اسکارلت جوهانسون به عنوان نقش اصلی سریال Just Cause انتخاب شد

28
0
سریال Just Cause

اسکارلت جوهانسون نقش مدیسون کوارت را در اقتباس سریال Just Cause شبکه‌ی آنلاین آمازون پرایم ویدیو بازی خواهد کرد.

نقش اصلی سریال Just Cause

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اسکارلت جوهانسون، بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار، قراردادی را برای ایفای نقش اصلی سریال Just Cause (دلیل موجه) شرکت آمازون امضا کرده است. این اقتباس تلویزیونی براساس رمانی با همین نام ساخته می‌شود که در سال ۱۹۹۲ توسط جان کاتزنباخ نوشته شده است. جالب اینکه اسکارلت جوهانسون در سال ۱۹۹۵ در اقتباس سینمایی این رمان با نقش‌آفرینی شان کانری بازی کرده است.

کریستی هال، خالق و نویسنده‌ی سریال I Am Not Okay with This (من با این وضعیت راحت نیستم) وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Just Cause را برعهده خواهد داشت. اسکارلت جوهانسون در این سریال درام کوتاه نقش خبرنگار یک روزنامه در فلوریدا با نام مدیسون کوارت را بازی می‌کند که برای پوشش خبری آخرین روزهای یک محکوم به اعدام فرستاده می‌شود. در اصل این شخصیت در رمان یک نویسنده‌ی مرد است.

اقتباس تلویزیونی Just Cause برای شبکه‌ی آنلاین آمازون پرایم ویدیو ساخته خواهد شد و اسکارلت جوهانسون را برای اولین‌بار در نقش اصلی یک سریال قرار می‌دهد. اسکارلت جوهانسون، جاناتان لیا و کینان فلین از شرکت These Pictures به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال فعالیت می‌کنند و زارا دافی بر این پروژه نظارت خواهد کرد. بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر نیز در تولید سریال کوتاه جاست کاز دخیل خواهد بود.

اسکارلت جوهانسون با ایفای نقش ناتاشا رومانوف ملقب به بیوه‌ی سیاه در فیلم‌های پرهزینه دنیای سینمایی مارول به شهرت جهانی رسید. از دیگر آثار برجسته این هنرپیشه آمریکایی می‌توان به فیلم Lost in Translation (گمشده در ترجمه)، فیلم The Perfect Score (بالاترین نمره)، فیلم Don Jon (دان جان)، فیلم Under the Skin (زیر پوست)، فیلم Her (او)، فیلم Chef (آشپز)، فیلم Lucy (لوسی) و فیلم Rough Night (شب سخت) اشاره کرد.

comingsoon

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس