زمان انتشار iOS 16 رونمایی شده در WWDC 2022

88
0
زمان انتشار iOS 16

اپل از آخرین به‌روزرسانی‌های iOS، iPadOS، watchOS  و macOS رونمایی کرده است، حال سوال اینجاست که چه زمانی می‌توانید آنها را دانلود کنید و از چه دستگاه‌هایی پشتیبانی می‌کنند؟ در این خبر به بررسی زمان انتشار iOS 16 می پردازیم.

زمان انتشار iOS 16

زمان انتشار iOS 16
زمان انتشار iOS 16

در 6 ژوئن 2022، اپلiOS 16، iPadOS 16، macOS Ventura  و چندین به روز رسانی هیجان انگیز دیگر را در طول WWDC22 معرفی کرد. این به‌روزرسانی‌های جدید شامل ویجت‌های جدیدLock Screen، حالت‌های فوکوس توسعه‌یافته، گسترش Apple Pay و موارد دیگر می‌شود. اما چه زمانی می توان انتظار داشت که آنها را دریافت کنیم؟ و آیا راهی برای اینکه این آپدیت ها را بتوانیم زودتر دریافت کنیم هست؟

در اینجا تاریخ انتشار همه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار جدید (و نسخه‌های بتا) که در WWDC امسال نشان داده شده‌اند، آمده است. این به روز رسانی ها برای انتشار در پاییز 2022 برنامه ریزی شده است

تیم کوک اعلام کرد که تمام به روز رسانی های اعلام شده در WWDC 2022 در پاییز امسال در دسترس عموم قرار خواهند گرفت. این بدان معناست که iOS 16، iPadOS 16، watchOS 9  و macOS Ventura بین سپتامبر و دسامبر 2022 در دسترس خواهند بود.

این برنامه از انتشار معمول اپل فاصله چندانی ندارد، به این معنی که iOS 16 تقریباً در هفته سوم سپتامبر منتشر می شود، یعنی حدود یک هفته پس از معرفی آیفون بعدی منتشر خواهد شد.

نسخه های بتا همچنان در دسترس هستند

اگر برای دریافت این به‌روزرسانی‌ها عجله دارید، اپل نسخه بتای توسعه‌دهنده را بلافاصله پس از پایان WWDC22 در ۶ ژوئن برای دانلود در دسترس قرار داد و نسخه بتا عمومی قرار است از ماه جولای در دسترس قرار گیرد. اگرچه، گاهی اوقات نصب نسخه بتا iOS ایده بدی نیست.

آپدیت iOS 16 برای چه دستگاهای است ؟

زمان انتشار iOS 16
زمان انتشار iOS 16

در پاییز، این به‌روزرسانی‌ها به‌طور خودکار برای دستگاه‌های سازگار اپل عرضه می‌شوند. اگر می‌خواهید بدانید که آیا می‌توانید انتظار دریافت آخرین به‌روزرسانی‌ها را داشته باشید، ما در اینجا همه دستگاه‌هایی که آنها را پشتیبانی می‌کنند آورده ایم:

iOS 16  برای آیفون 8 و جدیدتر در دسترس خواهد بود

watchOS 9  برای اپل واچ سری 4 و جدیدتر در دسترس خواهد بود

iPadOS 16  برای موارد زیر در دسترس خواهد بود:

iPad  – نسل پنجم 

iPad mini – نسل پنجم

iPad Air – نسل سوم

هر iPad Pro

macOS Ventura  برای موارد زیر در دسترس خواهد بود:

iMac 2017  و جدیدتر

iMac Pro 2017  و جدیدتر

MacBook Air 2018 و جدیدتر

MacBook Pro 2017 و جدیدتر

Mac Pro 2019 و جدیدتر

Mac mini 2018 و جدیدتر

MacBook 2017 و جدیدتر

جدیدترین و بهترین توسعه دهندگان اپل

به‌روزرسانی‌های سالانه سیستم‌عامل اپل ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیزی را به اکوسیستم ارائه می‌کنند. اگر می‌خواهید از یک تجربه بی‌نظیر لذت ببرید، باید منتظر انتشار آن در پاییز 2022 باشید. اما اگر کمی اهل ماجراجویی هستید، ادامه دهید و با نسخه بتا اپل دست به کار شوید.

منبع : makeuseof

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس