تاریخ انتشار بازی دیسکو الیسیوم برای ایکس باکس و ویژگی های آن

یکی از شناخته شده‌ترین RPG‌های منتشر شده در تاریخ Disco Elysium است در ادامه به ویژگی‌های بازی دیسکو الیسیوم برای ایکس باکس می‌پردازیم

56
0

یکی از شناخته شده‌ترین RPG‌های منتشر شده در تاریخ Disco Elysium است، یک RPG کارآگاه جهان باز گسترده که با انتخاب‌ها و مسیرهای بی‌شماری پر شده است. این عنوان که برنده‌ی جایزه‌های مختلف در صنعت بازی‌های ویدئویی شده است، در حال حاضر بر روی کنسول‌های پلی استیشن در دسترس است، اما نسخه ارتقا یافته و تقویت شده Final Cut بالاخره برای Xbox Series X ،Xbox Series S ،Xbox One و Nintendo Switch عرضه می‌شود. در ادامه به ویژگی‌های بازی دیسکو الیسیوم برای ایکس باکس می‌پردازیم.

ویژگی های دیسکو الیسیوم برای ایکس باکس

1 تاریخ انتشار بازی دیسکو الیسیوم برای ایکس باکس و ویژگی های آن

استودیو ZA/UM می‌خواهد روشن کند که Disco Elysium The Final Cut یک پورت ساده از نسخه رایانه شخصی اصلی نیست و از ابتدا ساخته شده است تا برای کنسول‌ها با بهبودهای مختلف و همچنین همه موارد بهینه شود. هنگامی که Disco Elysium سرانجام برای Xbox منتشر شود و ناگزیر به لیست رو به رشد بهترین RPG‌های Xbox می‌پیوندد، برخی از ویژگی‌های برجسته آن شامل موارد زیر است:

محتوای جدید: جستجو در بینش‌های سیاسی یک منطقه کاملاً جدید، شهروندان جدید برای ملاقات، نقاط دیدنی جدید برای کاوش.

بهینه شده برای Xbox Series X | S: دیسکو الیسیوم با رزولوشن 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی ایکس باکس بسیار عالی به نظر می‌رسد. همچنین از ویژگی‌های ایکس باکس مانند Smart Delivery برای ارتقاء یکپارچه، ذخیره سازی فایل‌های سیو به صورت ابری و اچیومنت پشتیبانی می‌کند. بهبودهای کنسول این نسخه از Disco Elysium برای درخشش روی کنسول‌ها طراحی شده است، با رابط کاربری ارتقا یافته، فونت‌های مقیاس پذیر و سایر بهبودها، تنظیمات و سفارشی سازی فراوان و پشتیبانی گسترده از زبان‌های غیر انگلیسی این نسخه بهترین تجربه را ارائه می‌دهد.

صداگذاری گسترده: در Disco Elysium The Final Cut، صداپردازی بسیار گسترده شده است و عملاً کل بازی را شامل می‌شود و هر شخصیت به طور کامل صداگذاری شده و منحصر به فرد است.

تاریخ انتشار

2 تاریخ انتشار بازی دیسکو الیسیوم برای ایکس باکس و ویژگی های آن

Disco Elysium The Final Cut در حال حاضر برای بازیکنان PC و PlayStation در دسترس است، اما در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۱ برای Xbox و Switch عرضه می‌شود. اگر ترجیح می‌دهید منتظر نسخه فیزیکی بازی باشید، ZA/UM در حال برنامه ریزی برای انتشار نسخه‌ی فیزیکی نیز است دقیقاً در ۹ نوامبر نسخه‌ی فیزیکی با یک پوستر قابل توجه و یک کد برای یک کتاب هنری دیجیتال منتشر می‌شود. Disco Elysium یک RPG واقعی با اندازه و مقیاس بزرگی است.

حال که با تاریخ انتشار و ویژگی‌های بازی دیسکو الیسیوم برای ایکس باکس آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس