کرد و از آن زمان، توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا عمومی این نرم افزار را آزمایش بتا کرده اند.

ما امیدواریم که نسخه قریب الوقوع iOS 16 عرضه شود، بنابراین می توانیم از آخرین ویژگی ها استفاده کنیم. اما اگر حوصله صبر کردن ندارید، می‌توانید نسخه بتای عمومی iOS 16 را نیز بر روی آیفون خود نصب کنید تا نرم‌افزار جدید را آزمایش کنید و ببینید آیا آن را دوست دارید یا خیر.

متأسفانه، اپل تأیید کرده است که iPadOS 16 در کنار iOS 16 عرضه نمی‌شود. این شرکت چندین تاخیر در آزمایش بتای iPadOS داشته است که ظاهراً به دلیل تغییراتی در تجربه Stage Manager است. طبق بیانیه اپل به TechCrunch:

)امسال سال بزرگی برای iPadOS است. ما به‌عنوان پلتفرم خود با ویژگی‌هایی که به‌طور خاص برای iPad طراحی شده‌اند، این انعطاف ‌پذیری را داریم که iPadOS را طبق برنامه زمانی خودش ارائه کنیم. پاییز امسال، iPadOS پس از iOS، به عنوان نسخه 16.1 در یک به‌روزرسانی نرم‌افزار رایگان عرضه می‌شود.(

با این حال، می‌توانید انتظار داشته باشید که اپل واچ OS 9 را عرضه کند؛ آخرین نرم‌افزار اپل واچ. دارای صفحه‌های ساعت جدید، قابلیت‌های به‌روز شده ردیابی خواب، و یک برنامه دارویی است که برای کمک به شما در ردیابی داروها، ویتامین‌ها و مکمل‌هایتان طراحی شده است.

4. اطلاعیه های احتمالی دیگر

جدا از محصولاتی که پیش ‌بینی می‌کنیم، ممکن است شاهد عرضه‌های غافلگیر کننده‌ای در رویداد «Far Out» اپل باشیم. ما منتظر نسل دوم AirPods Pro هستیم و منطقی است که اپل آن را با آیفون 14 معرفی کند.

این شرکت همچنین می‌تواند نسل دهم آی‌پد جدیدی را عرضه کند، اما احتمال این اتفاق بسیار کم است. احتمال بیشتری وجود دارد که اپل یک رویداد جداگانه برای آیپدهای خود برنامه ریزی کند.

نحوه تماشای آنلاین رویداد اپل

اگر به تماشای رویداد “Far Out” علاقه دارید، این رویداد در وب سایت اپل، کانال یوتیوب اپل و برنامه Apple TV در تاریخ 7 سپتامبر ساعت 10 صبح (PST) پخش خواهد شد. اگرچه این رویداد به صورت آنلاین پخش خواهد شد، اما یک رویداد حضوری مناسب خواهد بود که از زمان همه گیری COVID-19 در سال 2020 از اپل ندیده ایم.

ما منتظر هیچ مکی در این رویداد نیستیم زیرا رویدادهای سپتامبر اپل همیشه بر روی آیفون متمرکز بوده است. با وب سایت ما همراه باشید، زیرا ما اینجا خواهیم بود تا جزئیات موردانتظارترین رویداد اپل در سال 2022 را پوشش دهیم و به شما پاسخ دهیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس