زمان انتشار بازی Resident Evil 4 Remake مشخص شد

27
0
بازی Resident Evil 4 Remake

یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه‌کننده‌ی بازی Resident Evil 4 Remake اعلام کرد که این بازسازی مرحله‌ی نهایی توسعه را پشت سر می‌گذارد.

بازی Resident Evil 4 Remake

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا ریمیک Resident Evil 4 در موعد مقرر عرضه خواهد شد. یکی از توسعه‌دهندگان شرکت کپکام اخیرا اعلام کرد که ریمیک رزیدنت ایول ۴ مراحل پایانی توسعه را سپری می‌کند. یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه‌کننده‌ی بازسازی RE4 در گفت‌وگو با مجله Famitsu یک گزارش از وضع توسعه‌ی بازی ارائه داد و گفت که اعضای تیم سازنده با تمام قوا کار می‌کنند تا جزئیات بیشتری از آن را به اشتراک بگذارند.

یوشیاکی هیرابایاشی در این‌باره اظهار داشت: «ما با تمام قوا کار می‌کنیم تا اطلاعات بیشتری از ریمیک بازی Resident Evil 4 را در اختیارتان قرار دهیم که برای انتشار در تاریخ ۲۴ مارس آماده می‌شود. این بازی در مرحله‌ی نهایی توسعه قرار دارد و اعضای تیم توسعه با همکاری یکدیگر روی بهبود آن کار می‌کنند. فقط کمی منتظر بمانید».

این قطعا خبر خوبی برای طرفدارانی است که مشتاقانه منتظر تجربه‌ی بازی Resident Evil 4 هستند. امیدواریم که این بازی بدون تأخیر روانه بازار شود. ریمیک رزیدنت ایول ۴ در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) در دسترس کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی دارای محتواهای اختصاصی برای هدست پلی استیشن VR2 سونی خواهد بود.

mp1st

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس