معرفی ساعت Vivomove Trends از سری ساعت‌های اسپرت گارمین

87
0
ساعت Vivomove Trends

Vivomove Trends، جدیدترین مدل از ساعت‌های اسپرت گارمین، به‌زودی در رنگ‌های متنوع و با قابلیت‌های هیجان‌انگیز رونمایی می‌شود. در این مقاله به بررسی ساعت Vivomove Trends می پردازیم.

ساعت Vivomove Trends

تصاویر منتسب‌به Garmin Vivomove Trends در شبکه‌های اجتماعی فاش شده‌اند و جزئیات جالبی درباره‌ی این ساعت اسپرت مورد انتظار در بر دارند. سال گذشته فهرست ساعت‌های جدید گارمین فاش شد و از آن زمان بسیاری از علاقه‌مندان به گجت‌های پوشیدنی منتظر رونمایی Vivomove Trend بوده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا ساعت Vivomove Trends را برای عرضه در این کشور تأیید کرده است.

"ساعت

تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهند این ساعت بسیار شبیه‌ به ساعت هوشمند Vivomove 3 است و افزون‌بر عقربه‌ی فیزیکی، از نمایشگری دیجیتالی بهره می‌گیرد. این نمایشگر همچنان از نوع OLED تک‌رنگ است، اما وضوح بالاتری نسبت‌به نسل قبل دارد.

جدیدترین ساعت گارمین همچون مدل Vivomove 3 بدنه‌ای از جنس رزین با حاشیه‌ی فولادی دارد و از دکمه‌ی فیزیکی استفاده نمی‌کند. در تصاویر فاش‌شده، این ساعت را در رنگ‌های مشکی و رزگلد و طلایی می‌بینیم. مدل رزگلد از بند عاج‌فیلی و مدل طلایی از بندی به رنگ بژ بهره می‌گیرد. ظاهرا نشانگر ساعت روی حاشیه‌ی فلزی حک شده است. این باعث شده فضای کافی برای استفاده‌ی مفیدتر از نمایشگر دیجیتالی فراهم شود.

"ساعت

این ساعت اسپرت از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. مدل قبلی ساعت‌های سری Vivomove چنین قابلیتی نداشت. تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهند عبارت «شارژ بی‌سیم» روی بخش پشتی قاب Vivomove نوشته شده است.

notebookcheck

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس