ساعت Vivomove Trend گارمین رونمایی شد

68
0
ساعت Vivomove Trend گارمین

گارمین ساعت هوشمند جدیدی معرفی کرده است که تفاوت‌های خیلی زیادی با مدل‌های قبلی ندارد، اما برخلاف آن‌ها از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. ساعت Vivomove Trend گارمین نخستین گجت پوشیدنی تاریخ گارمین است که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کند.

ساعت Vivomove Trend گارمین

شارژ بی‌سیم فناوری جدیدی در ساعت‌های هوشمند نیست. اکثر ساعت‌های امروزی چنین قابلیتی دارند و نبود آن در پوشیدنی‌های گارمین حس می‌شد. مسئله‌ی اصلی این است که ساعت‌های هوشمند غالبا شارژر اختصاصی دارند و نمی‌توان با شارژرهای Qi از آن‌ها استفاده کرد. گارمین می‌گوید ساعت جدیدش با تمامی شارژرهای تحت پشتیبانی Qi سازگار است. البته این ساعت بدون شارژر Qi عرضه می‌شود و صرفا شارژر سیمی در جعبه دارد.

ساعت Vivomove Trend گارمین
ساعت Vivomove Trend گارمین

ساعت گارمین برای جایگزینی با Vivomove 3 معرفی شده است و از قابلیت Garmin Pay (امتیازدهی به خواب) پشتیبانی می‌کند و ارتفاع‌سنج بیومتریک نیز دارد. Vivomove Trend از نمایشگر تک‌رنگ LCD استفاده می‌کند، این در حالی است که ساعت‌های سری Style و Luxe این شرکت نمایشگر رنگی OLED دارند.

ساعت جدید گارمین به GPS داخلی مجهز است و با یک بار شارژ تا حدودا پنج روز دوام می‌آورد. Vivomove Trend می‌تواند روی چرخه‌ی قاعدگی، سطح اکسیژن خون، خواب، استرس و ضربان قلب نظارت کند.

ساعت Vivomove Trend گارمین
ساعت Vivomove Trend گارمین

ساعت Vivomove Trend از امروز در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، رزگلد و طلایی روانه‌ی بازار می‌شود. قیمت مدل‌های مشکی و نقره‌ای از ۲۷۰ دلار و قیمت مدل‌های رزگلد و طلایی از ۳۰۰ دلار شروع می‌شود.

theverge

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس