آمازون بازی جدید Tomb Raider را منتشر خواهد کرد

29
0
بازی جدید Tomb Raider

بازی جدید Tomb Raider که توسط Crystal Dynamics با استفاده از آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود، توسط آمازون گیمز (Amazon Games) منتشر خواهد شد.

بازی جدید Tomb Raider

آمازون با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی شراکت خود را اعلام کرد و گفت که این اولین عنوان داستانی تک نفره این شرکت خواهد بود که پس از موفقیت بازی‌های چند نفره آن مانند New World و Lost Ark منتشر می‌شود. در بیانیه آمازون همچنین به چند جزئیات ناچیز در مورد انتظارات طرفداران از این بازی اشاره شده است.

Tomb Raider جدید که هنوز عنوان رسمی ندارد، شامل تمام عناصری می‌شود که Tomb Raider را به یکی از مورد احترام‌ترین فرنچایزهای بازی تبدیل کرده است و به بازیکنان کنترل قهرمان چند بعدی آن، یعنی لارا کرافت را در محیطی ارائه می‌کند که شامل کاوش و مسیریابی خلاقانه، با معماهای ذهنی برای حل کردن و طیف گسترده‎‌ای از دشمنان برای مقابله و غلبه بر آن‌ها می‌شود.
پیش از این در رویداد اپیک گیمز برای معرفی آنریل انجین ۵ ساخت این بازی توسط کریستال داینامیکس اعلام شده بود. اکنون در بیانیه مطبوعاتی امروز آمده است که «این استودیو از قدرت و فناوری پیشرفته Unreal Engine 5 استفاده می‌کند تا داستان سرایی را در بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین بازی Tomb Raider تا به امروز به سطح بعدی برساند. بازی هم اکنون در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و جزئیات بیشتر آن در زمان دیگری اعلام خواهد شد.

gamesradar

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس