فیس بوک به کاربران خود اجازه می دهد در آینده 5 پروفایل مجزا در هر حساب‌ کاربری فیسبوک ایجاد کنند

63
0
5 پروفایل مجزا در هر حساب‌ کاربری فیسبوک

فیسبوک در این مدت اخیر در حال آزمایش بر روی طرحی است که به کاربران اجازه می دهد حداکثر پنج پروفایل متفاوت در هر حساب فیس بوک ایجاد کنند، همچنین همه پروفایلها از یک حساب کاربری قابل دسترسی هستند. بنابراین این شبکه اجتماعی می‌خواهد کاربران خود را تشویق کند تا پروفایل‌ های خود را مانند اینستاگرام و TikTok، بر اساس علایق خود شخصی‌ سازی کنند. البته تا به امروز هیچ خبری در مورد تاریخ دسترسی به این مجوز منتشر نشده است.

فیسبوک تاکنون کاربران خود را از داشتن چندین حساب منع نکرده است. البته استراتژی آنها نیز تاکنون این موضوع را مورد قبول اعلام نکرده است. در واقع ساختار شبکه اجتماعی همیشه بدین شکل بوده است که کامل ترین مجموعه ی ممکن از زندگی و علایق یک فرد باشد. اما اینترنت و دنیای شبکه های اجتماعی در سال های اخیر تغییرات زیادی کرده اند و فیس بوک از رقبا بسیار عقب افتاده است.

به زودی می توانید چندین پروفایل فیس بوک تحت عنوان یک حساب کاربری ایجاد کنید

5 پروفایل مجزا در هر حساب‌ کاربری فیسبوک
5 پروفایل مجزا در هر حساب‌ کاربری فیسبوک

امروزه عصر ، عصر شخصی سازی است. بنابراین برای یک فرد چندان غیر معمول نیست که چندین حساب اینستاگرام داشته باشد، که هر کدام دارای خط فکری خاص خود هستند. فیس بوک زمان زیادی را صرف کرد تا این امکان را به شبکه اجتماعی خود اضافه کند. در حال حاضر این پلتفرم در حال آزمایش امکان مدیریت حداکثر 5 حساب کاربری با یک پروفایل مشترک است.

به گفته این شبکه اجتماعی، جابجایی از یک پروفایل به پروفایل دیگر بسیار ساده خواهد بود زیرا تنها به چند کلیک نیاز دارد. بنابراین احتمالاً در این زمینه از اینستاگرام کپی برداری کرده باشد. با این ویژگی جدید، فیس بوک می‌خواهد کاربران خود را به ایجاد پروفایل های اختصاصی برای سرگرمی‌ها و علایق مختلف خود تشویق کند. بنابراین یک فرد می‌تواند به طور مثال یک پروفایل درباره سفرها، یکی در زمینه فناوری و یکی را در زمینه بازی به کار بگیرد و همگی را از طریق یک حساب کاربری مدیریت کند.

با این وجود متا اعلام کرده است که پروفایل ها باید به شرایط عمومی استفاده از پلتفرم این شرکت احترام بگذارند. این قانون باعث می‌شود جعل هویت یا ارسال محتوای نفرت انگیز غیرممکن شود. در اوایل امسال برای اولین بار در تاریخ فیسبوک کاربران روزانه این شبکه اجتماعی رو به کاهش بوده است،همانطور که هر روزه کاربران بیشتری اکانت های خود را حذف می‌کنند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس