20 بازی وب سریع برای وقتی که حوصله‌تان سر رفته

113
0
بازی وب سریع

اگر حوصله ندارید یا وقتی دارید که باید گذرانده شود، شاید زمانی که سر کار یا سر کلاس هستید، انجام یک بازی وب بهترین راه برای سرگرم کردن شما باشد. برای کمک به کاهش کلافگی، ما لیستی از بهترین بازی های وب سریع را برای بازی آنلاین در زمانی که نشسته‌اید، گردآوری کرده‌ایم.

این بازی های اعتیاد آور کوچک هستند و نیازی به تعهد یا ثبت نام ندارند. آنها آنقدر سرگرم کننده هستند که نمی‌خواهید متوقف شوید، اما به اندازه کافی سبک هستند که در صورت لزوم می‌توانید در یک لحظه از آنها خارج شوید.

1. QWOP

QWOP یک بازی وب افسانه ای است. هدف ساده است: 100 متر را با موفقیت بدوید. به جز، انجام این کار هر چیزی جز ساده نیست، زیرا باید ران ها و ساق پاهای دونده را به صورت دستی کنترل کنید. اگر کمی طول بکشد تا از خط شروع خارج شوید، تعجب نکنید، اما حداقل با انجام این کار خواهید خندید.

2. Entanglement

Entanglement بازی مناسبی برای مواقعی است که استرس دارید، حتی اگر بازی های پازلی را دوست ندارید. هدف این است که طولانی‌ترین مسیر را از طریق کاشی هایی که به طور تصادفی تولید می‌شوند، ایجاد کنید. به علاوه موسیقی پس‌زمینه آرامش بخش و دوست داشتنی دارد.

3. Gridland

Gridland یک بازی مسابقه سه با پیچ و تاب است. دو مرحله وجود دارد: روز (جایی که با هم هماهنگ می‌شوید و منابع را برای ساختن دهکده خود جمع آوری می‌کنید) و شب (جایی که برای مبارزه با هیولاهای مهاجم هماهنگ می‌شوید.) زمان تنها زمانی پیشرفت می‌کند که حرکتی انجام دهید، بنابراین برنامه ریزی هوشمندانه را تشویق می‌کند. این بسیار هوشمندانه است، اما مهمتر از آن، بسیار سرگرم کننده است.

4. Cookie Clicker

مفهوم Cookie Clicker بسیار پیش پا افتاده است، شما فقط زمانی که شروع به بازی کنید می‌توانید واقعاً آن را درک کنید. هدف نهایی تولید هرچه بیشتر کوکی هاست. این کار را با کلیک کردن روی یک کوکی انجام می‌دهید. خودشه. سپس می‌توانید کوکی ها را در فروشگاه مبادله کنید تا برای خودکارسازی وظایف، مانند مکان نمای تقویت شده یا مادربزرگ، پاور آپ بخرید.

5. Threes

Threes یک بازی موبایل محبوب است که به یک بازی وب تبدیل شده است. کاشی های شماره دار را روی یک شبکه چهار در چهار اسلاید می‌کنید تا آنها را به مضرب سه ترکیب کنید. هدف کسب بالاترین امتیاز با چیدن و دستیابی به کاشی های کمیاب است. اگرچه از نظر مفهومی ساده به نظر می‌رسد، اما ادامه دادن بازی ها بیش از چند دقیقه تا زمانی که هیچ حرکتی باقی نماند، بسیار دشوار است.

6. The Wiki Game

ویکی پدیا گنجینه ای از اطلاعات جالب است. The Wiki Game از دایره المعارف آنلاین رایگان با به چالش کشیدن شما برای سفر از یک صفحه ویکی پدیا به صفحه دیگر با استفاده از پیوندهای داخلی در صفحه استفاده می‌کند. همچنین بر اساس میزان آسانی چالش، زمان شما را تعیین می‌کند.

به عنوان مثال، رسیدن از صفحه شروع جنگ اقیانوس آرام به صفحه پایانی دریا نسبتا آسان است. از سوی دیگر، حرکت از صندلی الکتریکی به HTML کمی پیچیده تر است.

7. Line Rider

Line Rider در سال 2006 وارد شد و تبدیل به یک بازی هیجان انگیز شد. حتی به Nintendo DS و Wii هم رسید. اگرچه به آن کنسول ها نیاز ندارید زیرا میتوان آن ها را مستقیماً در مرورگر پخش کرد. از مکان نما خود برای ایجاد خطوط استفاده کنید، که شکل کوچک سپس آنها را سوار می‌کند. با کشیدن حلقه ها، رمپ ها و پرش های دیوانه تا می‌توانید خلاقیت به خرج دهید.

8. Pac-Man

Pac-Man به عنوان یکی از نمادین ترین بازی هایی که تاکنون ساخته شده است، اصلا نیاز به معرفی ندارد. این بازی کلاسیک برای بازی به صورت رایگان در مرورگر شما در دسترس است. رنگ زرد کوچک را کنترل کنید، تمام نقاط را بخورید، و از آن ارواح مزاحم طفره بروید.

9. Quick, Draw!

Quick, Draw! نه تنها یک بازی، بلکه راهی برای آموزش شبکه عصبی است. یک کلمه به شما ارائه می‌شود و سپس زمان کوتاهی برای ترسیم کردن آن در اختیار دارید. همانطور که رسم می‌کنید، سیستم سعی می‌کند بر اساس یادگیری ماشین حدس بزند که چیست. سپس از نقاشی شما برای کمک به آموزش ماشین در آینده استفاده می‌شود.

10. Frogger

Frogger یک بازی آرکید کلاسیک دهه 1980 است. در طول سال ها دنباله ها و کلون های زیادی داشته است، اما نسخه اصلی هنوز جذابیت زیادی دارد. این بازی وب بازسازی نسخه اصلی است. اگر هرگز Frogger را بازی نکرده اید، باید آن را اصلاح کنید. هدف این است که قورباغه خود را به طرف دیگر پرتاب کنید و از ترافیک در جاده و رودخانه خطرناک اجتناب کنید.

11. Color Pipes

Color Pipes سطوح زیادی دارد تا شما را برای بازدیدهای زیادی سرگرم کند. در بازی باید رنگ ها را با کشیدن خطوطی بین آنها جفت کنید. همچنین باید کل تخته را پوشانده باشید. تنها مشکل این است که اگر هر یک از خطوط عبور کند، حرکت نامعتبر است. ساده و در عین حال اعتیاد آور

12. Slime Volleyball

Slime Volleyball یک بازی آنلاین قدیمی است، اما در آزمون زمان مقاومت می‌کند. شما هم می‌توانید در برابر کامپیوتر یا یک دوست بازی کنید. هنگامی که یک توپ را به جلو و عقب در یک تور می‌زنید، کمی لکه یا لجن را کنترل می‌کنید. اگر توپ در سمت شما زمین را لمس کند، برای حریف یک امتیاز است. سری اسلایم به ورزش های دیگر گسترش یافت، اما والیبال همچنان بهترین است.

13. Wordle

Wordle یک بازی روزانه رایگان حدس زدن کلمه است که شما را به چالش می‌کشد تا یک کلمه پنج حرفی را در شش تلاش حدس بزنید. همانطور که حدس می‌زنید، کاشی ها تغییر رنگ می‌دهند تا نشان دهند چقدر به کلمه صحیح نزدیک هستید. یک کلمه جدید در نیمه شب در دسترس است تا شما را برای لذت بردن از آن بازگرداند.

اگر این را دوست دارید، مطمئناً از این برنامه های عالی بازی کلمه رایگان برای تلفن همراه لذت خواهید برد.

14. Helicopter

در Helicopter، شما از موس خود برای کنترل هلیکوپتر و دور زدن موانع ورودی استفاده می‌کنید. کلیک کنید تا هلیکوپتر بلند شود، توقف کنید تا اجازه دهید سقوط کند. این یک بازی بی پایان است که سرعت می‌گیرد و دیوانه می‌شود. از آنجایی که بالاترین امتیاز شما را ردیابی می‌کند، در حالی که سعی می‌کنید رکورو خود را ارتقا دهید، احساس اعتیادآور «فقط یک چرخش دیگر» را به شما می‌دهد.

15. A dark room

A dark room یکی از قابل توجه ترین بازی های کلیکی است زیرا برداشتی غیرعادی از این سبک است. با نقش آفرینی و عناصر روایی آمیخته شده است که تجربه را به چیزی بزرگتر ارتقا می‌دهد. آهسته شروع می‌شود، اما به آن پایبند باشید.

16. Mackerelmedia Fish

اگر از ماهی های عجیب و غریب و فوق العاده خوشتان می‌آید، ماهی Mackerelmedia برای شما مناسب است. این یک تجربه تعاملی است که شما را از طریق یک وب یکپارچه سازی با سیستم عامل خیالی راهنمایی می‌کند. هدف بازی؟ خوب، این یکی از مواردی است که خودتان باید کشف کنید. این یک بازی متحرک خنده دار و فوق العاده است. هرچه قبل از ورود به آن کمتر بدانید، بهتر است.

17. Sinuous

در Sinuous، شما نشانگر ماوس خود هستید. از سیل بی پایان نقاط قرمز اجتناب کنید، نقاط سبز را برای آسیب ناپذیری لمس کنید و ببینید چقدر می‌توانید دوام بیاورید. بازی بسیار قابل پخش است و برای انفجارهای پنج دقیقه ای عالی است.

18. Slither.io

Slither.io یک بازی آنلاین سرگرم کننده و رنگارنگ است که در آن شما یک مار را در منظره ای نئونی کنترل می‌کنید و به گوی های درخشان می‌لغزید تا طول خود را افزایش دهید. چالش این است که شما در مقابل دیگران بازی می‌کنید، که برخی از آنها طولانی تر از شما هستند. آنها می‌توانند شما را در بر بگیرند و طولانی تر شوند. البته می‌توانید همین کار را با مارهای کوچکتر نیز انجام دهید. ببینید چقدر می‌توانید بزرگ شوید.

19. Books Tower

هدف Books Tower این است که تا آنجا که ممکن است کتاب ها را بدون اینکه برج از بالای آن بالا برود، روی هم بگذارد. هر کتاب جدید از چپ به راست می‌چرخد و زمانی که می‌خواهید رها شود باید کلیک کنید. زمان آن کلیک ها را کاملاً تنظیم کنید تا کتاب ها هماهنگ شوند. در غیر این صورت، همه چیز در حال سقوط است.

20. The Jigsaw Puzzles

The Jigsaw Puzzles یکی از بهترین وبسایت ها برای بازی است. این خانه هزاران پازل آنلاین رایگان است، از دسته هایی مانند حیوانات گرفته تا طبیعت، که در هر کدام از 50 تا 150 قطعه مشکل دارند. شاید به اندازه تکمیل یک پازل واقعی رضایت بخش نباشد، اما هنوز هم راهی لذت بخش برای گذراندن 15 دقیقه است.

این بازی ها را در موبایل خود نیز امتحان کنید

اینها برخی از بهترین بازی های وب سریع هستند که می‌توانید در مواقعی که حوصله ندارید و می‌خواهید وقتتان را سپری کنید، بازی کنید. به احتمال زیاد، آنها را آنقدر سرگرم کننده خواهید یافت که بارها و بارها برای بازی آنها برگردید.

بسیاری از این بازی ها برای بازی در هنگام بی حوصلگی در محل کار یا کلاس نیز در تلفن همراه شما به عنوان برنامه های اختصاصی موجود هستند. کمی سرگرم کننده همیشه چند ضربه دورتر خواهد بود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس