بررسی رویداد The Game Awards 2022

86
0
رویداد The Game Awards 2022

تقریباً به نیمه‌ی ماه نوامبر رسیدیم و با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، مراسم‌های متعدد اهدای جوایز سالانه برای برجسته کردن بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شوند. محبوب‌ترین این نمایش‌ها، رویداد The Game Awards 2022 است که همچون همیشه اعلامیه‌ها و تریلرهای جدیدی را برای بازی‌های آینده به همراه خواهد داشت. اما چه تعداد از این موارد را می‌توان در نمایش امسال انتظار داشت؟

رویداد The Game Awards 2022

خالق، تهیه‌کننده و مجری مراسم گیم اواردز، جف کیلی، در گفتگو با VideoGames.si اعلام کرد که بیش از ۵۰ بازی در برنامه امسال که برای روز هشتم دسامبر (۱۷ آذر) برنامه‌ریزی شده، نمایش داده خواهند شد.

کیلی می‌گوید:

این موضوع همیشه سخت است، زیرا وقتی بیش از ۵۰ بازی به نوعی درگیر این قضیه هستند، ممکن است چیزی لو برود. اما بله، [ما] سابقه بسیار خوبی داریم و معمولاً سورپرایزهایی را برای نمایش اصلی نگه می‌داریم.

در همین حال، کیلی تایید کرد که The Game Awards 2022 مدت زمان اجرای کوتاه‌تری نسبت به نمایش‌های سال‌های گذشته خواهد داشت و انتقادات مکرر در این رابطه را مورد توجه قرار داده است. با این حال، تعداد اولین نمایش‌های جهانی بازی‌ها تقریباً مشابه گذشته خواهد بود.

آمار دقیقی ندارم که به شما بگویم، اما با سال‌های گذشته مطابقت دارد. برخی از بازی‌های موجود، محتوای کاملاً جدیدی را نشان خواهند داد و بازی‌های جدید زیادی نیز برای معرفی داریم. در حال حاضر گمانه‌زنی‌های آنلاین زیادی در مورد اینکه چه چیزی در مراسم وجود خواهد داشت، مطرح شده است. من مطمئنم که برخی از شایعات احتمالا درست نیستند و فقط در هفته‌های آینده تشدید خواهند شد.

در مورد اینکه چه اعلامیه‌هایی خواهیم دید، باید منتظر بمانیم. بازی جدید Crash Bandicoot؟ عنوان بعدی کوجیما پروداکشنز؟ به طور حتم در هفته‌های آتی ایده شفاف‌تری از مراسم خواهیم داشت. ناگفته نماند که نامزدهای امسال ساعت ۲۰:۳۰ امشب رسما معرفی خواهند شد.

منبع: Gamingbolt

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس