رکورد جدید ایران خودرو در تولید محصولات

119
0
رکورد جدید ایران خودرو در تولید محصولات

دی 1401: مهدی خطیبی، مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو، از تولید بیش از ۴۶۰ هزار دستگاه انواع خودرو در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد. این تعداد، از سقف تولید سال ۱۴۰۰ عبور کرده است. در این خبر به بررسی رکورد جدید ایران خودرو در تولید محصولات در دی ماه 1401 می پردازیم.

رکورد جدید ایران خودرو در تولید محصولات

وی توضیح داد تولید بیش از ۴۶۰ هزار دستگاه خودرو کامل سواری، تجاری سنگین و نیمه‌سنگین، افزایش ۴۶ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد. در تولید ماهانه نیز ۶۳ هزار دستگاه خودرو ساخته شده و سقف جدیدی از تولید به ثبت رسیده که از اردیبهشت سال ۱۳۹۷ بی‌سابقه بوده است. همچنین دستاورد مهم ایران‌خودرو این است که از ابتدای خردادماه ۱۴۰۱ تمام محصولات خود را به صورت عبور مستقیم تولید کرده است.
شکستن مرز تولید 400 هزار دستگاهی در ایران خودرو
آذر 1401: کیانوش پورمجیب، قائم‌مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، اعلام کرد که این خودروساز از مرز تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه‌سنگین، از ابتدای امسال تا تاریخ دوم آذرماه، عبور کرد. علاوه بر آن، ایران‌خودرو در پایان آذرماه، از عدد رکورد سال گذشته عرضه خودرو به بازار عبور خواهد کرد. در سال گذشته 458 هزار و 208 دستگاه خودرو به بازار عرضه شده است؛ اما در پایان آذرماه جاری، از این عدد عبور خواهد کرد و رکورد جدیدی را در عرضه خودرو به بازار در شرایط سخت تولید خودرو، به ثبت خواهد رساند.

بر اساس گفته‌های وی، از ابتدای امسال تا دوم آذرماه، تولید در حوزه سواری و تجاری با افزایش 42 درصدی رو‌به‌رو بوده و 402 هزار و 896 دستگاه خودرو تولید شده است. در حال حاضر تولید روزانه با میانگین 2700 دستگاه در حال انجام است و بر همین اساس عرضه به بازار نیز در شرایط مناسبی قرار گرفته است. رکورد عرضه ماهانه خودرو از سال ۹۷ نیز در آبان‌ماه امسال شکسته و 57 هزار و 736 دستگاه خودرو تحویل داده شد. تعداد عرضه خودرو در آبان‌ماه امسال از زمان اجبار برای نصب پلاک روی خودرو در خرداد 1397 تاکنون بی‌سابقه بوده و رکورد قابل توجهی به شمار می‌رود.

آقای پورمجیب افزود ایران‌خودرو در سال جاری، دو بار دیگر نیز موفق شد تا از عدد عرضه 50 هزار دستگاه خودرو عبور کند و این اتفاق یک‌بار در خردادماه و بار دیگر در تیرماه صورت گرفته است. چنین دستاوردهایی حاصل عبور مستقیم محصولات است. هدف ایران‌خودرو، ارائه محصول مدرن، به‌روز و با کیفیت و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است که این مهم با همدلی و مشارکت زنجیره تامین، تولید و شبکه خدمات پس از فروش محقق می‌شود.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس