زمان عرضه بازی Spider-Man 2

71
0
زمان عرضه بازی Spider-Man 2

سونی رسما تایید کرد قسمت دوم بازی محبوب Marvel’s Spider-Man استودیوی اینسامنیاک، در فصل پاییز سال آینده منتشر می‌شود. در این پست به بررسی زمان عرضه بازی Spider-Man 2 می پردازیم.

زمان عرضه بازی Spider-Man 2

دیروز شرکت سونی با انتشار یک پست تازه در بلاگ رسمی پلی استیشن، اعلام کرد بازی Marvel’s Spider-Man 2 در فصل پاییز سال آینده به‌صورت انحصاری در دسترس دارندگان کنسول پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد.

برایان اینتهار، کارگردان بازی که به‌عنوان کارگردان و رئیس تیم سازنده‌ی قسمت اول مرد عنکبوتی استودیو اینسامنیاک نیز شناخته می‌شود، در این‌باره می‌گوید: «۲۰۲۲ سال بسیار فوق‌العاده‌ای برای استودیوهای جهانی پلی استیشن بوده است. اینجا در اینسامنیاک گیمز ما از دستاوردهای همکاران‌ و دوستان‌مان شگفت‌زده هستیم، و به همه‌ی آن‌ها بابت این ۲۰۲۲ موفقیت‌آمیز تبریک می‌گوییم. به امید اینکه سال ۲۰۲۳ هم به همین‌ اندازه هیجان‌انگیز باشد و ما نیز مشغول آماده‌‌سازی Marvel’s Spider-Man 2 برای عرضه‌ی آن در فصل پاییز سال آینده هستیم».
پس از وقایع بازی Marvel’s Spider-Man، حالا پیتر پارکر و مایلز مورالز در قسمت جدیدی از سری اسپایدرمن با خطرات و ماجراجویی‌های شگفت‌انگیزی روبه‌رو خواهند شد. سونی همچنین تایید کرد بسیاری از جزئیات و اطلاعات بازی هنوز معرفی‌نشده‌اند و احتمالا می‌توانیم در ماه‌های آینده، شاهد رونمایی کامل آن‌ها باشیم.

videogameschronicle

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس