معرفی 10 سایت مقرون به صرفه برای چاپ آنلاین عکس های دیجیتال

98
0
چاپ آنلاین عکس های دیجیتال

عکس های چاپ شده بسیار بهتر از خیره شدن به صفحه دیجیتال هستند. اما چرا در یک فروشگاه عکس یک ساعت از زمان خود را برای چاپ صرف کنید، در حالی که می توانید آنها را به صورت آنلاین چاپ و تحویل بگیرید؟

به نظر می رسد دیگر کسی عکس چاپ نمی کند. در عوض، آنها را در شبکه های اجتماعی پست می کنیم و آن را یک روز از زندگی خود می نامیم. وقتی فضای ذخیره‌ سازی نامحدود عکس آنلاین دارید، چه کسی به عکس‌ های چاپ شده نیاز دارد که فضای کشو را اشغال کنند؟ به علاوه، جست و جو در گالری عکس های آنلاین بسیار ساده تر و راحت تر هستند.

اما برخی از تصاویر آنقدر زیبا یا با ارزش هستند که چاپ آن منطقی است. شاید بخواهید آنها را در کیف خود حمل کنید، یا می خواهید آن عکس منظره عالی را که گرفته اید چاپ کنید، تا بتوانید آن را روی لباس خود ثبت کنید.

از کجا می توان چنین چاپ هایی را تهیه کرد؟ این روز ها، می ‌توانید آنلاین شوید و از یکی از خدمات چاپ عکس مقرون به صرفه استفاده کنید که عکس‌ های شما را مستقیماً برای شما چاپ و ارسال می ‌کند. در این مقاله برخی از بهترین خدمات چاپ عکس آنلاین برای شما آورده شده است.

1.چاپ آنلاین عکس های دیجیتال: Shutterfly

Shutterfly می تواند عکس های دیجیتال شما را به کتاب عکس، کارت، لوازم التحریر، چاپ پوستر، لیوان، پازل، پد ماوس، بالش و موارد دیگر تبدیل کند. به طور جدی، انتخاب در اینجا دیوانه کننده است. هر مناسبتی که باشد، چیزی را پیدا خواهید کرد که مناسب آن لحظه باشد.

از نظر قیمت بسیار خوب است به طور مثال کارت‌های «تشکر» از 1.05 دلار، کتاب‌ های عکس از 19.98 دلار و چاپ روی بوم از 69.98 دلار شروع می ‌شوند. با توجه به چیزی که به دست می آورید، این هزینه ها کاملا مقرون به صرفه هستند به خصوص وقتی در نظر بگیرید که چقدر سفارشی و شخصی خواهند بود. Shutterfly در سطح بین المللی به بیش از 100 کشور نیز محصولات را ارسال می کند.

از زمان نوشتن این مقاله، Shutterfly ارسال رایگان در سفارش اول (فقط ایالات متحده) ارائه می دهد. علاوه بر این، آنها کمپین های گاه به گاه را اجرا می کنند که می تواند تا 50 درصد از خرید شما صرفه جویی کند. مراقب آن معاملات باشید تا بتوانید در آن ها شانس خود را امتحان کنید.

2. FreePrints

FreePrints در مقایسه با سایر خدمات موجود در این لیست منحصر به فرد است. این یکی مستقیماً با عکس ‌های موجود در دستگاه(های) تلفن همراه شما با استفاده از یک برنامه ارتباط برقرار می ‌کند. برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود است، بسیار راحت است و ارزش بررسی را دارد.

آیا می پرسید این پلتفرم چگونه کار می کند؟ هر زمان که عکسی می گیرید، می توانید از طریق FreePrints پرینت رایگان 4×6 از آن را سفارش دهید. نه تنها این، این برنامه همچنین می تواند چاپ رایگان عکس ها را در حساب های فیس بوک یا اینستاگرام شما سفارش دهد. به همین ترتیب، می توانید تصاویر Google Photos خود را با FreePrints به خاطره تبدیل کنید. هیچ هزینه ای برای اشتراک وجود ندارد، اما شما هزینه حمل و نقل را پرداخت می کنید که از 1.99 دلار شروع می شود اما هرگز از 9.99 دلار تجاوز نمی کند.

هر عکس محدود به یک چاپ رایگان است. همچنین، فقط می توانید تا 85 عکس در ماه و 1000 عکس در سال چاپ رایگان سفارش دهید. اگر می خواهید چاپ هایی در اندازه های غیر از 4×6 داشته باشید، باید آنها را به صورت جدا خریداری کنید.

3.چاپ آنلاین عکس های دیجیتال: MailPix

می توانید چاپ عکس های مورد علاقه خود را از وب سایت MailPix یا برنامه تلفن همراه سفارش دهید. علاوه بر چاپ عکس، دکوراسیون شخصی روی دیوار، چاپ لیوان سرامیکی، بالش و تقویم را ارائه می دهد.

یک چاپ 4×6 از 0.24 دلار شروع می شود، پوستر ها از 5.29 دلار شروع می شوند، کارت های عکس از 1.10 دلار به ازای هر کارت شروع می شوند، کتاب های عکس از 25 دلار برای چاپ های 4×6 شروع می شوند، و هر چیز دیگری قیمت مناسبی دارد. این شرکت اغلب تبلیغات بزرگی را اجرا می کند. در حال حاضر، 60٪ تخفیف برای کل سفارش ارائه می دهد. بنابراین قبل از ثبت سفارش حتما صفحه تخفیف ها را بررسی کنید.

MailPix برای ارسال سریع 5-7 روز و برای ارسال زمینی 10-12 روز طول می کشد. هزینه ارسال برای هر محصول متفاوت است. همچنین می‌ توانید چاپ‌ های خود را از CVS، Walgreens و Walmart در عرض یک ساعت دریافت کنید و در هزینه ‌های حمل و نقل صرفه ‌جویی کنید.

4. Walgreens photo

نه تنها برای موارد تفریحی و اقلام راحتی، خدمات چاپ عکس در اکثر Walgreens قابل توجه است. علاوه بر چاپ عکس، می ‌توانید کتاب ‌های عکس، کارت ‌های ممتاز، تقویم، پوستر، چاپ روی بوم، دکور و موارد دیگر را سفارش دهید.

قیمت در این پلتفرم مناسب است، اما ارزان ترین نیست. در حالی که کتاب ‌های عکس از 9.99 دلار و کارت ‌های «تشکر» از 0.95 دلار شروع می ‌شوند، چاپ بوم کوچک را می ‌توان با قیمتی کمتر از 39.99 دلار داشت. و بهترین بخش کدام است؟ اکثر چاپ ‌ها برای دریافت همان روز واجد شرایط هستند، که اگر یک Walgreens در نزدیکی داشته باشید برای شما فوق ‌العاده است.

5.چاپ آنلاین عکس های دیجیتال: Snapfish

Snapfish که متعلق به Apollo Global Management است، یک سرویس چاپ آنلاین بسیار مقرون به صرفه است که بیش از 90 میلیون عضو از آن لذت می برند. نه تنها چاپ دیجیتال را ارائه می دهد، بلکه جامعه ای است که کاربران می توانند عکس های خود را میزبانی کرده و به اشتراک بگذارند. حتی یک ابزار ویرایش عکس آنلاین نیز دارد.

شروع قیمت کتاب ‌های عکس از 12.99 دلار، کارت ‌ها از 1 دلار، و چاپ بوم از 19.99 دلار شروع می ‌شود. علاوه بر این، آنها “هدایای عکس” مانند پتو، بالش، لوازم التحریر، پوستر و موارد دیگر را نیز ارائه می دهند.

نکته جالب در مورد Snapfish این است که در محصولات Print-at-Home نیز تخصص دارد. می توانید این کارت ها، تقویم ها و … را دانلود کرده و در صورت تمایل خودتان چاپ کنید. این تقریباً دقیقاً برعکس یک سرویس چاپ آنلاین است، اما در صورتی که برای شما جذاب باشد این مورد نیز در این پلتفرم لحاظ شده است.

6. Photo CVS

مانند Walgreens، شما می توانید تقریباً به هر CVS فیزیکی وارد شوید و یک ایستگاه چاپ عکس در آن پیدا کنید. همچنین مانند Walgreens، مگر اینکه در میانه راه زندگی کنید، به احتمال زیاد یک CVS در نزدیکی محل سکونت خود دارید.

این امر CVS را به گزینه ای عالی برای چاپ عکس تبدیل می کند، زیرا می توانید برای تحویل گرفتن در همان روز سفارش دهید: چاپ آنلاین، جست و جو، بازیابی. یا در صورت تمایل آن را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت چاپ معمولی عکس از 0.39 دلار شروع می شود، کارت های “Thank You” را می توان با قیمتی کمتر از 0.95 دلار تهیه کرد و چاپ بوم از 29.99 دلار شروع می شود. کیفیت چاپ عکس CVS نیز بد نیست، بنابراین تعادل خوبی بین کیفیت و قیمت ایجاد می شود.

7.چاپ آنلاین عکس های دیجیتال: photo Walmart

جای تعجب نیست که خدمات چاپ عکس والمارت به راحتی مقرون به صرفه ترین آنها است. با چاپ معمولی عکس از 0.12 دلار، کارت های “تشکر” از 0.39 دلار و چاپ بوم با شروع قیمت 17.96 دلار، قطعا Walmart در این رقابت بسیار قدرتمند ظاهر شده است.

و در حالی که این کاهش قیمت با یک افت جزئی در کیفیت کلی چاپ همراه است، اما همچنان برای اکثر موارد به اندازه کافی خوب است. تنها زمانی متوجه تفاوت کیفیت خواهید شد که چشمی برای عکاسی آموزش دیده باشید یا در حال چاپ چیزی بزرگ مانند پوستر باشید.

8. Printique

Printique (Adoramapix سابق) یکی از زیر مجموعه ‌های Adorama، شرکت مشهوری است که هم به عنوان فروشگاه تجهیزات دوربین و هم به عنوان یک منبع آموزشی برای یادگیری عکاسی عمل می ‌کند. Printique یک سرویس مکمل برای چاپ با کیفیت بالا از عکس های دیجیتال است.

آنها از چاپگر های پیشرفته و نرم افزار های پیشرفته برای به حداکثر رساندن کیفیت چاپ استفاده می کنند و در عین حال قیمت های خود را رقابتی نگه می دارند. به عنوان مثال، کارت های عکس از 4.99 دلار برای یک تک شروع می شوند، اما می توانند با خرید عمده ارزان تر شوند و هزینه ی هر بسته 12 تایی به 1.95 دلار می رسد.

نکته منفی این است که Printique انتخاب خوبی از محصولات موجود ندارد. به غیر از کتاب‌ های عکس، تقویم، کارت‌ ها و انواع مختلف چاپ، چیز دیگری وجود ندارد، اما اگر این همه چیزی است که نیاز دارید، Printique یک سرویس عالی برای شما است.

9.چاپ آنلاین عکس های دیجیتال: FedEx

احتمالاً FedEx را چیزی جز یک شرکت حمل ‌و نقل برای بسته ‌ها و چیز هایی که آنلاین می ‌خرید نمی ‌شناسید، اما چیزی که احتمالاً نمی ‌دانستید این است که FedEx چند سرویس دیگر را تحت نام خود اجرا می ‌کند، از جمله یک سرویس چاپ و ارسال دیجیتال که می ‌توانید از آن به صورت آنلاین استفاده کنید.

چاپ پوستر از 17.25 دلار شروع می شود، پوستر های عکس از 27.99 دلار شروع می شود و چاپ روی بوم از 34.99 دلار شروع می شود. FedEx همچنین کارت ها و تقویم ها را ارائه می دهد و حتی به شما امکان می دهد عکس های گذرنامه تولید کنید. اگرچه کمی گرانتر از رقبای خود است، اما خیلی این بخش قابل توجه نیست. همچنین، شما باید هزینه حمل و نقل اینها را بپردازید، مگر اینکه سفارش شما بیش از 100 دلار باشد که در آن زمان ارسال به صورت رایگان خواهد بود.

10.چاپ آنلاین عکس های دیجیتال: Winkflash

اگر بتوانید یکی از معاملات معمولی Winkflash را دریافت کنید، ممکن است بتوانید چاپ هایی را با قیمتی حتی کمتر از آنچه توسط Walmart ارائه می شود، تهیه کنید. ما چاپ عکس هایی با قیمت 0.10 دلار، کارت های “تشکر” با قیمت 0.36 دلار و چاپ بوم با قیمت 7.50 دلار را در این پلتفرم دیده ایم.

توجه داشته باشید که افت کیفیت در مقایسه با خدمات بهتر چاپ عکس آنلاین برای Winkflash به طور قابل توجهی بدتر از Walmart است. آیا آنقدر بد است که باید از استفاده از سرویس خودداری کنید؟ نه واقعا. اما قطعاً از Winkflash برای چاپ های معمولی و شخصی استفاده کنید و نه برای هدایا یا کارهای نیمه حرفه ای.

عکس های خود را به صورت آنلاین چاپ کرده و تحویل بگیرید

ما از طرفداران پر و پا قرص عکاسی دیجیتال هستیم، اما نمی توانیم انکار کنیم که عکس های فیزیکی که در دست گرفته می شوند، احساس شخصی بیشتری دارند. با استفاده از این سایت ها می توانید عکس های خود را با قیمت های مقرون به صرفه چاپ کنید، چه بخواهید آنها را در کیف پول خود نگه دارید و چه به عنوان هدیه آن ها را به دیگران بدهید.

اگرچه چاپ عکس، هدایایی عالی هستند، اما تنها راه برای تبدیل عکس های شما به هدیه نیست.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید تصمیم خود را برای استفاده از یکی از سرویس های آنلاین چاپ عکس گرفته باشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس