سومین بروزرسانی سامسونگ گلکسی Z Fold4 برای نسخه بتای One UI 5 را دریافت کرد

48
0
بروزرسانی سامسونگ گلکسی Z Fold4

Samsung Galaxy Z Fold4 که ماه گذشته اولین بروزرسانی One UI 5.0 خود را دریافت کرد، اکنون سومین نسخه بتای One UI 5.0 را دریافت می کند. بروزرسانی سامسونگ گلکسی Z Fold4 را در ادامه گفته ایم.

نسخه بتای جدید دارای شماره نسخه میان‌افزاری است که با ZVK1 ختم می‌شود و نیاز به دانلود حدود 540 مگابایت دارد. همراه با وصله امنیتی اندروید 1 نوامبر 2022 ارائه می شود و بسیاری از باگ ها را برطرف می کند. برای جزئیات بیشتر می توانید اسکرین شات های زیر را بررسی کنید.

سومین نسخه بتای One UI 5.0 برای Galaxy Z Fold4 در حال حاضر در هند در حال ظهور است، اما به زودی به مناطق بیشتری گسترش خواهد یافت.

اگر در هند زندگی می‌کنید و به‌روزرسانی بتای گلکسی Z Fold4 خود را که در برنامه One UI 5.0 بتا ثبت‌نام کرده است دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی هوشمند، آن را به صورت دستی بررسی کنید. بروزرسانی سامسونگ گلکسی Z Fold4 را دریافت کنید و از این رابط کاربری و اندروید 13 لذت ببرید و نظرات خود را درباره این آپدیت بزرگ با ما در میان بگذارید. آیا این بروزرسانی توانسته است توقعات شما را از رابط کاربری سامسونگ و اندروید 13 برآورده کند یا شما باید منتظر نسخه 14 و رابط کاربری ورژن 6 وان یو آی بمانید؟!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس